6.kapitola

250 22 0
                                    

Chaerin vešla do YG budovy. Na sobě měla černé úzké šaty. Její vysoké černé boty klapli, a jejich zvuk se nesl chodbou . Chaerin si pohodila na stranu vlasy. Široce se usmívala.
Kolem ní procházely tanečníci v čele s Donym. Když je Chaerin minula, radostně se na ně usmála. Ty se jen zmohli na lehký úklon. Chaerin pokračovala dal jakoby nic, ale dobře věděla že ji ještě sledují. Cítila jejich pohledy v zádech...No spíš o pár cm níž. Když zahnula do další chodby, slyšela Donyho jak vykřikl:,, Panebože, viděli jste noony zadek. Jestli bude tyhle šaty nosit při příštím comebacku asi zešílím." Chaerin se jen usmála:,,Ono to jde ještě víc?" pomyslela si sama pro sebe. Při tom se dostala kam chtěla. Na masitých černých dveří byla stříbrná cedulka,, studio Big Bang ".
,, Jestli ten plán nevyjde, je unnie mrtvá!" zamumlala si pro sebe před tím než otevřela dveře. Vešla dovnitř.
,,OH Chae, co.... " Seungri ji jen sledoval s otevřenou pusou.
,, Takže mise jde zatím podle plánu." zaradadovala se sama pro sebe Chae.
*flashback
,,Mám plán!"
,,To snad ne!" vypískla Bom.
,,No tak, tenhle určitě vyjde!" bránila se Dara.
,,To říkáš vždycky, unnie." poznamenala Minzy.
,,Ale tohle vyjde stoprocentně, bylo to v jedné dramě."
CL, Minzy a Bom se na sebe podívaly a otočili oči vsloup. Daru ale nakonec nechaly mluvit.
,,Takže Seungri má asi rád Chaerin, Chaerin ale tvrdí že miluje Jiyonga. Ten ale pravděpodobně miluje Kiko. To je dokonalý milostný trojúhelník. A naším úkolem je ale zjistit kdo koho má rád, a jak moc silné ty city jsou. Takže Chaerin, ty pozveš Seungriho na oběd. Zítra má hodně práce, ale pokud by ho pozval někdo pro něj výmečný, určitě bude souhlasit. A aby jsme se ještě pojistili, jak moc pro něj znamenáš, vezmeš ho do restaurace,,Black to Black", maj tam opravdu hezkou servírku. Pokud by byl Seungri pouze s kamarádkou, jistě by se jí pokusil zbalit, ale s osobou ke které něco cítí....A nezapomeň, snaž se ho tam trochu poznat. Jednak proto že by jste byli fakt krásný pár *CL do ní lehce kopla*ale tak proto aby GD žárlil."
,,Co tam bude dělat Jiyong?" udiveně se na ní podívala Chaerin.
,,To je další část plánu. Jiyong semnou půjde na,, pracovní oběd". Pokud opravdu miluje Kiko, nebude ho vaše přítomnost nijak vzrušovat. Pokud ale něco cítí i k tobě, jistě bude jak na trní." Dara dokončila svůj ďábelský plán. Všichni jsme se na sebe dívali. Nemuseli mluvit aby pochopili co si všechny myslí. Je to sice hodně přitažené za vlasy, ale na druhou strany co by se mohlo stát? Bylo rozhodnuto. Plán se uskuteční.
*end of flashback
,,Seungri, mám na tebe prosbu." usmála se Chaerin.
,,Ano?" Podíval se na ní Seungri zmateně.
,,Jde o to že jsem měla jít s Bom na oběd ale ona mi to odřekla. Jenže já už zarezervovala stůl, nemohl by jsi jít semnou?" znovu se na něj usmála. Seungri ani neváhal a vyskočil z gauče, nic lepšího se mu stát nemohlo. ,, Jasně že půjdu! Přece v tom nenechám svoji noonu samotnou."
,,Jak jako noonu, vždyť si straší!"
,,No jo promiň, ty si vlastně ještě miminko."
,,Hej, si starší jen o rok."
,,Tak to bys mi měla říkat sunbae nebo oppa."
,,Už sem ti říkala jak seš trapnej?"
,, Sunbae ne. Oppa ne....už zbývá jen Call me baby" Seungri tančil po pokoji a zpíval EXO Call me baby...
,,Chudáci kluci, kdyby to věděli." pomyslela si Chaerin a nahlas se rozesmála. Proto má Seungriho tak ráda, s tou pandou se nikdy nikdo nenudí.
*CL
Vyšli jsme z YG budovy a zamířili k Seungriho BMWčku. Když jsem se usadila, nemohla jsem si pomoct,, Panebože, to auto je tak pohodlné. " Seungri se jen usmál,, To víš, mám nejpohodlnější auto z celého Big Bangu. Všichni si tam nakoupili Porsche a pak zjistili že se jim tam vejde max jedna taška. Nejdřív sem se jim smál, jenže pak začali všichni chtít vozit mým BMW. Takže teď nejsem jenom Seungri, maknae skupiny Big Bang, ale Seungri maknae a taxikář skupiny Big Bang." Zasmála jsem se. Seungri nastartoval auto a začali jsme se bavit o nadcházejícím YG family koncertu. Restaurace nebyla daleko, takže jsme zachvilku dorazili.
*mezitím v restauraci,, Black to Black"
Tichou a klidnou atmosféru, která se v restauraci držela narušil hluk od hlavního vchodu. Všichni hosté a personál se otočil po směrem hluku. Tam se nacházel podivně až vtipně vyhlížející pár. Dívka, menší postavy ve volných kalhotách a klučičí mikině s kšiltovkou, táhla za ruku muže v roztrhaných kalhotech a svetru s černými brýlemi. Vypadalo to ale, že se mu dovnitř nechce. Hosté si mezi sebou začali šeptat. Vrchní nervózně strčil do číšníka, aby hlučný pár uklidnil. Ten se nesmělým krokem vydal směrem k hlučné dvojici. *mezitím u vchodových dveří
,,Dělej, pojď dovnitř." táhla Dara Jiyonga směrem ke stolům. Ten ale se pouze pokoušel vymanit z jejího sevření.
,,Já opravdu nemám čas. Musím napsat nové písně pro Big Bang."
,,Tohle je ale důležité. Jednou si mi řekl že když budu potřebovat poradit, vždycky tu budeš pro mě."
Jiyong otočil oči v sloup. Ten králík si pamatuje všechno.
,,A nepočká to do zítra?" zkusil to znovu Jiyong. V tom jim někdo zaťukal na ramena. Oba se otočili směrem k číšníkovi.
,, Omlouvám se za vyrušení, ale je zde nějaký problém?"
Až teď si GD a Dara uvědomili že na ně kouká celá restaurace. Dara se hned ujala slova.
,,Ne, samozřejmě že ne. Mohli by jste nás zavést k mému stolu. Je zarezervovaný jméno Sandara Park." mile se usmála na číšníka. Ten po vyslechnutí jména spozorněl.
,,Takže idol? Ten druhý bude určitě taky. Skvělé." zaradoval se sám pro sebe. Idolové jsou jako pokladnice. Dávají vysoká dýška za udržení soukromí, a pokud se to nějakou náhodou dostane ven, chodí sem spoustu lidí, jen aby na své idoly narazili. Číšník si málem pískal, mezitím co Daru a GDho vedl ke stolu a v hlavě si přepočítával, kolik by si vydělal. Když se usadili, číšník se na ně doširoka usmál , což bylo Daře a Jiyongovi divné, vzhledem ke scéně kterou před chvílí ztropili. Rozhodli se ale s tím nezabývat.
Jiyong se znovu obrátil k Daře.
,,Co tu vlastně dělám? Co ode mě tak důležitého potřebuješ?"
*Dara
Sakra, to sem úplně nedomyslela. Co vlastně od něj potřebuji?
,, Tohle nemá cenu. A já musím pracovat." Jiyong se začal zvedat. Panebože Daro, mysly!
Zapojila sem svoje nejlepší herecké schopnosti. Chytla jsem Jiyonga za ruku a nahodila svůj nejsmutnější výraz.
,,Na internetu jsem četla že si lidi myslí že patřím do SM a né do YG!"
Jiyong si hned zase sednul zpátky. Skvělé, funguje to.
,,Ty víš že je to blbost. Patříš do YG family a hotovo. Nikdy by jsme tě nikomu nedali. A co by bylo 2ne1 bez tebe? A co by bez tebe dělala...Chaerin!"
Najednou se zastavil a svůj pohled upřel ke dveřím. Chtěla jsem se otočit ale on mě chytnul.
,,Vlastně jsem s tebou chtěl o něčem mluvit. Máš ještě čas?"
Přikývla jsem. Vypadá to že plán vychází.
*CL
Dorazili jsme k restauraci. Seungri vyběhl z auta a otevřel mi dveře. Tak ono to umí být i gentleman? Vyšla jsem z auta a nervózně se podívala dovnitř. Jestli je tam opravdu Dara a Jiyong, co se bude dít?
,,Země volá Chaerin! Ozvěte se." smál se mi Seungri. Uvědomila jsem si že jsem koukala do blba asi minutu.
,,Promiň, jsem dneska nějak mimo ."
,,Takže oběd s tvým Oppa ti prospěje."
,,Ještě jednou řekni slovo oppa a já ti přísahám, že už ti tak nikdy neřeknu."
,,No jo, no jo. Chápu. Naše Badass female je zase drsná. Poď se najíst než mě tu pokoušeš"
,,Tý seš pitomej." rozesmála jsem se. On už mě táhnul směrem k restauraci. Když jsme vešli ještě jsem se smála. Číšník nás odvedl k našemu stolu. Se Seungrim byla taková sranda, že jsem úplně zapoměla že je tady Jiyong a Dara. Došlo mi to až když mi přišla zpráva od Dary.
Dara:
Hezky se bav. A nenech se od pandy k něčemu překecat...♥
Za tu zprávu ji potom zabiju.
,,Něco důležitého?" zeptala se Seungri.
,,Ani ne, kde jsme skočili?"
*GD
Pozoroval jsem Chae vchází v ruku v ruce se Seungrim. Takže spolu teď jako chodí? Oba dva se smáli jak potrhlé puberťačky. Podíval jsem se na Chae. Takhle sem ji dlouho neviděl. Tak šťastnou. Ale proč Seungri?
,,Nechtěl jsi mi něco říct?" vyrušila mě Dara. Podíval jsem se na ní. Pokuď mi někdo mohl pomoci, byla to ona. Zhluboka jsem se nadechl.
,,Daro, co když je kluk který má vztah. Jeho přítelkyně je hezká, milá a hodná. Jenže to něco postrádá. Ten kluk ji má rád, ale je to spíš jako mít rád kamarádku. A pak je tu dívka. Ta dívka je pro něj důležitá jako rodina, jako jeho mladší sestra. A donedávna si myslel že ji má rád jako mladší sestru. Jenže pak se tu objevil další kluk, co má oni zájem. A ten první kluk začíná zjišťovat že má tu dívku rád víc než sestru. Bolí ho ji vidět s někým jiným. Bolí ho ji vidět jak se směje na někoho jiného. Jenže se jí to bojí říct. Bojí se že ho odmítne, bojí se že přijde i o to kamarádství co maj. Ale když bude čekat, přijde ten druhý kluk a vezme ji jemu nadobro."
Dara mě chytla za ruku. Mile se na mě usmála.
,,Myslím že bys měl jít, a říct Chaerin co cítíš. Jestli to neuděláš, celý život toho budeš litovat."
Podíval jsem se do země, měla pravdu. Už zase měla pravdu. Otočil jsem se směrem ke stolu kde seděla Chaerin a Seungri.
Najednou Chaerin vstala a nemotorně se vydala směrem ke dveřím. Narážela při tom do stolů. Snažila si nasadit sluneční brýle, ale klepaly se jí ruce, takže ji spadli, takže je upustila na zem. Nechala je ale ležet a pokračovala směrem z restaurace. Podíval jsem se zpátky na Seungriho. Ten seděl nehnutě namístě a díval se z okna. Co jí řek? Co jí ta panda udělala? Pokud je ale správná chvíle ji říct co k ním cítí, je to teď. Vyběhl jsem za ní. Musím jí to říct, teď nebo nikdy.




___________________________
Tak jak se vám to líbí? Tentokrát něco trochu delšího. Co myslíte? Co jí asi řekl Seungri? A vyzná se jí GD, a pokud ano, jaká bude její reakce? Mno uvidíme :
Jinak Děkuju že si to vydržel až sem (y)
BTW: To s tím že Dara by měla být pod SM sem fakt četla. Chudák Dara. A představte si 2ne1 bez ní...

Love or be lovedKde žijí příběhy. Začni objevovat