4.kapitola

238 25 3
                                    

*CL
,,Chae, neboj. Chytám tě" uslyšela jsem za sebou. Seungri, už zase mě zacraňuješ? Chtěla jsem už prostě všechno vzdát a spadnout přímo do jeho náruče. V tom se ale přede mnou objevil obličej, který jsem tolik milovala.,, Chae, chytni se mě." řekl hlas, který mě dělal šťastnou. Natáhla se přede mě ruka, kterou jsem si tolik přála držet. Už jsem ji chtěla chytnou. Moje prsty už byli nadosach těch jeho.
,,Né Chaerin, musíš přestat. Nestojí ti za to." znělo mi v hlavě. Ano to byla pravda, ale srdce říkalo něco jiného. Panebože, proč je všechno tak komplikované. V tom se ale setmělo a já spadla.
*GD
No tak Chaerin, chytni se mě. Prosím, dej mi šanci to napravit.
*Seungri
Proč tu je a chce ji pomáhat. Od toho sem tu teď já. Od teď je Chaerin jen moje.

*CL
Probudila jsem se v bílé místnosti. Oči mě pálil. Někdo mě držel za ruku. Chtěla jsem se posadit, ale on mě zarazil. No vlastně, on a prudká bolest v hlavě. Hlavu jsem položila zpátky na polštář. Očima jsem se snažila zaostřit kdo to je. ,, Chaerin, měla bys odpočívat."
Seungri. Opět Seungri. Snažila jsem se netvářit zklamaně. Ano, malá část ve mě doufala že tam sedí Ji-oppa. Ale tahle malá část ve mě má asi hodně ráda pohádky. Rozhlédl jsem se po místnosti, nikdo jiný tu nebyl.,, To je jim podobné. Jakmile jde o pozvání do restaurace, div se nepřetrhnou aby tam byli včas, ale když je jejich leader v nemocnici, někde se toulaj." prohodil jsem. Seungri se zasmál:,, Koukám že naše Rinnie je zas v ráži. To sem rád. Ale holky tu s tebou byli celou noc. Teď jsem je vykopal, ať se jdou najíst a osprchovat. Přece jen, kdyby ses probudila, aby to s tebou zase neseklo." zasmála jsem se hlasitě. Tohle je Seungri, které ho mám nejradši!
,, A ty si přišel kdy?" zeptala jsem se. Seungri se podíval do země. Co, on se červená?,, No...víš...já... Brzo ráno." řekl nejistě. Tahle panda mi něco tají.
,,Seungri...chci ti poděkovat. Nejen že si mě chytil. Ale taky za to, co si řekl před vystoupením...sem moc ráda že tě mám. " řekla jsem nervózně. Na takový věci prostě nejsem. Seungri se mi zadíval do očí. Ta panda mi něco chce říct. Když už to vypadalo že se něco řekne, zazvonil mu telefon. Spěšně ho vzal a podíval se na displej.
,,To je Bom-noona. Asi chce abych je vyzvedl."
Bom, tak za tohle ti schovám všechnu kukuřici. Ha, to bude trest.
Seungri zvedl mobil.
,, Yo...jo, je vzhůru...ano, je v pořádku...né, nic nechce...né, nechce tvoji kukuřici...né, řekni Daře ať sem netahá svoje fotky....né, řekni Minzy že nepotřebuje žádné lekce tance...Jo, pojde pro vás, ale nechápu na co máš ten řidičák...nejsem drzej...né, neber mi Notebook....ne, neotvírej historii....né, nefoť to....ne, neposílej to nikomu...Noona, seš mrtvá."
Seungri zaklapl mobil. Já se umírala smíchy. Právě přišla na YG family-skupinová konverzace zpráva. Přesněji fotka historie Seungriho notebooku. Panebože, jak to ta panda zvládá. Tolik porna neviděli snad ani ti co ho točí.
Seungri, rudý až za ušima, se na mě podíval:,, Budu muset jít. Musím vyzvednout jednu Eromaknae, jednu fake maknae, a jednu noonu na zabití..." zasmála jsem se, on se ale naklonil až před můj obličej,,...opatruj se" a jeho rty se dotkly mého čela. Zalilo mě horko. Když jsem si uvědomila,co se stalo, Seungri už mizel za dveřmi. Právě mi dala pusu moje panda, a vůbec to nebylo špatné....

*GD
Ten bastard. Jak se jí jen může dotknout...rtama. Já jsme její oppa, jen já rozhoduje kdo se jí jak dotkne....
Koukal jsem jak ten uchyl nastupuje do auta. Otočil jsem se k mé Chaerin, ale ona...ona...ona se usmívala. Chcete říct že Hunchae a panda...ne, co mě to napadá. Musel sem se opřít. Hunchae...Co mi to děláš. Neopouštěj mě, Né s ním...

_____________
Takže další kapitola. Upřímně si fakt nejsem jistá kdo u mě vede. Co myslíte?
Btw: rozepsala jsem novou fanfikci o Nu'est s OC. Takže pokud máte zájem, podívejte se.

Love or be lovedKde žijí příběhy. Začni objevovat