Party and trubles

180 21 0
                                    

Jiyong nervózně pochodoval po hotelovém pokoji. Kiko měla přijít každou chvilku. Měli se sejít tady aby je nikdo neviděl. Konečně se dveře otevřeli a Kiko vešla dovnitř.
,,Oppa!" Kiko k němu proběhla a obejmula ho. Jiyong ji nechal.
,,Oppa hrozně si mi chyběl." šeptala mu do ucha.
,,Kiko..." řekl Jiyong a Kiko už věděla že je něco špatně.
,,Kiko já..." chtěl znovu začít ale Kiko ho zastavila.
,,Musím to říct něco opravdu důležitého. Něco co změní tvůj život. A musím ti to říct dřív než řekneš nebo uděláš něco čeho budeš litovat..."
*CL
Probudila jsem se. Otevřela jsem oči, hrozně mě pálili. Chtěla jsem se posadit ale hrozně mě bolela hlava.
,,Včera si trochu přehnala." slyšela jsem Dipla jak se mi směje u dveří. Přišel k mě a podat mi sklenici nevábně vypadající tekutiny.
,,Chceš mě otrávit?"
,,Vypijt to, udělá se ti líp. Nebo chceš aby tě Jeremy našel v tomhle stavu?"
Vyděšeně jsem otevřela oči. Vždyť dneska mám být s Jeremym. Jestli mě takhle uvidí tak mě zabije.
Kola jsem do sebe ten zelenej hnus a vyletěla z postele. Rychle jsem vytáhla oblečení ze skříně. Byla jsem tak nervózní že jsem zapoměla že tam Diplo furt je. Když jsem s začala sudavat tričko, ozval se.
,,Tohle je nějaká speciální show za moji péči o tebe, nebo fakt magoříš?"
,,Hádej."
,,Tak já se posadím támhle."
,,Ty seš debil." hodila jsem po něm se smíchem nějaký tričko.
,,Hádám že jwbto konec rande."
,,Děkuju ti."
,,Tak já půjdu."
,,Né, opravdu ti děkuji za všechno co pro mě děláš."
,,To je samozřejmost."
Otočil se a odešel. Já měla co dělat, abych se do příchodu Jeremyho nějak dala do pořádku. Další přednášku bych nepřežila.
*Diplo
Zavřel jsem za sebou dveře. Musím na.ní zapomenout. Takhle už to dál někde. Už nemůžu žít stylem jednostranné lásky. Už ne.
*Seungri
Přistál jsem v LA. Bylo mistrovským kouskem se sem dostat bez povšimnutí médií. Teď do hotelu a vymyslet jak se dostat k Chaerin.
*CL
Jeremy mě vyzvednul přesně na minutu. To jsou ty gayové furt tak přesní? Nasedli jsme do auta. Chtěl mi ukázat poslední kolekci Moshina. Ticho v autě netrvalo dlouho.
,,Kde si večer byla?"
,,Co? Jak to víš?"
,,Máš korektor podle očima. A.ten si dáš jen když dlouho nespíš a máš kruhy pod očima. A co teprv ty oči. Máš je rudý jako bys půl noci brečela."
,,Tobě fakt nic neunikne."
A tak sem mu všechno řekla. Naštěstí se jen zatvářil a mlčel. Díky bohu. Zbytek dne byl skvělej. A navíc mě Jeremy pozval na Moshino party. Bude tam i Skrillex, a toho jsem fakt dlouho neviděla.
*Jiyong
Seděl jsem v baru. Jedinou svoji pozornost jsem věnoval skleničce se zlatě zbarvenou tekutinou. Nemohl jsem věřit tomu co mi Kiko právě řekla. Byl to můj sen. A tolikrát jsem si to představoval s ní. A ta zpráva...třeba je to znamená. Rozhodně ji teď nemůžu opustit. Musím jí pomoct. Vždyť se prakticky vzdává své kariéry.
*CL
Seděla jsem v hotelu a sušila si vlasy. Najednou mi přišla zpráva.
_________________________________________
JEREMY:
Chaerin je tu problém
CHAERIN:
Co se stalo?
JEREMY:
Odpad nám rapper. Myslíš že bys mohla vystupovat na té Moshino akci
CHAERIN:
Samozřejmě, už se těším.
_________________________________________
Nadšeně jsem vypila mobil a šla spát. Hrozně jsem se těšila na zítřek.
*Seungri
Cože? Chaerin zítra vystupuje na nějaké akci? Akci Moshina? Shit! Musím se tam dostat.
*GD
Promiň Chaerin.

_________________________________________
YO guyzz! I am back! No a momentálně se mi to nechce ukončit. Ale už se to blíží. Tak co, jak myslíte že to dopadne? A co si myslíte že Kiko řekla GDmu?

Love or be lovedKde žijí příběhy. Začni objevovat