Chaerin krájela zeleninu. Házela ji do mísy na salát. Seungri za ní přišel.
,,Zlato, jakou láhev vína mám otevřít dřív?"
,,Záleží na tom?"
,,Ano!"
,,Vždyť je to jenom víno."
,,Promiň. Je to naše první party v našem novém domě. Chci aby to bylo perfektní."
Seungri k ní přišel a obejmul ji. Chaerin se jen usmála.
Byla tak šťastná. Poslední dva roky byli dokonalé. YG papa se nejdřív ksichtil. Nechtěl aby spolu chodili. Ale nemohl jim to zákazt. Prostě doufal že se rozjedou dřív než to zjistí veřejnost. To se ovšem nestalo. Když se fanoušci dozvěděli že spolu chodí, vzali to velmi dobře. Prostě to už nemohlo být lepší. A teď se ještě dokopali k tomu si koupit společný dům. Cítila se opravdu jako v ráji.
,,Seungri, sehnal jsi tu postýlku pro Yuki?"
,,Ano, je v pokoji pro hosty."
,,Pak jsme připraveni." otočila se se salátem v ruce. Odešla ho do obýváku, kde ho postavila na stůl. Zrovna když pokládali mísu na stůl, zazvonil zvonek. Chaerin otevřela dveře. Byla to HaRin (sestra CL) a Hanna (sestra Seungriho). Oba je srdečně přivítali. Chvíli po nich přišla Minzy s Darou. Zrovna se něčemu smáli, když slyšeli zvonek. Chaerin otevřela dveře. Bom zrovna pokřikovala na TOPho,, Dělej pospěš si!"
Chaerin viděla TOPho jak se tahá s nějakou taškou.
,,Unnie, snad ho nenutíš sem táhnout kukuřici."
,,A co jiného?"
TOP se konečně dostal ke dveřím, takže se s ním Chaerin mohla přivítat. Tenhle pár byl vždycky tak komický. Ale Chae byla ráda že se dali dohromady. Vždyť jim to trvalo skoro dýl než jí a Seungrimu. Další přišel Tablo i s rodinou, Teddy i jeho přítelkyní, Bobby, Mino, Lee Hi, AKMU, dokonce i Yang HyunSuk s manželkou. A potom přišel i poslední pár. Jiyong s Kiko a jejich malá dcerka Kwon Yuki. Chae a Ri se s nimi přivítali.
,,Je opravdu krásná." vydechla Chae.
,,Děkuju, Chceš si ji pochovat?" zeptala se Kiko. Chaerin nadšeně přikývla. Kiko jí podala Yuki.
,,Je vážně roztomilá."
,,Děkuji. A sehnali jste tu postýlku?"
,,Ano"
,,Děkuju"
Chaerin jí vedla do pokoje pro hosty. Dívala se jak Kiko ukládá Yuki.
,,Musí to být krásný."
,,Je to moje štěstí. Neboj, jednou se toho dočkáš."
,,No, vlastně už jen 8 měsíců."
Kiko se na ní překvapeně podívala.
,,Chceš říct že jsi...?"
,,Ano."
,,Gratuluji! A už jsi to řekla Seungrimu?"
,,Ještě ne. Čekám na správnou chvíli."
,,Ještě jednou, gratuluji. Budeš skvělá máma."
,,Děkuju. Jen to nikomu neříkej."
,,Budu mlčet jako hrob."
Chaerin a Kiko se vrátili na párty. Ta probíhala skvělé. Všichni se bavili
Chaerin si myslela že už to nemůže být lepší. V tom ale Seungri zaklepal na skleničku. Všichni ztichli. Seungri začal.
,,Chtěl bych vám všem poděkovat že jste dnes přišli. Je to už dva roky co sdílím můj život s Chaerin. Moje srdce ji už ale patří dýl. Náš příběh je trochu zamotaný a složitý, ale díky tomu je náš vztah silnější. Za ty dva roky jsem žil jako v ráji. A to díky Chae." Všichni se otočili na Chaerin, která měla slzy v očích.
,,Chci tak prožit i zbytek života. A proto..." Seungri se vydal směrem k Chae. Když k ní došel, kleknul si. Z kapsy vyndal krabičku.
,,...bych byl rád kdyby jsi mě udělali nejšťastnějším mužem světa a řekla ano. Řekla ano otázku;Lee Chaerin, vezmeš si mě za muže?"
,,Ano!"řekla Chae a rozbrečela se. Seungri ji nandal prsten a objal ji. Všichni kolem tleskali. Zbytek party jim každý gratuloval. Dokonce i YG papa.
Když konečně party skočila, Chaerin a Seungri byli unavení. Oba leželi v posteli. Cherin si prohlížela svůj nový prsten.
,,Seungri.."
,,Ano?"
,,Musím ti něco říct."
,,Doufám že jsi si to nerozmyslela."
,,Né!... Ale je to taky důležité."
,,Povídej. Mě můžeš říct všechno."
,,Já...já...já jsem těhotná."
,,Děláš si srandu?"
,,Já vím že je to brzo. A jestli s tím máš probl..."
,,Je to skvělé!"
,,Vážně?"
,,Samozřejmě! Je to jak sen! Být otcem si přeji tak dlouho!"
,,Takže s tím souhlasíš?"
,,Samozřejmě. Budeš nejlepší máma na světě!"
,,Ty budeš nejlepší táta na světě."
,,Miluju tě Lee Chaerin."
,,Miluju tě Lee Seunghyune!"
Oba se políbili.THE END
__________________________
Yo guyzz. I am back.
Doufám že se vám to líbilo.
Tohle je teda konec. Trochu slaďárna.
Tahle FF mi bude chybět. Ale nebojte se. Rozhodně ji nahradím další.
Love Ya ♥ ♥ ♥
ČTEŠ
Love or be loved
FanfictionCL už odjakživa miluje GDho. Seungri odjakživa miluje CL. ________________________ Ahoj...tohle je moje první ff. Doufám že se vám bude líbit. _________ Ship: skydragon X ririn varování: žádné