12.kapitola

159 17 0
                                    

Jiyong seděl na baru a házel do sebe jednoho panáka za druhým. Stále se mu nechtělo věřit, že se to stalo. Svůj zmatek se snažil ukrýt v křišťálově průhledné tekutině. Když už mu i číšník odmítl nalít, zvedl se. Domotal se k východu a stopnul si taxi. Nasedl do něj a zadal řidiči adresu. O pět minut později stál taxík před hotelem. Jiyong se nemotorně dostal ven z taxíku a vešel do hotelu. Vyjel výtahem do 3. patra a došel k pokoji číslo 234. Pomalu otevřel dveře a tiše vešel dovnitř. Když vešel do ložnice, viděl v posteli klidně spící ženu. Ženu kterou dříve tolik miloval. Pomalu a opatrně si vlez do postele a obejmul ji zezadu. Dokáže ji milovat znovu?
*FLASHBACK
Jiyong seděl naproti Kiko. Měli před sebou spousta jídla, ale ani jeden se ho nedotkli. Nepřišli sem kvůli jídlu. Zdlouhavé ticho protrhla Kiko.
,,Oppa, musím ti něco říct."
,,Ano?"
,,Pamatuješ si na tu noc v Paříži. Bylo to dva měsíce zpátky."
Samozřejmě že si to pamatoval. Byla to jejich první noc. V té době do sebe byli ještě šíleně zamilovaní. Jaktože se všechno změnilo tak rychle.
Kiko čekala na Jiyongovu reakci. Ten ale jen přikývl hlavou. Kiko pokračovala.
,,Víš...Je to těžké říct...Ale já...Já..." Kiko začala vzlykat. Jiyong ji chytnul za ruku. Chtěl vědět co se stalo a cítil že Kiko potřebuje podporu.
Kiko se mu podívala do očí.
,,A já se zjistila...že jsem otěhotněla."
,,Cože?!" výkřik Jiyong.
,,Nevím co mám dělat. Chci aby jsi se mohl taky rozhodnout. Je to i tvoje dítě."
,,Ale...já...já to nechápu."
,,Pokud chceš, půjdu na potrat."
,,Kiko já....já musím jít."
Vstal a odešel z pokoje. Mířil přímo do jeho oblíbeného baru. Tohle bylo na něj moc. Tak dlouho si přál, aby se tohle stalo. Chtěla aby to byla Kiko. Tak dlouho, až přestal snít o Kiko. Teď chtěl ve svém životě Chaerin. Ale jak moc? Nebude Chaerin šťastnější se Seungrim? Jak by teď mohl nechat Kiko samotnou? A jak by ji mohl poslat na potrat?
Tyhle všechnu otázky se mu honili hlavou.
*end of flashback
Kiko se převalila v posteli. Když uviděla Jiyonga, usmála se.
,,Oppa, ty ses vrátil?"
,,A už tě nikdy neopustím?"
Obejmul ji pevně a oba usnuli.
*Chaerin
Když jsem si před zrcadlem vyzkoušela asi 1000000000. outfit, rozhodla jsem se prostě pro boyfriend jeans, cross top a khaki bundu. Simpl and clever. Vzala jsem mobil a podívala se na hodiny. Bylo to akorát, za chvíly přijede auto. Chvilku jsem ještě dolaďovala make-up, a pak mě prozvonil řidič. Vyběhla jsem z pokoje a seběhla dolů do auta. Bylo fakt překvapení najít v autě usmívajícího se Skrillexe. Nadšeně jsem ho obejmula. Nasedla jsem do auta a vyrazili jsme směr klub. Byla sem jako na trní. Hrozně jsem se těšila.
*Seungri
Party ještě nezačala, ale hostů už tu bylo dost. Někoho jsem znal, ale většinou jsem jen někde seděl sám. Nevadilo mi to. Nepřišel jsem se sem bavit. Přišel jdem kvůli ní.
Klub už bylo skoro přecpaný,.ale Chae furt nikdo. Vážně tu měla být. Na pódiu byl Jeremy a něco říkal davu. Zpozorněl jsem až při jeho poslední větě.
,,And now, let's queen CL slay this stage!"
Ona vyšla na pódium. Tak mi chyběla. Jenže dav byl nějak zticha. Panebože, ti amíci. Měl bych je naučit jak se paří po korejsku (wut? Vážně jsem to napsala?)
*CL
Začala jsem dr.Pepperem. Jenže dav byl zticha. Co to má znamenat? Začala jsem být nervózní. Najednou se ale v hledišti ozval křik, jásot a hvízdání. Nejdřív byl ten člověk sám, ale pak se k němu přidali další a další až najednou celý klub křičel ,,Doctor Pepper!". Bylo to úžasné. Po skončení vystoupení jsem sešla dolů z pódia. Lidi mi klepaly na zády a chválili mě. Já je ale nevnímala. Chtěla sem najít toho fanouška. Něco mě k němu přitahovalo...

_________________________
Yo guyzz. I am back!
Takže tohle už je fakt near end! Upřímně mi to fakt bude chybět, ale momentálně se snažím o překlad do AJ na asianfafics.com. Takže se s ní tak úplně neloučím.
Rozhodně budu ráda za jakoukoliv reakci.
A ujišťuju vás, že jakmile dopíšu tohle, otevřu novou FF, jen ještě nevím o čem
To je zatím všechno!
Love ya♥♥♥

Love or be lovedKde žijí příběhy. Začni objevovat