GD seděl na zemi a nic nevnímal. Tohle byl jeho nejhorší sen. Nechápal to. Kdy se Seungrimu začala líbit Chaerin? Jasně měl o ní zájem, ale Seungri měl přece zájem o všechny holky. Jenže ten pohled, to jak jí držel za ruku, to jak se k ní naklonil a způsob jakým ji dal pusu. Nikdy neviděl Seungriho se takhle o někoho starat. A všechno to vypadalo jako.....jako by ji...... Seungri.......miloval. Zhluboka se nadechnul. Chtěl jít za Chaerin, chtěl ji říct ať se od Seungriho drží dál, chtěl to všechno ze sebe vykřičet, ale nemohl. Neměl na to právo. Vždyť on má Kiko. Ano, jejich vzath je jako horská dráha. Ale vždycky se k sobě vrátili, ať se stalo cokoliv. A Kiko ho opravdu miluje. A on ji má taky rád. Ona je někdo kdo tu pro něj vždycky bude...Ale to je Chaerin taky....
,,Oppa, přišel jsi za Chae?" řekl Minzy hlas...
,,No víš..... já už musím jít, měj se Minji!"
Řekl GD a rychle odešel z nemocnice. Minzy ho jen sledovala a nevěřícně kroutila hlavou.
*CL
Seungri přišel se zbytkem 2ne1. Dara mě málem umačkala v obětí.
,, Rinnie, musíš se vrátit zpátky. Unnie řekla že je náhradní leader, a zavedla kukuřičný dietu." stěžovala si Dara. Minzy se k ní přidala:,,A řekla že by jsi s tím souhlasila, protože seš v jejím klubu milovníků kukuřice."
,, Unnie, na to si přišla jak?" zasmála jsem se.
Bom se narovnala:,,No, říkáš si CL, a všichni přece vědí že to znamená Corn Lover!"
Všichni jsme se rozesmáli. Pak jsme si ještě chvíli povídali. Vyrušil nás doktor. Ten mi oznámil že vše už je v normě a můžu jít domů. Musela jsem ale slíbit že budu víc jíst a spát.
Nechtěla jsem být sama doma, tak jsem ke mě holky pozvala na holčičí party. Stejně by jsme jako 2ne1 měli trávit víc času dohromady.
*U CL doma
Seděli jsme u televize. Pustili jsme si nějaký drama. Jelikož moc nekoukám na televizi, nechala jsem Daru, aby mi vysvětlila příběh. Když skončila, drama už taky skončilo. Takže jsme to přepli na hudební program. Minzy se ke mě otočila.
,,Co po tobě chtěl Ji-oppa?"
,,Jiyong? On byl v nemocnici?"
,,Potkala jsem ho před tvím pokojem. Spěchal pryč, tak jsem myslela že už tě navštívil."
,,Já...vůbec sem ho neviděla"
,,Třeba mu bylo trapně že tě nezachránil on ale Seungri." napadlo Daru.
,,Aww, kolem naší Chae se sbíhají kluci. Nejdřív Seungri, teď JiYong." zasnila se Bom.
,,Seungri mě jen chytil. To bylo kamarádské."
,,Copak by u tebe kamarád ztrávil celou noc?" zasmála se Dara.
,,On řek že přišel ráno." řekla sem na obranu, jeho i mojí.
,, To je tak roztomilé. Panda se kvůli tobě stydí a tak si vymýšlí" zasnila se znovu Bom.
Minzy si sedla blíž vedle mě, a naklonila se až ke mě.
,,Buď upřímná, Chae. Který se ti líbí víc?"
Všechny ztichli a podívali se na mě. Já zrudla jak rajče. Který se mi vlastně víc líbí. Někdo, kdo mě miluje, nebo někdo, koho miluju já. Kdo je lepší. Né tohle už nebylo jen na mě. Musela jsem se svěřit.
,,Holky, když vám teď něco řeknu, slibte mi, že to nikomu jinému neřeknete." Všechny přikývly.
,, Abych byla upřímná. Mám ráda Jiyonga......nebo spíš ho miluju. Už je to dlouho, ale vím že Jiyong mě nikdy milovat nebude. Rozhodně nikdy mě nebude milovat jako miluje Kiko...A pak je tu Seungri. Víte, máme spolu o dost bližší vztah, než ukazujeme na veřejnosti. Opravdu si rozumíme, máme podobné zájmy, a on mě dokáže vždycky rozesmát. On byl ten kdo první věděl co cítím k Jiyongovi. On byl ten kdo mi byl nejblíže, když to s Kiko vyšlo na povrch. No, už od začátku sem cítila že Seungri má o mě zájem. Ale, znáte ho, je to Seungri. Měla jsem za to že na mě myslí jako na další holku, nic víc. Ale poslední dobou si začínám všímat, že to jak se chová ke mě je odlišné. A dneska, v nemocnici mi dal pusu na čelo. Vážně si nejsem jistá co mám dělat." svěřila jsem se jim. Chvíly bylo ticha, až když promluvila Dara.
,, Myslím že mám plán "
_________________
Hoj.... Hrozně se omlouvám, ale do školy vstávám hrozně brzo (4;45) a vracím se ještě později...takže teďka tempo bude hodně pomalé. Přesto doufám že se vám to bude líbit!
ČTEŠ
Love or be loved
FanfictionCL už odjakživa miluje GDho. Seungri odjakživa miluje CL. ________________________ Ahoj...tohle je moje první ff. Doufám že se vám bude líbit. _________ Ship: skydragon X ririn varování: žádné