SSS - 2

9.9K 234 38
                                    

Cinler İnsanlara Musallat Olur Mu?
-Evet cinler insanlara musallat olup zarar verebilirler. (Allahın izni olmadan mümkün değildir.)
 
Cinler Kimlere Görünür/ Musallat Olurlar?
-Psikolojik hastalıklardan dolayı iradesi zayıflayanlar
-Son derece az yemek yiyerek ve riyazet tarzı şeylerle beş duyu organını zayıflatanlar (görme,işitme gibi duyuları açlıktan çalışamıyor...)
-Büyü yapılanlar (doğrudan hedef olarak adres gösterilenler)
-Cinlere bilmeden zarar verenler (yılanı,baykuşu veya cinlerin dolaşmayı sevdiği gibi karanlık ve pis yerlerde dolaşan her hangi bir hayvanı öldürenler gibi.)
-Cinler başka canlıların içine girebilirler ve o canlıyı öldürdüğünü zanneden kişi aslında bir cini öldürmüş olabilir. Ve o cinin akrabaları o kişiye musallat olabilirler.
-(Hz.Aişe bir yılanı öldürdükten sonra gece rüyasında Cin taifesi tarafından mahkemede yargılanmış ve yılanı,içinde bir cin olduğunu bilmeden öldürdüğü için beraat etmiştir.) 
-Onlarla görüşme talebi için belli şartları yerine getirenler. (Bazı duaları okumak,onlarla fazlaca ilgilenmek gibi...) 
Yukarıda saydıklarım dışında cinlerin insanlara görünmesi veya zarar vermesi söz konusu değildir.

Cinlerden Nasıl Korunabiliriz?
-Allah ve imana inancınız her zaman tam olmalıdır.
-Kur'an'dan Felak-Nas,Ayet-el Kürsi surelerini okuyan,euzu besmele çeken, dualardan ise cevşeni hem üstünde bulundurup hem de okuyan insana görünmezler ve kesinlikle zarar veremezler.
-Gördüğünüz gibi korunmak pek de zor değildir.

#Ben gereğinden fazla ilgilendiğim için yanımda cevşen taşıyorum, sık sık sure okuyorum.#

Cinler ve ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin