Astral Seyahat Tekniği

12K 220 141
                                    

HAZIRLIK : Düşünceyi Kontrol ve Bedeni Hazırlama

1. Vücudunuzu rahatsız eden ve hissettiğiniz tüm aksesuarları çıkartın. (saat, yüzük, kolye)
2. Göz kapaklarınıza direkt ışık gelmeyecek şekilde odayı karartın.
3. Rahat edebileceğiniz bir pozisyonda sırt üstü yatın. 
4. Üzerinizde sizi rahatsız etmeyecek, terletmeyecek ya da üşütmeyecek giysiler olmalı. Vücut ısınızı normal seviyede tutacak şekilde ayarlayın.
5. Nerede ve hangi zamanda olursa olsun mutlaka rahatsız edilmeyeceğinizi bildiğiniz bir yerde olun.

1-) Gevşeme: Yatağımızın karşında varsa bir tabloya yoksa herhangi sade bir yere yoğunlaşmak gerekir. Bu tablo yada herhangi bir yere sadece bakmak için değil yoğunlaşmak için bakılmalıdır. Daha sonra telkin edici “Göğsümden yukarıdaki bölüm ağırlaşıyor. Gözkapaklarım ağırlaşıyor. Gittikçe bütün bedenimin ağırlaştığını hissediyorum.” gibi cümleleride 4-5- kez tekrarladıktan sonra gözlerinizi açın. Fakat durumunuzu kesinlikle bozmayın ve yerinizden kıpırdamayın. Artık astral seyahate hazırsınız.

2-) Uygulama: Uygulama için sessiz ve rahat bir ortam şarttır.  Gözlerimizi tekrar kapattığımız andaki karşımıza çıkan siyahlığa konsantre olmalıyız. Daha sonra bir gücün sizi yukarıya çekmek istediğini düşünün ve bunu gerçekten istiyerek yapın. Az önce bahsi geçen telkin sözlerini içinizden sürekli tekrarlayın ve bedeninizi buna inandırın.  Vücudunuzdan çıtırdamalar ve kulaklarınızdan çınlama sesleri ve kalp atışlarında hızlanma meydana gelecektir. Bundan sakın korkmayın. Bu çok doğaldır. Eğer korkunuzu yenemezseniz astral seyahati asla gerçekleştiremezsiniz.
Ruhunuz bedenden çıktıktan sonra kendi bedeninizi uyurken izlemek size garip gelebilir, korkmamaya çalışınız.

Kişinin konsantre olma durumuna göre gerçekleşme suresi değişiklik gösterir. Pes etmezseniz yapabilirsiniz. İlk denemede basaramadiysaniz daha sonra tekrar deneyiniz.

#4. Denememde başardım
#Besinci boyutta olduğumuz için cin görme ihtimali vardır, tabi bu size bağlıdır. İstemezseniz gormezsiniz. İradenizi etkili kullanmalısınız.
#Seyahati bitirmek yada istenilen yerlere gitmek için düşünmek yeterlidir.
#Bedene geri dönmeme ihtimali yoktur. Tehlikesizdir.

Cinler ve ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin