Kaşık Bükme

7.4K 154 12
                                    

Multideki fotoğrafa bakarak aşağıdaki adımları izleyin. Oldukça kısa tuttum.
1 ) Baş parmağınızı tepe noktasına (Mavi nokta) koyun.
2) İşaret parmağınızı bu tepe noktasının (Mavi noktanın) arkasına koyun.Tam arkasına gelecek şekilde olmalı.
3) Olabildiğince kuvvetli bastırın. Başparmak ve işaret parmağınızla ikisinde de güç uygulayın.
4) Kaşığın başında sarı halkanın olduğu kısma bakın ve bastırma sonucu orda bir koyuluk hissedeceksiniz. Metal kaşık rengi koyulaşacak çok azda olsa fark edeceksiniz.
5) Renkte koyulaşma olunca baş parmağınızdaki kuvveti sıfıra indirin ve işaret parmağınızla bastırmaya çalışın. Sadece beyninizde bütün gücü işaret parmağınıza verdiğinizi düşünün. (İlk denemelerde zorlanacaksınız ama başaracaksınız.)
6 ) Sadece işaret parmağınıza verdğiniz güç ile resimde gördüğünüz gibi yeşil olan halkanın orda koyulaşma olacak. (Bu demek oluyor ki kaşığın temel noktalarının direnişlerini düşürdünüz.)
7) Son olarak baş ve işaret parmağınızla olabildiğince gücünüzü son olarak aynı noktaya kullanın ve Sarı halkadaki koyulaşma kaybolup kaşık bükülecektir.

#Dikkatinizi dağıtacak ortamda bulunmayın.Renk koyulaşmalarını dikkatlice bakın.Kaşığın içi size doğru baksın ve yan tutarak işlem yapın.

#Aynı bir başka kaşığı üst üste getirerek ne kadar büktüğünüzü de ölçebilirsiniz.

#+10 vote da yeni bölüm gelecek.

#Her türlü eleştiri ve tavsiyelere açığım.

Cinler ve ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin