Cin Türleri

21.9K 321 84
                                    

Müsfer: Çogul adı müsferiş olan bu cin türü genel olarak tarlalar gibi kırsal ve incir ağaçlarında yaşarlar. Boyları 140 cm olan müsferler genelde iyi karakterlidir. Çok hızlı şekil değiştirebilir ve uzun süre o büründüğü şekilde kalabilirler. İnsanların en fazla seslerini duyabildiği bu cinler hayvan ve insan sesini kullanarak bu boyutta seslerini duyurabilirler.

Lietli: Lietli cinleri adını dişi cinden almışlardır. Bu dişi lietli cin son derece akıllı ve olağan üstü vesvese verir. Lietli türleri genelde vadilerde ve yüksek yerlerde yaşar. İnsanlara olan musallatları güzel bir insan gibi görünüp kandırmaktan ibarettir.

Musabbar: Bu cin türü genelde mağaralarda yaşarlar. Sarp ve kayalık bölgeleri tercih ederler. Boyları ortalama 90 santimdir.  

Behnilen: Behnilen cinler aleminde bir kral olmasada üst düzey bir cindir. O alemdeki cinler içinde toprakta yaşayan tek cindir. 4 ana element içinde en katı olan elementi kullanan bir cindir. Bir çok definenin yerini bilir. Ama asla sahiplenmez. İnsanlara musallat olmaz. Aksine dost bir cindir. İnsanların içinde gezer ama asla muhatap olmaz. İnsanları sevebilen bir cindir. Asli görevleri içinde buhari adındaki şifacı cine yardımcı olmakta vardır

Kasveratin: Kasveratin arap yarım adasının 4 büyük cin krallarından biridir. Kendine has bir ordusu ve 3 yardımcısı vardır. Teykelin yanında olabilecek bir dostluğa sahiptir. Gündüzleri kendi ve ordusu asla görünmez. Geceleri ise ordusu bir kale gibi düzen sağlar. 

Cinler ve ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin