Deep Web Nedir?

10.6K 432 36
                                    

Deep Web (DW) Türkçe adıyla Derin İnternet,  arama motorlarıyla ulaşılamayan internetin gizli yeraltı dünyasıdır. Google, Yahoo, Bing, Yandex vb. hiçbir tarayıcı ile ulaşılmaz. 

Bahsettiğim arama motorlarıyla ulaşılamayan sitelerin toplandığı adrese Deep Web adı verilir. Ve biz şuan internetin sadece %4'lük dilimine ulaşabiliyoruz. Geri kalan %96'lık dilimdeki siteler DW'de mevcuttur.

DW, uyuşturucu satışı, silah ve cephane satışı, 
-İnsanlık dışı vahşet ve cinsel içerikler, işkence ve korkunç deneyler
-Sahte diploma, pasaport gibi birçok belge, çalıntı kredi kartı bilgileri
-Çocuk pornoları, cinayet görüntüleri, ölü tecavüzleri, yamyamlık içeren medyalar
-Çalınarak ele geçirilmiş tanınmış kişi veya özel kişilerin görüntüleri/bilgileri, klonlama, tecavüz ve cinayet yayınları gibi daha birçok insanlık dışı medya ve görüntü barındırıyor.

Sitede "Sanal para" anlamına gelen bitcoins karşılığı  uyuşturucu,silah alım satımı, kiralık katil kiralanması, canlı kamerada işkence ve sex yapımı mevcuttur. (1 bitcoin 875 TL)

Deep Web'e girmek mümkündür ve de tehlikelidir. Genellikle .onion ile biten linkleri vardır. Ve kendilerini belli etmemek için linkleri sürekli değiştirilmektedir. Yani sabit adresleri yoktur.

Siteye girmek için IP no nun gizenmesi gerekmektedir. Kişisel bilgiler kaptırılırsa hacklerlerin eline geçebilir ve üstünüze suç atabilirler. Ayrıca siteye erişmek suç sayıldığı için legal ve illegal sonuçlar doğurabilir. Burada terör örgütleri çok sayıda vardır ve gerçek hayatta onlarla beraber bulunmak istemiyorsanız burada da bulunmamalısınız.

Tor adı verilen uygulamalar ile IP adresi gizlenip DW'e girilebilir. Fakat girdiğiniz anda virüs bulaşması da kaçınılmazdır. Güçlü bir yazılım bulundurmanız gerekir. 

#Denemenizi kesinlikle tavsiye etmem. Gerçekten psikolojiniz bozulacak derecede içerikler var. Yine de merak edenler internete Deep Web görüntüleri yazarak örnek fotoğraf ve videolar bulabilir. 

#Bu Deep Web 8 katmandan oluşur (Oyundaki leveller gibi) Ve 8. katmana gelmek imkansızdır. Her bir katmanı geçmek çok uzun zaman alır.  Zaten 6. katmandan sonra muhtemelen internetiniz kesilir.

#Ben denedim, tavsiye etmem. Site tamamen ingilizce zaten, bir müddet sonra sıkılırsınız jcnxjc

#Görsellerden kolaj yaptım, upuzun yazdım emeğe saygı için bi oy verin, çalışmayı arkadaşlarınıza önerin ne biliyim bişey yapın nankörler skjxkjsd

Cinler ve ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin