Bir önceki bölümde tanımını yapmıştık, tekrar bir hatırlatma yapalım. Telekinezi, düşünce gücüyle maddelere hükmetmedir. Yani bir başka değişle hayal gücü ile maddeyi hareket ettirmektir.
İsterseniz ilk olarak psişik gücünüzü test etmekle başlayın işe. En kısa şekilde anlatıp sizi sıkmamaya çalışacağım.
Gerekli malzemeler: İğne, kare şeklinde bir kağıt (Fazla büyük olmasın.) ve bir adet silgi.
İğneyi silginin üzerine dik bir şekilde batırıyoruz. (Tamamını batırmayın, sabit dursun yeter.)
Kare kağıdı, multide birleştirdiğim 2 görselden 1.'sini uyguluyoruz ve son haline getiriyoruz.
Daha sonra oluşan şekli iğnenin üzerine koyuyoruz. Yani şeklin sivri kısmı iğnenin ucundan destek almalı. (Yamuk durmamasına dikkat edin.Kağıdı tamamen iğneye saplamayın sadece üzerinde dik dursun)
(Ortamdaki sıcaklık normal derecede olsun. Açık pencere ya da soğutucu alet, psi wheel'inizi istemsiz döndürmemeli.)
Ve 2. görselde gördüğünüz gibi elleriniz psi-wheel'inize temas etmeyecek şekilde dursun. (Çok fazla uzak tutmayın işiniz zorlaşır.)
Dik duracak şekilde bir pozisyon alın. Nefes alış verişinizi kontrol altında tutun.
*Şimdi asıl çalışmaya başlıyoruz. Avuç içlerinden ve parmaklarınızdan psi wheel'inize enerji akışı geçtiğini hayal edin.
*Hayal gücünüzle kağıdın her köşesini kendiniz çekmeye çalışın, yada yitin.
*Herangi bir köşeyi elinizle tutup çevirdiğinizi düşünün
*Ellerinizden çıkan enerjinin bir hortum yaratıp kağıdı döndürdüğünü düşünün
* Gözleriniz ile kağıdı dönerken izleme havası yaratın. Bir müddet sonra başardığınızı göreceksiniz#Arkadaşlar eğer çalışma olumsuz sonuç aldıysa daha sonra da deneyin. Mekan ve zaman değişikliği yapın. Zihninizi ve psikolojinizi en iyi hissettiğiniz zamanlarda deneyin. "Yapamadım" diye bir şey yok. Her şey inanmakla başlar.
#Bundan sonra 10 vote olmadan yeni bölüm paylaşmıyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinler ve Parapsikoloji
De TodoCinler kimine göre inandırıcı gelmeyebilir. "Görmediğim bir şeye neden inanayım ki?" Cinlere inanıp inanmamak sana kalmış. Fakat onlar adının geçtiği, istedikleri her yerdeler. Yeri gelir seni izlerler. Beslemesiz yatılan yatağın tavanında, desturs...