Meleklerin özellikleri nelerdir?
Meleklerin özellikleri:
1)Melekler nurdan yaratılmış varlıklardır;
2)Yemezler,içmezler;
3)Erkeklik ve dişilikleri yoktur;
4)Hiç günah işlemezler;
5)Allah'ın emirlerini eksiksiz yerine getiriler;
6)Hızlı ve suratli varlıklardır;
7)Sayılarını Allah'tan başka kimse bilmez;
8)Daima Allah'ı zikir ve tesbih ile meşguldürler.Meleklerle iletişim kurulabilinir mi?
Meleklerle iletişim elbette mevcutdur, buna irademiz dışında zaman zaman ulaşmaktayız. Özellikle koruyucu melekler sıksık çevremizde bulunmakta bazen bir insan bazen bir bitki yada çeşitli canlı cansız yaratımlarla iletişim dahilinde oluruz. İrade dahilinde ise meleklerle iletişim kurmak diğer metafizik varlıklarla iletişim kurmaktan biraz daha zordur. Çünkü melekler dışındaki varlıkların öz iradeleri vardır, dilediklerini yapmakla özgürdür. Melekler ise iradesiz yaratıldıkları için insanın gel demesi ile gelip gidecek canlılar degildir.Melekler Bizleri Ziyaret ettikleri zaman işaret bırakırlar mı?
Evet bu mümkündür. Melekler ziyaretlerini minik işaretlerle belli edebilirler. Meleklerin işaretleri yüzyıllardır genelde ilham yolu ile gelmektedir.
Bununla birlikte bir eşyanın kaybolması ve aynı gün defalarca baktıgınız yerde bulamayıp sonradan bulmanız yine işaretlerden birisidir.
Ani ve hissedilir derece bulundugumuz ortamda ısı degişimleri, fiziksel etkiler dışında birden bire hapşurmak ve esnemek yine üst boyut varlıkların enerjilerinden kaynaklanır. (Cin de olabilir melek de.)4 Büyük Melek ile İletişim Mümkün mü?
Kesinlikle mümkün olamaz. 4 büyük meleğin evrende görevleri mevcutdur. Özellikle Cebraille iletişime geçmek de mümkün değildir, çünkü Cebrail vahiy meleğidir ve görevini tamamlamıştır. Fakat koruyucu meleklerle iletişim mümkündür.Koruyucu Meleklerle Nasıl İletişime Geçilir?
Bilmeniz gereken ilk şey, onlar tamamen sevgi dolu olduğudur. Bu yüzden sizde sevgi dolu olduğunuz sürece, daha kolay rehberlik alabilirsiniz. Çok kolay bir şekilde bunu test edin. Mesela, bir konuda rehberlik isteyin ve sizi mutlu hissettirecek bir anınızı anımsayın yani mutlu olun. Ve olayı akışına bırakın.
Öncelikle ilk 10 dakika boyunca düşüncelerinizi durdurarak meditasyon yapın. Bildiğiniz gibi meditasyon yaparken evrendeki kozmik enerji, enerji girişlerinizi temizler ve farkındalığınız gelişir.Meleklerle iletişim kurmak istediğimizde ve onlardan yardım talep etmek istediğimizde ilk önce onların enerjisi kullanmak icin hem Rabbimizden hemde kendilerinden izin istememiz gerekiyor.
"Sevgili melekler Rabbimin izniyle bana su su konuda yardimci olmanizi,yol göstermenizi istiyorum,lütfen bana net ve acik bir sekilde bunu rüyamda gösterir misiniz,ve lütfen bu rüyamida hatirlamama yardimci olun,tesekkür ederim." şeklinde gece uyumadan dua etmenin de işe yaradığı bilinmektedir. (Teşekkür etmeyi hiçbir zaman ihmal etmeyin. Teşekkür de bir şükürdür.)#Mitolojide bir sürü Melek ismi ve görevleri vardır. ("Dina Meleği - Dünya yaratıldığı zaman Dina, insanlara 70 farklı dili konuşmayı öğretti", "Esme - Nazik ve cana yakın bir koruma meleğidir." gibi.)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinler ve Parapsikoloji
RandomCinler kimine göre inandırıcı gelmeyebilir. "Görmediğim bir şeye neden inanayım ki?" Cinlere inanıp inanmamak sana kalmış. Fakat onlar adının geçtiği, istedikleri her yerdeler. Yeri gelir seni izlerler. Beslemesiz yatılan yatağın tavanında, desturs...