Parapsikoloji'de Kinezi Çeşitleri

8.3K 273 47
                                    

İnsan ruhu insanın kavrayamadığı ve bilmediği bir çok özelliği barındırmaktadır. Güçlerimizin sadece bir kısmını kullanabiliyoruz. Kullanılmayan psişik güçler, parapsikoloji bilimi adı altında meditasyon ve çeşitli çalışmalarla kullanılır hale geliyor.
Örneğin; insanlar telepati adı verilen yöntemle bir başka insanın aklından geçenleri okuyabilmektedir. 
Durugörü adı verilen yöntemle dünyanın herhangi bir yerinde meydana gelen olayı tıpkı televizyondan seyreder gibi görebilmektedir.
 İnsan ruhu zamana bağlı değildir.Bu yüzden geçmiş ve geleceği dini sınırlar içinde görebilmektedir.  (Defalarca yaşadığım bir durum.)

Bazı kişiler yakın geleceğimiz hakkında bize bilgiler verebilmektedir.Çünkü bu kişiler sahip olduğu ruhi özelliklerini kullanabilmektedir. Görüldüğü gibi insanlar aslında inanılmaz şeyleri yapabilmektedir. Önemli olan bu psişik güç ve kabiliyetin farkına varmaktır.

Kinezi: İnsanın metafizik güçleri ile doğaüstü olaylar yapmasıdır.
Telekinezi : Cisimlerin düşünce gücü ile hareket ettirilmesi (#Denenmiştir)
Biyokinezi : Insanin psişik yöntemlerle kendi vücudunu evirmesi DNA'ları üzerinde değişiklik yapması
Pyrokinezi :Beyin gücüyle ateşe hükmetme
Aerokinezi : Beyin gücüyle havaya hükmetme
Hidrokinezi : Beyin gücüyle sıvı haldeki maddelere hükmetme
Fotokinezi : Beyin gücüyle ışığa hüketme ve ışığı yönlendirme
Gyrokinezi : Yerçekimsel alanların kontrolü
Termokinezi : Bir cismi, maddeyi ısıtma (#Denenmiştir)
Cryokinezi : Bir cismi, maddeyi soğutma
Psikokinezi : Zihnin maddeye hükmetmesidir
Metakinezi : Metallerin kontrolüdür.
Vitakinezi : Psişik tedavi yöntemleridir. (Düşünce gücüyle acıyı yok etme. #Denenmiştir.)

#Daha bir çok kinezi çeşidi vardır fakat yapılması kolay olanları seçtim.
#Teknikleri için bölümleri hazırladım. Yeteri oy sayısına ulaşınca yayımlayacağım.

Cinler ve ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin