İ- Doser

9K 180 36
                                    

I doser beynimizi etkileyebilen bu ses dalgalarından yola çıkarak hazırlanmış bir müziktir. I doser kulaklık yardımı ile beyin dalgalarınızı etkiliyor ve çeşitli hisler hissetmenize olanak sağlıyor.
Çeşitli dozlar halinde hazırlanmış parçalardan oluşuyor. Orta, Güçlü, Çok güçlü ve çok çok güçlü olmak üzere 4 doz seviyesinden oluşuyor. (Orta dozlar ücretsizdir. Diğer dozlar ücret karşılığında indirilir.)
Etkiler dozun gücüne göre değişiyor. Çok çeşitli dozlar bulunmaktadır.

1- Gate of hades: En muhteşem dozlardan, korku, ölüm hissi ve hiçbir zaman yaşayamayacağınız bi heyecan. (Yan etki olarak vücutta ağrılar oluşabilir.)
2. Cliff Hanger: Uçurumun kenarındaymışsınız gibi bir etkisi var.
3- Quick happy: Mutlu edici doz.
4- 5. Lucid Dream: Rüyada, rüyalarınızı kontrol etmeye yardımcı olan doz. (Uyku felci geçirenler (farklı tabirle karabasan görenler) kullanmasın.)
5- Trip: Göz açıkken bile güçlü hayal gördürücü
6. Astral Projection: Astral Seyehate yardımcı olur.
7. Anesthesia: Güçlü ağrı kesicidir.
8. LSD: Hayal gördürücü bir dozdur. (Kesinlikle yalnız denemeyin.)
9.Ginkgo: Konsatrasyon sağlayıcı, hafıza kuvvetlendirici.
10. Reset: 2 doz arası dinlemeniz gerekir. Yani üst üste farklı doz dinlemek isteyenler için 2 doz arasında bunu dinlemesi gerekiyor. Etkisi uzun süren dozları bu dozu dinleyerek etkisinden kurtulabilirsiniz.
(35 farklı doz var. Yazdıklarım popüler olanlarıdır.)

#Epilepsi hastası olanların kullanması sakıncalıdır.

#Bu i doser frekanslarını dinlemek için kulaklık şarttır. Ve dinlerken başka hiçbir şeyle meşgul olmamanız gerekiyor. Yatağa uzanın, gözlerinizi kapayın ve kendinizi sese odaklayın. Dinlemeye ara vermeyin,bitmesini bekleyin yoksa etkisi olmaz.

#Aklınızda herhangi soru işaretleri olmasın, ben birçoğunu denedim, gerçekten güzel bir deneyim.

#İnternet üzerinde ücretsiz olanları bulabilirsiniz. İsteyenler mesaj yoluyla da ulaşabilir.

Cinler ve ParapsikolojiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin