I Want My Old Life. \\H.S\\

347 34 11
                                    

1.Poglavlje.

Bol. Jedino što osjećamm u glavi. Hladnoća prodire mojim tijelom dok svako malo pokušavam vrtit film od sinoć. Zapravo. Ne znam koliko ima sati,nalazim se u ovoj prostoriji bez svjetla. Jedino što je sa mnom prisutno u ovoj sobi je tama. Šta se desilo? pitanja i pizanja a odgovoru ni traga.Jedino čega se sječam jest..alkohol,žurka. Sve mi je bilo jasno. U sebi umirem i grizem se jer nisam mogla to dozvolit. Napila sam se. Jebena zabava i jebeno sve. Čovjek jednostavno nije svjesan nečega dok to ne doživi. A ja? Bila sam i glavom i bradom svjesna. Ali moja draga prijateljica Katty. Čekaj malo. Gdje je ona? Gdje se ja točno nalazim? Zašto sam morala piti?!??
Osjećam laganu bol u nozi tek sada shvačajući da sam zavezana. Bože,imali te? Šta će mi se desiti? Oh. Odlučila sam još malo odspavati koliko je to moguće jer samo čekam trenutak kad ću postat kocka leda. 9.mj je a ja sam u kratkoj haljini, ako se to više može nazvati haljinom. Sva sam izderana. Pa dobro koji kurac je sa mojom haljinom? Šta sam uradila? Ugh.ALKOHOL..
Zaklopila sam svoje teške kapke i noge sam sklupčala i obgrlila ih rukama te sa još uvijek prisutnom glavoboljom polako odlazim u 'svijet' stvarnosti. Gdje su svi ljudi sretni i veseli..

Harry's P.O.V

Zar je za ime Boga moguće da ova osoba toliko priča? Sluslušam svog crnokosog prijatelja kako trabunja o današnjem 'lovu'. Definitivno mi treba neka nova. Izludit ću više. Nisam imao spolne odnose več nekih par dana. Zayn je dečko koji može dano nočno da priča bez prestanka. Koliko god me nervirao volim ga. Nikad neću razumjet tog dečka ali u redu. Saznao sam da se mlada dama zove Victoria,ima 19 godina,živi sa roditeljima nedaleko odavdje. Nije iz Londona ali ovdje živi već neko vrijeme.
Iako me ovo sve ama baš ništa nije zanimalo. Jedino mi je potrebna akcija. Zagrijan sam.

"Zayn,pređi na stvar. Gdje je?" govorim užurbano dok on nogama lupa o pod. To uvijek radi i lagano me počinje nervirat.
"Na katu. Zadnja vrata lijevo" govori te nestaje u tami. 'Napokon' prozborim tiho te odšetam na kat. Zaputim se tamo gdje mi je Zayn objasnio te stnem ispred vrata. Prođem rukom kroz kosu te kad ključ odjekne cijelom prostorijom pogurnem vrata te čujem tiho 'tko je to?'.

Victoria's P.O.V

Vrata su se ubrzo nakon dvosatnog spavanja otvorila. Bilo je i vrijeme. Koraci postaju sve teži što je znak da mi se dodtična osoba približava. Trenutak kasnije osjetim muške snažne ruke na svojima. Odveže me te povuče svom snagom što mene tjera na nagli korak prema naprijed. Kretali smo se prostorijom te kad smo kročili kroz prag vrata trebalo mi je da se naviknem na svijetlo koje dopire sa stropa. Protrljala sam oči slobodnom rukom koliko je to i bilo moguće te se osvrnila na dečka izpred mene. Nije me previše zanimao ali te kovrđe su me zasmijale. Koji sam ja kreten. Smijem se u ovakvom stanju. Victoria majmune.
Kad smo već kod ovoga. Zaboravila sam se predstaviti. Ja s Victoria Collins. Imam 19 godina. Rođena sam u LA-u ali smo se preselili u London zbog nekih meni nepoznatih razloga. Imam mlađu sestru od 4 godine i pravi je davež. Amy je pa, jedno jako čudno dijete. Ali sve u svemu,volim je. Brat Ian stariji od mene 3 godine. Osoba koja nervira ali poželjna u svakoj obitelji. Nema se tu puno šta ispričati. Dečka sam imala jednom. Ali sudbina nas je odvela svako na svoju stranu. Majka Anđela i otac Josip. Osobe bez kojih bi bila nitko i ništa. No ja se i danas,kao i sad u ovom trenutku osjećam kao nitko i ništa. Zašto? Pitate se. Dozvolila sam ovo. Sada mi preostaje samo moljenje i nadanje najboljem...Ubrzo stižemo u sobu koja je jednako mračna kao i predhodna. Mislim da ću do kraja života imati noćne more od mraka. Dosta mi ga je. Nikad duže nisam provela u mraku. Samo čekam da se pretvorim u šišmiša i moja vjera u čaroliju može da počne..

\A.N\

Pa evo & prvi dio moje nove priče. Kratko je ali & dovoljno za početak. Nastavak očekujte tokom dana. Naravno sve zavisi od vašeg čitanja.
Nastavak nije zanimljiv,znam,ali prvi je dio tako da nemojte zamjeriti. Također,ovo mi je & prva priča. Voljela bih kad bi ostavili mišljenje & rekli mi da li da nastavim ili ne. Uživajte :p
Vote & kom.
Lyall <3

I Want My Old Life. \\H.S\\Where stories live. Discover now