6.poglavlje
(Sadrži dosta perverzije i seksualnih dijelova. Tko nije ljubitelj,neka ne čita.)"Victoria!"grubi glas odzvanja mojim ušima. Lagano otvaram oči ugledajući osobu ispred sebe. Reagirala sam poput leoparda i svom snagom ošamarila osobu. Nakon pola minute kad je osoba pokazala svoje lice zaprepastila sam se. "Oprosti" izustila sam gledajući u ljutog Harrya koji se sekundu kasnije izgubio iz moje sobe. Odkud njemu pravo da dolazi u moju sobu kad se njemu da? Ugh. Nakon 5 min došao je totalno normalno kao da se ništa nije dogodilo."krečemo za pola sata. Čekam te vani u limuzini" reče te nestane iza druge strane vrata. Otrčala sam u kupaonu i brzinom munje sam se otuširala. Ne smijem se napit opet. Jer,ako sam nešti stvarno mrzila to je bio alkohol. M r z i m g a.
Izašla sam iz kabine te sam osušila svoje vitko tijelo. Haljinu sam jedva navukla na sebe koliko je uska. Sve mi je otkriveno. Mrzim te,Harry. Imam osjećaj da nikad neću prestat govorit to.
Obukla sam svoje crvene ne toliko visoke štikle. Kosu sam pustila da mi prirodno pada. Uzela sam maskaru i nanjela na svoje trepavice.inače puder mi ni ne treba jer nemam nikakvih nesavršenosti,uostalom,ne vidim poentu u uništavanju.Pogledala sam se u ogledalo i skoro sm povratila kad sam ugledala u šta sam obučena. Bože zašto? Izašla sam iz sobe i sišla niz stube,vani ispred kuće je ovoga puta stajala bijela limuzina sa Harryem unutra (mmm :3) nekako sam ušla pokušavajući spusti haljinu što je više moguće ali i sama po sebi je prirodno pre kratka. Harry je imao jako dobar pogled na moje otkrivene noge što mi je i jako smetalo. Haljinu sam neprestano spuštala na što se on glasno nasmijao. Oh cmooooooooon. Iako moram priznati da je lik zgodan,ma što god da obuče.
Nakon desetominutne vožnje dolazimo u poznati klub Sex&Fire. Really? Izašla sam iz limuzine i napravila jedan korak naprijed. Glasna glazba treštila je cijelim naseljem a o pijanim tinejđerima ni da ne pričam. Čo'eće tek je 21:00. Harry me je primio za ruku te smo se počeli nagurivat do sredine. Prije no što sam se snašla među svim ljudima Harry je nestao među gomilom meni nepoznatih ljudi. Ostala sam sama. KOJI KURAC SAM ONDA IŠLA? Da bi sama sad bila? Ma marš..sva sreća pa sam ugledala poznatu glavu moje sad već prijateljice Eleanor koja se nalazila u desnom dijelu sa svima. Hvala Bogu. Pogledi su nam se susreli te je ona doskakala do mene sa velikim osmijehom. Pružila mi je topli zagrljaj koji sam ja naravno,uzvratila. "Što si sama,dođi sa nama" povukla me je među sve ostale. Bilo mi je drago što ću ponovo biti sa curama i dečkima. Iskreno,trebali su mi. Došao je konobar. "Jack." kažem prije razmišljanja te se začudim. Nisam to trebala reč. Ovo apsolutno nisam trebala reč. Možda je to zato što sam sa njima, a ne sa Harryem? A šta ako on nas promatra negdje tamo? Osvrtala sam se po prostoriji i mrak mi nije baš bio od velike pomoći.
Ostali su naručili svoje piče te kad je konobar otišao ekipa je počela sa onim 'uuu' ja sam prekrenila očima. Stvarno moram prestat sa tim preokretanjem,nerviram se sama sa tim.Nije lijepo.
Naše naruđbe su došle a ja sam ko zalivena blejila u svoje piće. Čašu,poznate tekućine sam prislonila na usne i otpila gutljaj. Nije loše. Iskreno. I tako jedna za drugom. Glava mi je počela pucat. Ljudi kažu da voda pomaže u ovakvom stanju. Super,samo još trebam prinaći WC. "Idem do..ovoga,wca. da." spetljala sam se pri govoru te su oni potvrdno kimnuli glavomm "od kad razmišljaš kad si pijana?" glasić u mojoj glavi se javlja. Ma jebse..
Kroz geganje došetam do vrata koje predstavljaju wc. Nakon dobrih 15 min traženja. Bravo ja.
Ulazim u pravcu prema lavabou i pustim vodu. Trenutak kasnije zapljeskam vodu po svom licu te mi odmah postaje lakše.Na izlazu iz Wc-a srečem se sa Harryem koji je pijan kao letva. Pribija me uza sebe te mi polagano ljubi vrat. Ovo jebeno godi. Iako sam još pod utiskom alkohola mogu dobro da znam gdje ovo vodi. Uhvatio me je za dupe i prisilio da skočim što sam i učinila. Od tog trenutka dijele nas samo njegove hlače i bokse,tu i tamo moje gačice koje su svilene i toliko tanke da se ni ne računaju. Ali nije ni bitno,u ovom trenutku bitne su njegove usne na mom vratu.kasnije nakon iživljavanja na mom vratu srušio je svoje usne na moje i stranstveno ih masirao. Ubrzo smo se počeli pomjerat u nepoznatom pravcu. Neprekidajući poljubac lagano me spušta na mekano mjesto. Tj.krevet. U trenutku sam se našla u donjem rublju. Harry me je ozbiljno gledao dok je otkopčavao svoje hlaače koje je bacio ja hrpu sa našom odječom,izgledao je toliko seksi,svjesan šta radi ali zapravo,samo je pod uticajem alkohola. To mi malo smeta.. Jer ako i budem uživala u ovome on se neće sječat,bar kako ja mislim..
Svoje usne spustio je na moj stomak i lagano ga grickao. Uzdahnila sam na śto se on još više skoncentrirao. Njegove ruke igrale su se sa robovima mojih gačica. svoje sad ruke koje se tresu od napaljenosti sam turila (+ ._.) u njeegovu kosu i poticala ga da radi još. Lagano je zubima skinio moje gačice i za trenutak se našao između mojih nogu. Ljubio mi je unutrašnjost nogu i igrao se sa njom svojim jezikom. Uzdahnila sam i stresla se a rukama sam stiskala plaahtu ispod nas te se tako pokusavala smirit.
Zadovoljstvo je prošlo mojim tijelom čim sam osjetila njegov vlažan jezik što me je natjeralo na stenjanje. Izvila sam se i izdahnila. "Fuck" promrmljam te zatvorim oči. Njegov jezik je radio savršene pokrete po njoj cijeloj. sad je gurnio jedan prst u mene i natjeralo me je na jaako stenjanje. Njega je to još više napalilo i ubrzao je ritam sa sad već dva prsta,pomjerao ih je brzo i toliko dobro. Noge su mi klecale od užitka koji nakad ranije nisam osjetila. Damn.
Nakon par minuta popeo se do mene i ostavio mi poljubac. Navukao je kondon i lagano bez ikakvih problema je ušao u mene. Okačila sam noge oko njega i još jače ga nabijala na sebe.naše stenjanje i uzdisanje proširivalo se cijelom prostorijom. Iskreno,ovo je bilo i pogrešno i dobro,u jednu ruku sam zadovoljna a u jednu ne. Pijana sam,i to je problem. Ali uživam i svjesna sam.Ubrzao je sad najjače i najgrublje. Ostavljao mi je ugrize po svuda,ljubio me i ubijao u istom trenutku. Njegove usne su savršeno pristajale mojima. Volim način na koji me ljubi i na koji mi izbija dah. Pogotovo tr njegove usne sa kojima neprestano pliva po mojem tijelu i usnama. Oh Harold.
Kroz narednih sata vremena svršavamo zajedno te on pada pored mene. Pribija me na sebe i ubrzo se nalazim u njegovom zagrljaju,Harry je ubrzo zaspao ne puštajući me iz zagrljaja,a ja, ja sam ostala budna i razmišljala o svemu. Nakon sat i pol utanjam u svijet sreće i radosti koji je dio i Harry. Moj najveći neprijatelj.
A.N
Vote&Kom ako vam se sviđa
Lyall xx
KAMU SEDANG MEMBACA
I Want My Old Life. \\H.S\\
Fiksi PenggemarŠta će se dogoditi ako djevojka puna života i veselja postane potpuna suprotnost onome što zapravo je.Ako dopusti potpuno nebitnoj osobi da joj se uvuče u kožu kao najopasniji krpelj? Saznajte kroz priču 'I Want My Old Life' xx