I Want My Old Life \\H.S\\

227 25 5
                                    

2.Poglavlje

Spremanje koje mi je gospodin kreten zapovijedio se definitivno odužilo.
Još me ubija činjenica da nemam blage veze šta mi je sa roditeljima i kako je on uzeo moje stvari.a što je najgore čak nisam ni sve spremila. Bila sam toliko iscrpljena i sve što mi je trebalo je vruča voda kako se slijeva na mom tijelu. Ustala sam sa poda,obrisala znoj i protegnila sam svoje tijelo te kad sam se opustila ugledala sam svoju figuru na ogledalu. Prazna sam. Nema života. Zaglavila sam negdje u kuči stranca,me znam šta radim ovdje,kako,ni zašto,ne znam šta će biti sa mnom,kad bi birala izmeđuz smrti i ovoga rađe bi izabrala smrt,ali evo,živa sam.

Otišla sam u kupaonu te sam sa mučenjem skinila svoje stvari te ušla u kabinu. Vodi je trebalo dosta da se ugrije,skoro sam izgubila volju za tuširanjem ali uskoro je večera.ne mogu da odem neotuširana,sigurno smrdim.

Uzdahnila sam te sam uzela gel i prelazila sam po tijelu otavljajući jaki jaki miris. Nakon 10 minuta isprala sam tijelo i kosu te sam izašla. Već izgledam bolje. Umotala sam se u dugi ručnik te sam prešla prag i ušla u moju sobu. Kad bolje pogledam,soba je lijepa,sad kad ima i mojih stvari. Lijepi krem zidovi i bijeli namještaj. Soba jeste lijepa,ne mogu reći. Ali,ja želim svoju sobu gdje imam svoj mir i sve.

Iz ormara sam izvukla haljinu boje kože koja je do struka bila jako uska a na dalje se širila i postajala lepršavija. Kosu sam uvila i pustila da mi pada preko ramena. Uzela sam torbicu sa šminkom te sam krenila na djela. Maskara,karmin i malo pudera. Nikad nisam voljela ona žarke crvene boje karmina. To mi je previše..hmm,ne znam kako da opišem. Sve u svemu lijepo je. Ali ovoga puta sam uzela karmin između smečkaste i kožne boje (to onako kao što Kylie Jenner nosi). Uprskala sam parfem te sam se pogledala u ogledalo,uzela sam crne štikle na puniju petu tee sam krenila iz sobe. Zaprepastila sam se onime što su moje oči ugledale. Veliki bijeli hodnik sa velikim bijelim stepenicama. Netko se šali sa mnom. Očekivala sam neku staru ruševinu u kojoj čak ni štakori ne bi živjeli. Krenila sam prema stepenicama i laganim koracima sam dolazila prema kraju. Gospodin dotični stajao je meni okrenutih leđa u crnim uskim hlačama i crvenoj košulji. Na glavi je imao smeđi šešir koji mu se slagao sa čizmama. Zanimljivo. Malo sam se zakašljala te se on okrenio. Pogled mu je zastao na meni. odmjeravanje sam mrzila toliko jako. Pogotovo kad on to radi. Samo sam preokrenila sam očima a on je vjerovatno primjetio te je.napokon maknio pogled. Prišao mi je. Bio je dosta blizu,mogla sam osjetit miris minta koji je dopirao iz njegovih usta.zapravo,cijeeli je mirisao na mint. To me je natjeralo na dubok.neprimjetni udah.malo sam se odmaknila. On nema pravo da mi prilazi. A-a. "Ovako" prozbori te nastavi "za koji minut nam dolaze gosti,to su inače osobe koje su mi u životu važne. Četiri dečka i tri djevojke. Ti ćeš biti moja pratilja" rekao je te se slabašno nasmijao. "Ali' rekla sam kroz slabo jecanje te me je on prekinio "nema 'ali'. Kasnije,kad odu,moram ti pročitat pravila" dovršio je rečenicu te sam skoro odletila od ljutnje. Ma krasno,sad još moram da budem njegova pratilja a kasnije i pravila ima. Ma evo mogu se odmah ubit.
Minutu kasnije čulo se zvono na kraju prostorije. On mi je dao ozbiljan pogled te je poskočio do vrata. Znaači trenutak kad trebam da glumim njegovu pratilju. Prišla sam vratima i stala iza njega čekajući šta će se desiti. Vrata su de otvorila i pošlo je vikanje i smijanje. Saznala sam da se moj otmičar zove Harry. Dobro,jedan korak u naprijed. Harry se pomaknio te sam ja pogledala prema ljudima na vratima. Svima sam se predstavila. Bili su ljubazniji nego Harry. Totalna suprotnost.
Dečko plavih očiju i smeđe kose je progovorio " dobra ti je Harry. Dobra" nisam znala o čemu pričaju dok svi nisu pogledali prema meni. Harry se nasmiješio a meni se stomak umalo nije prevrnuo. Napokon su ušli i sjeli smo za veliki stol. Ja sam bila između Eleanor i Perrie čini mi se. Do nas tj.do Eleanor je sjedila Sophia. Na čelu stolova su bili Harry i dečko crne kose. Zaboravila sam ime. Koliko sam pohvatala on je sa Perrie. A preko puta nas su bili Niall,Louis i Liam. Svi su pričali samo sam ja razmišljala. Dok su svi sretni ja u sebi umirem i proklinjem dan kad sam izašla u taj klub.gdje mi je sestrica? Brat? Mama,tata? Brinu li se? Suze samo što nisu potekle. "Idem do wc-a" je jedino što sam rekla. Poglede na sebi sam osjetila jako dobro. samo sam potrčala u smiijer gdje je vodio do wca. Ušla sam.zaključala se i počela plakati. Zašto ja?zar sam osuđena ovako živjeti? Moram li ispaštati?

Čula sam nježni ženski glas sa druge strane vrata. Čini mi se da je to Ell. Ta cura mi je odmah ušla pod kožu. Otvorila sam vrata i uočila sam zabrinuto lice prekrasne brinete ispred sebe. Prišla je i zagrlila me je. "Teško mi je" projecala sam u njenom naručju. Ona je samo rekla jedno obično 'shh' te nakon toga "Znam kako ti je Vic. Znam. Curke i ja smo također kao i ti. Pokupljenje u klubu.ali ispalo je ovako.mi smo sretne sa njima koliko god teško bilo. Imamo jedni druge.naviknit ćeš se Vic. samo vjeruj.. Molim te" rekla je uvjerljivo te sam je pogledala. Nabacila sam lagani osmijeh i zahvalila sam se. Ona je izašla a iza nje i ja nekih 10 min kasnije. Sva sreća pa mi je šminka vodootporna. Popravila sam kosu i krenila izač. Kad sam došla zadobijala sam poglede od svih osim Harrya. Ma zabole me. Nije mi važan. Sada je bitno da imam nekoga kao Ell,Perrie i Soph. Nasmijala sam se lagano te sam sjela na svoje mjesto. Jedina dobra stbar u svemu ovome je to da sam napokon upoznala ljude kao ove. Zanimljivi su i dragi,uživam sa njima. Iskreno,željela bih da samo ostanu.

Još je tako prošlo dva sata te su počeli odlazit. Sjela sam u dnevni boravak i čekala Harrya sa pravilima. Napokon je došao i sjeo nasuprot mene. Djelovala sam jako nezainteresirano što se i primjetilo ali nije me briga. On je počeo sa pričom. Nisam ga puno slušala. Bilo je ono 'sve što kažem to ćeš i napravit. Nema bahatog odgovaranja,prekidanja i neodgovaranja. Van kuče ne smiješ ići sama' i tako to. Ja sam ustala i rastegnila se ponovo. "Jesmo gotovi" progovorila sam te je on potvrdno kimnio glavom a ja saam krenila prema stepenicama zadobijajući pogled dva bisera. Svukla sam sve i obukla sam dolje trenerku za spavanje i crni top. Skinila sam šminku i bacila se na krevet..ubrzo sam utonila u čvrsti san koji me je odveo u život o kojem maštam zadnjih dva dana.
Sada kada se sjetim kako sam se svađala sa svojim roditeljima..sve bi dala samo da se ponovi.

*****

"Victoria!" čujem mamin glas. Mrak je. Mrkli mrak. "Victoria!" opet čujem. Gdje je? Počela sam paničarit. Ubrzo ispred mene se pojavila moja obitelj. Nasmijana. Počela sam trčat prma njima. Bum. Nestali su. "Mama!" izderala sam se u suzama. Ubrzo osjetim topao zrak na vratu. Ukočim se. "Opet se srećemo malena" Harry? Odmaknila sam se,nisam znala šta sa sobom..mrak je sve što vidim. Čujem vrisak moje majke. Trčim prema pravcu gdje čujem vrištanje. Mrak je nestao. A prizor koji sam vidjela me je psihički ubio. Mama mrtva ja podu kao i ostatak obitelji. Ne.ovo se ne dešava. " to ti je što si pokusala pobječ" i zagušeni osmijeh. Vrištala sam i čupala sam se za kosu. Slika mrtvih roditelja mi je upravo pred glavom. Lice cijedim suzama.. "Victoria!" čujem muški glas i zadnje što osjetim je tlo pod mojim tijelom..

Vrisnila sam čim sam se trgla i prešla na jaki plač. Tresla sam se. Jedino što sam htjela je umrijet. Ubrzo su se vrata otvorila i na njima se pokazao zabrinuti Harry kako me promatra..još sam se tresla i plakala. Nisam izdržala. On je došao do mene. Legao na moj krevet i pokazao mi rukom na mjesto pored njega. Odmah sam zaronila glavi u njegov vrat i nastavila plakat. _"želim umrijet" tiho sam procvilila nadajući se da me nije čuo. On me je stisnio do sebe i progovorio " shh. Nemoj tako". Ovaj Harry mi se sviđa. Ovo mi treba. Još sam se jednom stresla vrteći film ispočetka te sam napokon zatvorila oči i zaspala u njegovom zagrljaju..

A.N

Well yeah,jedan malo duži nastavak. Nadam se da je okej & da vam se sviđa. Naravno ako ima nekakvih zamjerki kod pisanja voljela bih da mi odma kažete & da ispravim.
Tu je malo Hictoria momenata. &,kako vam se sviđa Harry? Cijela situacija?
Ako vam se sviđa ostavite vote&iskreni komentar.
Nastavak očekujte tokom dana.
Izvinjavam se za greške ako ih ima.
Lyall. xx ❤

I Want My Old Life. \\H.S\\Where stories live. Discover now