I Want My Old Life

171 20 1
                                    

5.poglavlje

Bol prodire mojim tijelom.ukočena sam. Ne mogu da mrdnem.Ruka,koliko sam shvatila,je teška. I ČEKAJ? ruka? Naglo otvaram oči na što sunce dopire ravno u mene što me na trenutak osljepi."Fuck" promrmljam.
Harry je ispod mene,a ja ne mogu nigdje. Jebeno ima 92838kg u jednoj ruci,nemoguće je samo kako taj dečko ima snage čak i kad spava,trenutak kad je OPUŠTEN. Pokušala sam se izvuči iz slonskog zagrljaja no on me je još više stisnio i doslovno izbio zrak iz mojih pluća.. Možda ne spava? Drijema sigurno,ali svejedno,ja tada ne bi bila ni u stanju trepavicom mrdnit. Al jedno sam sigurna,ovaj dečko toliko izgleda božanstveno,no,koliko god on izgledao mirno,spokojno i kao anđeo znala sam da je vrag. A te oči,kada pokažu svoju blistavu boju,natjera svakog čovjeka na koljena,mogla bi uživati,stvarno bi
Ali nakon svega,mislim da ne mogu ni da želim. Napokon je njegovo tijelo proradilo. No u tom trenutku sam se našla na podu. O slone jedan. Pomislim te preko volje ustajem primajuči se za stražnjicu. Skočila sam na njega i počela ga škakljat na šta je on naglo ustao. Ovoga puta primio me je za ruku spriječavajući moj pad. Hvala Bogu. Ne bi mi trebala još jedna šljiva. "Mornin" progovorio je čim sam se ispravila te sam uzvratila. Ustala sam se i rastegnila te sam tek skontala da sam u gačicaca i njegovoj crnoj majici. Posramila sam se a on se nasmijao. "Nice body " progovoriio je a ja sam kao i uvijek preokrenila očima. Ušla sam u kuhinju i izvadila si mlijeko i pahuljice. Trenutak kasnije došao je Harry obučen u žutu košulju kojoj su četiri dugma otkopčana,crne uske hlače i smeđe čizme "Victoria kupi oči!" glasić u mojoj glavi se pojavi. Oh cmon. Sjeo je do mene i počeo jest.
"Zašto sam ovdje?" progovorim a on me pogleda i stane sa žvakanjem "Tu ti je sada dom,i ne,ne pomišljaj bježati" kaže a ja se sledim. Jebeno hoću kući kako ne razumiješ??? "Zašto?" upitam sad već iznerviranog Harrya. "Previše pitaš" samo kaže te izleti van. Osim ako.. "Gospođice Collins,limuzina i gospodim Styles vas čekaju vani" koji kurac??
Potvrdno sam kimnila glavom te otišla da se obučem. Kosu sam zavezala u visoku konjski rep,izvukoa dva pramenčića i uvila ih. Uzela sam crni top,crvenu kariranu košulju sam zavezala oko struka ,plave traperice i crne Vans-ice. Našminkala sam se i izletila van brzinom munje. Ispred kuće stajala je crna limuzina i pokraj nje Harry. Prišla sam mu te mi je on otvorio vrata te nakon tog ljubaznog gesta se i on pojavio pokraj mene. "Gdje idemo?" kažem te ga pogledam u oči "U shopping,danas idemo u klub" kaže. O ne..ne želim u klub. "Moram li i ja?" on je kimnio glavom. Sranje. Naslonila sam se na prozor te kad smo stigli malo sam se nasmijala. Ipak,zadnji put sam ovdje bila prije mj dana. Ušli smo u veliki trgovački centar i krenili smo u dio sa haljinama. Harry je otišao i izvukao jako kratku crvenu haljinu. Otišla sam je probat. Jedva je pokrivala ono najvažnije. Leđa gola,noge gole. Ko kurva. Oh. Izašla sam i Harry me je odmjerio i oblizao usne. "Uzimamo je" rekao je. Ne mogu u ovome. To nisam ja. Gadim se sama sebi. Ali ako mu se suprotstavim neće biti dobro. Preobukla sam svoje stvari i krenili smo prema blagajni na kojoj je bila mlada prodavačica. Zurila je u Harrya a ja sam kipila. Ali zašto? "Zaljubljena si"Nisam. "Jesi" jebi se.
Harry se samo smješkao a ja ko kreten gledam cijelu situaciju.nakon što smo platili odlazimo u limuzini i polazimo kući. Previše je ovo za mene. Prvo me otme. Onda siluje. Pa spava sa mnom. I sad? Tjera me da nosim ovu kratku odvratnu crvenu haljinu. Bože...

Napokon smo stigli..ja sam bez pozdrava otrčala u sobu i legla u sve međubrojne jastuke i razmišljala šta sljedi navečer. Makar znam več. Napit će se,mene vucarat sa sobom ko idiota. I šta dobivat time? Ništa. Kao i prokletih mjesec dana.

I Want My Old Life. \\H.S\\Where stories live. Discover now