I Want My Old Life \\H.S\\

219 22 5
                                    

3.Poglavlje.
(Ovaj dio sadrži perverzije i tih stvari ugl ako niste ljubitelj perverzije nemojte čitat.)

Sunčane zrake probijaju se kroz debeli sloj zastora. Pokušavajući se pomjerit osjetism teške ruke oko sebe. Cijela jučerašnja scena mi se vraća,suza nesvjesno sklizne niz moje natečeno lice no obrišem je prvom prilikom. nema više plakanja. Ja nisam slaba. Nisam. Okrenila sam se prema Harryu koji je spavao mirno kao anđeo. Kad spava kao da je druga osoba.malo sam se nasmijala njegovou kosi koja mu pada preko lica. Kosu sklonim sa očiju te kad vratim pogled na njega uočim dvije prelijepe kugle kako me promatraju. Malo se nasmijao te se rastegnio. "Jutro" kaže svojim promuklim glasom. Ja sam se samo namijala. Trennutak kasnije me j pomjerio kako bi ustao,imao je samo bokserice a to mi je omogačavalo dobar pogled na njegovo razvijeno tijelo. Tetovaže su plivale po cijeloj njegovoj ruci.no za oko su mi zapale ptice na prsima također i leptir ispod prsa. Previše sam obratila pažnju na njega što ga je natjeralo na smijeh. Moji obrazi su poprimili crvenkastu boju."doručak će biti gotov za 10 minuta znači imaš vremena spremiti se. Nemoj kasniti" opomenio me je dok je stavljao žvake u usta. Prošao je rukom kroz kosu i preskočio prag moje sobe .
Rastegnila sam svoje vitko tijelo te sam još jednom zjevnila. Počeškala se po glavi te sam umornim koracima koračila u kupaonu (imam moju ličnu ) umila sam se i oprala zube. Stavila malo svog sjajila te sam otišla natrag kako bih se obukla. Vani je bilo prohladno.iako smo u kuči,bilo je hladno.ne toliko ali ipak,teško je zavrijat ovoliku kuću. Uzela sam sivi duks koji je na krajevima rukava i kod vrata imao malo zlatne boje,crne traperice koje su isticale moje noge. Dečko mi je uvijek govorio da imam dobre noge. 'Da,sigurno je zato prekinio sa tobom' javlja se glasić u mojoj glavi. O začepi.

Još sam malo razmišljala.
Meni treba definitivno mobitel. Moram nazvat osobe kao što su obitelj.prijatelji. ako mi gospodin dotični dozvoli naravno,ali mislim da se ni je moram nadat takvom što. Jedino ako ga spuca Božje čudo.

Svoju smeđu kosu sam zavezala u jako urednu punđu i izvukla dva pramenčića. Čisto za ukras.
2 minute do 9. Taman. Prešla sam prag sobe u kojoj sam inače boravila i krenila prema kuhinji. Čim sam stigla zadobila sam pažnju Harrya. "Uvijek točna" kaže dok me odmjerava. Točno sam pratila njegove pokrete očima. Zastao je na mojim nogama. "Glavu gore Styles" kažem malo grublje te se nasmije. "Opasna. Sviđa mi se to,al moglo bi se to promjeniti" preokrenila sam očimma te sam sjela do njega. Na stolu su palačinke. Tipično ovdje. Među nama je vladala tišina te sam je odlučila prekinit. "Zašto sam ovdje?" okrenem se prena njemu i gledam ga u oči. U trenutku sam se izgubila u njima ali sam se trgnila. Ovo je za mene bitno. Od njega sam dobila samo šutnju. "Pitala sam nešto"kažem oštrije te on pogleda prema meni. Znam za pravilo ali u pitanju je moj život. Ne mogu zauvijek ostat ovdje. " a šta sam ti ja rekao za to povisivanje tonova?" kaže sad malo ljuče. Ja sam napravila ironičnu facu te se nasmijala prkosno "odgovori." kažem te čekam reakciju.ovo ga izluđuje.vidim to. "Victoria!" izdere se te ustane "tu si zato što si tu. razlog nećeš nikad saznat isto tako što nikad nećeš otiči!" govori iznervirano. Ja ustajem sva iznervirana "Kako možeš? Ostavit ćeš me ovjde? Zauvijek? tek mi je jebenih 19 godina! Život je preda mnom! Nemaš pravo da me držiš ovdje! Psihopate jedan!imaš li jebenog srca?! Stati ispred mene nakon što si me ukrao. Gadiš mi se!!" izderala sam se na njega toliko jako da je cijela kuća treštila. Otirčala sam u sobu i počela plakati.opet. ubrzo iza sebe čujem teške korake. Uz to,figura osobe koja trenutno treperi od ljutnje. Približavao mi se. U trenutku kad se približovao moj obraz je postao težak. Ošamario me je. "Izvini se!" izderao se toliko jako da su mu se ucrtale žile na vratu. Suze su se samo sljevale. Dečko me je udario. Bez emocije je stajao ispred mene. "Neću" kažeem tiho te za koju sekundu dobijem još jedan sad malo jači šamar. Pala sam na pod sva bespomočna. Uskoro me je grubo uzeo u svoje ruke te me bacio na krevet. Strgao je sve sa mene te me počeo ljubit po vratu. Ostavljao je ugrize i vlažne poljupce. Ja sam samo plakala. Uz dodatnu bol koju sam osjećala na obrazu. Skinio je majicu i hlače. Našao se samo u boksama. ubrzo je svukao i njih i nabio kondom. To je to.trenutak kad ću imati svoj prvi put.
.bože.zašto? Ubrzo sam osjetila bol u donjem dijelu tijela. Plakala sam a on se zlobno smijao i jače ga nabijao. "Stenji kurvo" govorio je sve toliko hladno dok je njegov donji dio tijela radio brzo i nemilosrdno. Ubija me. Riječima,dijelima.
Boljelo je,ali ne toliko kao što me je boljelo u srcu. Čovječe,na što sam spala?
Ruke mi je stezao i tako ostavljao modrice,grizao me je i mučio. Jednostavno više nisam mogla..
Ovo je toliko bezobrazno. Mrzim ga.
mrzim. Ubrzo sam osjetila još jedan jaki udarac na obrazu. Nisam više mogla.oči su mi postajale teže.zadnje čega se sjećam jest da je izašao iz mene.

Budim se sa velikom boli u donjem dijelu stomaka. Nisam mogla da vjerujem.silovana sam. Taj prokleti manijak je ležao pored mene. Spavao je. Mrzila sam ga iz dna duše. Suze su opet potekle kvaseći moje obraze. Malo sam jauknila,peckalo me je i na obrazu i dolje. Dobila sam tri šamara. I još mi je oduzeo nevinost. Čovjek kojeg ne volim. Uzadhnila sam i lagani obrisala obraze. Uskoro se i on probudio. Nisam ga glledala samo sam bila okrenuta i pritiskala sam lice da ne zaplačem. "Bio sam ti prvi?" progovori a ja se sledim. Nisam odgovarala samo sam se još zgrčila. Zašto je bio toliki kreten? Mogao me je ubit ako je htjeo ali ne oduzet nešto što je moje...

Harry's P.O.V

Gledao sam je kako pati. Kako se trese. Kako plače i preklinje. Ali učinio sam to. Nije se opirala,samo je plakala. Udario sam je. Opet je samo plakala. Nije vrištala. Kao da je znala da će se ovo dogoditi. Uništio sam je. A možda mi je vjerovala. Kada je povisila ton i nazvala me onakvim stvarima bijes je orio mojim tijelom. samo sam je odnjeo. Ošamario tri put i silovao je. Sve što mi je rekla rekla je ispravno. Sa toliko mržnje prema meni. Sa toliko boli u glasu. Progovorio sam. ali ona nije marila. stisnila se još više. A tko i ne bi? Idiot sam. Znam. Stavio sam ruku na njeno rame. A ona? Grčila se. Uzeo sam joj ono njoj jako bitno. "Nemoj" progovorila je jedva kroz suze. Puhnio sam i ustao. Obukao se i otišao u svoju sobu. Zalupio sam vratimaa i sjeo na krevet sa licem u rukama. Pokušao sam zaspat ali ne. Cura smeđe kose i plavih očiju mi je preda mnom. Uzdahnio sam i nekako uz muke zaspao.

Dva nastavka u danu. Huh :3
Pa ovako,ova priča mi je bitna. Jako bitna. Voljela bih kad bi uspjela . ali daleko sam od toga. Meni jedino bitno je iskreni komentar & mišljenje jel.. & da,šta mislite o Harryu?
Vote&kom ako vam se sviđa.
Nastavak kasnije a možda i sutra.
Izvinjavam se za greške.
Lyall.xx

I Want My Old Life. \\H.S\\Where stories live. Discover now