12.Poglavlje
Nastavila sam sa razgledavanjem nakon Harryevog odlaska.
Moja soba je takodjer bila jako velika i lijepa. Strop i pod su bili bijeli dok su zidovi bili slabasno smedje,isto kao i kuca.
Veliki bracni krevet u sredini sa smedjom posteljinom i tepih.
Bijeli namjestaj se jako uklapao sa svim ostalim stvarima.
Takodjer,moj licni wc. To mi je bilo jako drago jer ne zelim dijelit ni sa kime nista,u slucaju ako moze biti samo moje jel.Kad sam napokon zavrsila sa spremanjem odlazim u dnevni gdje su hvala Bogu,bili svi.
Harry je bleio u mobitel kao i obicno dok su se ostali sa mnom pozdravili.
"Kako si nam mala?" upitao je Louis.
"Dobro sam,malo umorno ali ide." nasmijala sam se te nastavila " kako si ti? I vi ostali"
"Moze bolje" rekao je Lou te su svi kimali glavama.
Eleanor je danas nesto vrlo neraspolozenaa. Malo me zabrinjava.
Valjda njeni dani,ne znam stvarno.
Tokom vecere smo se zabavljalji i smijali.
Jako mi je bilo drago biti s njima.
Pricali smo o svemu,vezama i raskidima. Atkosfera je djelovala sasvim super.Sve dok
Zayn,cini mi se,je zapoceo govor."um,Vic,jel mozda znas tko je Ian Collins? Je li mozda ikad pricao sa tobom ili si ga ikad primjecivala?"
Reagirala sam odma na ime mojeg brata sto su oni i primjetili.
Koji kurac jbt? Od kad oni znaju za mog brata?
"D-da..to mi je brat" rekla sam zabrinuto "nesto lose tu ili?" progovorila sam slabasnim glasom te su se oni svi u isto vrijeme pogledali.
Ovo mi nije slutilo kao dobro,imaju li nešto da mi kažu?
Sta oni imaju sa mojim bratom? Sta oni znaju?
Bojim se,i to ne mogu prekrit.Liam je ustao i dosao do mene te me primio za rame. "Jako mi je tesko reci ovo,ali,tvoj brat je zapravo,jedan ogromni kriminalac,on je suprotan kriminalac od nas. Zapravo,nije ni lagano objasnit..ali,on je zapravo sam sa svojim prijateljem Jackom. On mrzi nas isto kao i mi njega,stvar je u tome sto on trazi nesto iako jos nitko ne zna sta. Mislimo,da je zapravo skuzio da si sa nama,zeli ubiti Harrya,ubijao je prije..Vic..ja ne znamm kako se nositi s ovim sto ti govorim ali zapravo ispostavlja se da zeli uzeti.."
"Dosta,Liam" Harry ga je prekinio u pola recenice. Izraz lica mu je bio neizdifiniran.
Ne mogu vjerovati u sta ovo sta cujem. Ian? Ovo nije moguce. Ovo nikako nije moguce.Moj brat. Osoba koja mrava zgazila ne bi. Je kriminalac. Ubojica.
Jack? O-on...on je moj bivsi? Ne. To nije istina. Ian se ne druzi sa Jackom vec dobre 3 godine. Ne. Ovo je laz.
"Vic,jesi li uredu?" Liam je pripitao dok je zadavao zabrinute poglede ekipi a i meni.Pala sam na koljena,ovo me je slomilo,suze su navrle na moje oci. Ali,koliko god pokusala biti jaka nisam mogla.
Bol i razocarenje je prodiralo mojim tijelom.
Nisam osjecala nista.
"Roditelji.." "moji..rodjtelji..gdje su.." govorila sam kroz prestanke dok su me curke pokusale tjesiti.
Niall se ubacio "oni su dobro,njima nece nista biti,bezbedni su,u svakom slucaju..ali nama je sada meta tvoj brat i taj Jack,Victoria."Olakasanje je prodralo mojim tijelom na sekundu ali..cinjenica da je moj brat...zapravo ubojica..skupa sa mojim bivsim. Ne. Ne moze. Zasto se sve izdesavalo? Zasto ja moram ovo prezivljavat. Kriminalci,ubijanja,kradje. Zasto?
Moj zivot je usran i jadan. Ja ne vjerujem kroz sta prozivljavam. Ne vjerujem kako samo mogu zivjeti. Zelim umrijeti..
Ubrzo,protisti nesto jako kroz moju glavu,toliki snazno i dirljivo.
Oborilo me je skroz na pod,ubrzo nisam osjecala nista. Jedino sto sam cula jesr glasno 'Victoria!' prije svega.Pogodilo me je. Pogodila me je cinjenica da nisam znala pravo lice mog brata. Mog rodjenog divnog brata. Osobe koja mi je bila najbolji prijatelj. Osoba za koju sam bila uvjerena da sam sigurna uz njega. A sada? Otkako znam sta je i tko..vise nikada nece biti onako kako sam ja mislila da je. A do prije par mjeseci,mislila sam da smo sretna i mala savrsena obitelj..
A\N
Vote&kom please
Lyall xx
KAMU SEDANG MEMBACA
I Want My Old Life. \\H.S\\
Fiksi PenggemarŠta će se dogoditi ako djevojka puna života i veselja postane potpuna suprotnost onome što zapravo je.Ako dopusti potpuno nebitnoj osobi da joj se uvuče u kožu kao najopasniji krpelj? Saznajte kroz priču 'I Want My Old Life' xx