kaçırılma

994 77 1
                                    

uyandığımda nefes alacak bile gücüm yoktu kısık gözlerle etrafa baktım cinsiyuyla biz yanyana bağlanmıştık ve kafasında çuval olan iki kişi cinsiyu ayılmıştı konuşmaya çalışıyordu ama ağzında bant vardı bende yoktu herhalde bayıldığımdan takmamışlardı.

çok zor nefes alıyordum birkaç adam geldi çuval geçirilmiş adamlara vurmaya başladı.sonra ise çuvalları çıkardı bu luhandı ve bizim sınıftan biri yüzleri kanıyordu. adam benim uyandığımı görünce yaklaştı eline bandı alıp ağzımı kapattı zaten nefes alamıyordum dahada zorlaşmıştı.

birkaç dakika sonra lüks giyinmiş adamlar geldi cinsiyuya ve bana yaklaştılar.kafamı kaldıracak bile gücüm yoktu dediklerini bile zor algılıyordum.o lüks giyinmiş adamlar gitti aralarından biri kaldı. luhanlara doğru ilerleyip bişey konuştular sadece şunları anladım.

"bir idolümü kaçırdın gerizakalı dedi"sonradan gelen adam

"kızları kaçırırken onlar geldi bize yumruk attılar sonra onlarıda bayıltmakta bulduk çareyi"dedi 20 li yaşlarında adam

"başımıza çok bela alıcağız hemen bunları aldığın yere bırak kızlar kalsın" dedi yine sonradan gelen adam

sonra bize yaklaşıp bantları çıkardı .cinsiyu konuşmaya başladı neden kaçırdınız bizi niye diye bir sürü şey dedi.sonra bana döndü sonrada gelen adam sanırım buradaki adamların başıydı.

"bu hasta gibi ne oldu buna"dedi yine sonradan gelen adam

"bilmiyorum ama çok hasta gibi görünüyor bişey olmasın doktor çağrıyım mı"dedi sorarcasına geç adam

"kızlara bişey olmasın durumu kötüleşirse çağır ama sakın hastaneye gitmeyin"dedi ve gitti adamlar

cinsiyu hala bağrıyordu ve bana iyimisn derin ses ver diye sürekli soruyordu ama konuşacak gücüm yoktu sonra daha dayanamayıp gözlerimi kapadım yalnız bu bayıltmadan değildi ateşim ve baş ağrımdandı.

hala cinsiyunun sorularını duyurodum gittikçe azalıyordu. bu adamlar niye bizi kaçırmışlardı bizden ne istiyorlardı hiç birini bilmiyordum sadece eve gitmek istiyordum yalnız buradaki evime değil asıl evime. 


Kore Maceram!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin