KURTULDUKMU?

917 77 1
                                    

Bir ani sesle uyanmıştım tabi cinsiyu da uyanmıştı öyle bir sesdiki cinsiyuyla bizim korkmamızı sağlamıştı hemen etrafa bakındık sonrada sesin nerden geldiğini anlamaya çalıştık.

"Bu ses neydi "dedim cinsiyuya
"Bilmiyorum "diye yanıtladı

Kendimi daha iyi hissediyordum ama hala çok korkuyordum.

Ben düşünürken içeri yine jae sun girdi.

"gidiyoruz" dedi cinsiyuyla korkmuş şekilde birbirimize baktık.

"jae sun lütfen bizi bırak"dedi cinsiyu
Bizi dinlemeyerek kolumdaki kelepçeyi çıkardı. Sonra hemen odadan çıktı.

"nereye gideceğiz derin ben gitmek istemiyorum"dedi korkuyla cinsiyu

"bilmiyorum bende istemiyorum"diye yanıtladım.

Biz baya düşündük nasıl kurtulacağız diye sonunda bir fikir bulmuştuk yalnız çok dikkatli olmalıydık.Fikiri cinsiyuya anlatmaya başladım.

"bir tek şansımız var oda odadan çıktığımız anda bir boş vakitte kalmalıyız"diye fikrimi söyledim cinsiyuda kabul etti zaten başka seçenek yoktu.

~~~~~~~

Sesler yakınlaşmaya başladığında sadece cinsiyuyla birbirimize baktık.

Kapı açılmıştı jae sun ve bir adam gelmişti kollarımızı tutup götürmeye başladılar.

Aklım hala luhanlardaydı okadar zaman geçmiştiki nerede ne yapıyorlar gittilermi hiç bilmiyordum korkum ve endişem okadar çok vardıki kendimi çok garip hissediyordum.

Burası çok büyük bir yerdi okadar karışıkrıki nasıl kaçacaktık aniden durduk arabalar adamlar ve bir kaç kız vardı.

Kolumuzu bırakmışlardı adamlarda birşey ters gitmişe benziyordu ne olmuştuki.
~~~~~~~~~~~~~~
Yine bir ses duyduk herkes etrafa bakındı adamlar silahlarını çıkardı dikkatleri dağılmışken hemen cinsiyunun kolunu tuttum ve gizlice koşmaya başladımk daha gittiğimizi farketmemişlerdi.

Bilmediğimiz kapılardan geçtik heryer labirent gibiydi.

Hala koşarak çıkışı bulmaya çalışırken adamların sesini duyduk sanırım farketmişlerdi cinsiyuyla sesden uzaklaşmaya çalışıyorduk.

Sesler çok yakına geliyordu gittikçe yaklaşıyorlardı heryerde bizi arıyorlardı bir kapı vardı kilitliydi tek şansımız geri dönmekte ama eğer geri dönersek yakalanacaktık.

Cinsiyuyla burada durmak yerine geri dönmeyi tercih ettik.

Adamların sesleri artık yakındı kesin yakalanacaktık tam adamları görmüştük onlarda bizi görüyorduki biri beni çekerek ağzımı kapadı.

ARKADAŞLAR TEOGUM OLDUĞU İÇİN GERÇEKTEN GİREMİYORUM YALNIZ YORUMLARINIZ BENİ MUTLU ETTİ BENDE BİR BÖLÜM KISA OLSADA YAYIMLAMAYA KARAR VERDİM.

İNŞALLAH BEĞENİRSİNİZ

Kore Maceram!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin