SENİ ZOR DURUMA SOKTUĞUM İÇİN ÜZGÜNÜM

654 48 9
                                    

şuan hiç bir şey yanımda değildi ve ne yapacağımı da hiç bilmiyordum.

taşınacağımı söylediğimden ev sahibi evi birilerine ayarlamıştı, kıyafetlerimde uçaktaydı bunla beraber tüm para da.

havaya baktığımda çok kötü yağmur yağıyordu ve luhanda bende tamamen ıslanmıştık. hızlıca ilerledikten sonra bir taksiye bindik.

bana bir kaç saniye baktıktan sonra üzerindeki hırkayı çıkarıp üzerime koydu.

şuan ne olursa olsun luhanla olduğumdan mutluydum keşke bana hep böyle davransaydı.

cinsiyuya onlarda birkaç gün kalabilir miyim diye sormak için aramıştım ama açmamıştı. sanırım sokakta kalacaktım.

" bir yer bulana kadar bende kal " demesiyle yüzüne baktım gerçekten şimdi luhanın evindemi kalacaktım ama bu çok tehlikeli olabilirdi luhan için.

" teşekkür ederim ama.. " dememle " geldik " diyerek sözümü kesmişti.

arabadan inince luhanın arkasından ilerlemeye başladım kapıyı açınca tereddüt etsemde içeri girdim.

bu benim için çok güzel bir şeydi şuan olanlara inanamıyordum. biraz ilerleyince aniden durmasıyla ona çarpmıştım .

" tuvalet yukarıda dolapta havlu var " dedi bana doğru dönerek.

" peki.... her şey için teşekkür ederim "

hiçbir şey demeden yukarı doğru ilerledi ne yani yinemi uzaklaşıyordu benden böyle yapacaksa niye kalmamı istemişti.

yukarı çıktığımda bana kıyafet uzatmıştı. " al bunları giyin , üzerindekiler ıslak " dediğinde kafamı salladım, banyoya doğru ilerledim.

üstümü değiştikten sonra yere doğru çömeldim şuana kadar aklımda yoktu ama ben luhanlaydım , hemde evde tek başımıza.

" hayır yaa " diyerek ayağa kalktım " ne düşünüyorum saçmala " deyip kendime vurdum.

"aisshh niye kendime vuruyorum " diyerek soru yönelttim kendime.

sanırım kafayı yiyordum buna bir son verip tuvaletten çıktım.

ayaklarımı yere sürte sürte merdivenlerden aşağıya indim.

Aşağıda oturmuş televizyonda haber izliyordu.

Bunun olacağı aklımdan bile geçmezdi. luhan bildiğimiz exonun geyiği oturmuş haber izliyor.

Kendi kendime gülmemi kesip habere baktım. Bakmamla şok olmam bir oldu.

Luhanla benim parktaki, havalimanındaki ve okuldaki görüntülerimiz vardı.

Hakkımızda " luhan yabancı bir kızlamı birlikte? " "çıkıyor olabilirlermi? " "son zamanlarda hep beraberler! " "kaçırılma olayındaki kız. "

Diyecek birşey bulamıyordum. Luhanın başına bela açmıştım hemde gerçekten aramızda hiç birşey yokken.

Hayranlar çok kızacaklardı en önemlisi ise luhanın idollüğü tehlikedeydi yaa sm luhanın faaliyetlerini durdurup gruptan çıkarırsa.

Luhan beni gördüğünde televizyonu kapadı hiç birşey demeden yürümeye başladığında " özür dilerim daha fazla sorun açmayacağım yarın evden gitmiş olurum " dediğimde duraksadı.

Dediklerime birşey demeyip " tuvalatin yanındaki odada yatabilirsin " deyip merdivenlerden yukarı çıktı.

Sesinden anlaşılıyordu haberlerden dolayı sinirlendiği.

Dediği odaya girip kapıyı kapadım. Yatağa uzandıktan sonra elime telefonu alıp bildirimlere baktım.

Cinsiyu " aramışsın görmedim, iyimisin, telezyondasın " diye mesajlar atmıştı.

Haberlere girip yorumları okumaya başladım.

Hakkımda değişik, kırıcı, kötü sözler yazıyordu. Daha hiç bir şey yokken böyle tepkş veriyorlardı olsa düşünemiyorum.

Peki ben okula nasıl gidecektim, gerçekten ne yapacağımı bilmiyorum.

Cinsiyuya olanları yazdıktan sonra onlarda kalabilirmiyim diye sormuştum. tabiki cevabını aldıktan sonra uyumaya çalıştım.

Kore Maceram!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin