Sabah olmuştu telefon sesiyle uyandım arayan annemdi açınca annem " yine geç kalacaksın "deyip söylendi.
ben ise uykulu gözlerle " anne uzaktayım hem kore saatiyle türkiyenin aynı değil nereden biliyorsun? " dedim. annem kesin uyanamayacağımı anladığından saatlere internetten baktı.
" neyse kızım hadi baybay" diyince kapattım telefonu.
hakketen geç olmuştu telefonu kapar kapamaz hemen hazırlandım yemek yemeden çıktım okula girdiğimde çığlıklar vardı ne oluyor diye arkamı dönerek baktım.
kalbimin hızlandığını hissettim exo bizim okuldaydı çok saçma değilmi kendime tokatı çaktıktan sonra nasıl ya gerçek olamaz deyip yakınlaştım ama gerçekti belki rüyadır diye kendime cimcikde attım rüya değildi gerçekti acaba neden geldiler merak ediyordum.o sırada müdürün odasına gittiler bütün herkes takip etti bende dahil.
heyecandan yerimde duramıyordum zil çaldığından istemeyerekte olsa sınıflara dağıldık.
hoca içeri geldiğinde oda bizim gibi çok mutluydu, yerinde duramıyordu sakinleştikten sonra
"çocuklar sınıfımıza yeni öğrenciler geldi bu öğrenciler herkesin bildiği exo" diyince herkes çığlıklarını tutamayıp çığlık attılar.
ben hala şoktaydım herşey bana rüya gibi geliyordu iki gün gerçekten lafın gelişi değil iki gün önce sadece hayaldi şimdi ise herşey birer birer gerçekleşiyor.
exo girince azla bayılıyordum 12 yakışıklı idol bizim okulda hatta bizim sınıfta exo fanatiğiydim hep hayeller kurar öyle mutlu olurdum.hayellerle mutlu oluyorsam gerçekle neler yapacaktım.
çok tatlı görünüyorlardı internettekinin bin kat daha tatlılarıydı fakat okula neden gelmişlerdi onlar bir idoldü bizim okul saçma değil miydi?
tam bu sırada hoca açıklamaya başladı.
"exo nun menajerleri ve sm entertienmetin ceo' su exonun okula devam etmelerini uygun gördü" dedi.
herkes exo dan gözünü alamıyordu hepsi boş yerlere oturdular hoca dahil hepimiz dersi değil exoyu izledik. zil çalınca herkes yanına gitti.cinsiyuyla bizde gitsek mi gitmesek mi karar veremedik çok istiyorduk gitmek ama diğer sınıflardanda kişiler gelmişti. çok kalabalıklaşmıştı yer yoktu bile bende saçmalıyorum hayalini kurduğun kişiler gelmiş sen yer yok diyorsun deliyim gerçekten.
gitsek mi gitmesek mi diye düşünürken cinsiyu "hadi yaa gidelim lütfeen." Diyip beni çekiştirdi birden durdurunca biriyle çarpıştım kafamı kaldırdığımda karşımdaki luhandı hemen yüzüm kızardı. sanırım domates kafaya dönüşmüştüm okadar kişi varken luhanamı çarpıyorum
deliyim sanırım gerçekten.tam özür dileyecekken luhan "önüne baksana" dedi.
ben kızarıklığımı bastırıp " özür dilerim bilerek olmadı" dedim.
bilerek birşey yapmamama rağmen çıkışmıştı. o sırada herkes bize bakıyordu çok kızmışlardı belliydi.hala biz luhanla karşı karşıyaydık cinsiyunun sarsmasıyla hemen gittik.
cinsiyuyla sınıfa girince hemen cinsiyuya dönüp yanlış bişeymi yaptım böyle çıkıştı dedim.
cinsiyu "bilmiyorum ama çok tatlıydı" dedi. O sırada zil çaldığından hoca içeri girdi.
girer girmez söze başladı. "Herkesin bildiği ajans SM ENTERTAİNMENT okulumuzda müzik ses yarışması düzenlemeye karar verdi. önce elemeler yapılcak sonra ise seçilen 100 öğrenci arasında yarışmalı elemeler olcak bir kaç oyun oynanıcak geriye kalanlar ise SM ENTERTAİNMENT in yeni idol takımı olcak görevleri aşağıda bulunan televizyondan izliyeceksiniz bu yarışmaya exo grubuda katılacak. ilk elemeler yarın öğlen.şimdi serbestsiniz" deyip bizi serbest bıraktı.
cinsiyu "katılacakmısın" dedi
" bilmiyorum " dedim iyi sesim veya dansım varmı bilmiyordum ama kötü değil gibiydi zaten müzikte biraz da olsa iyi olduğum için bu okula gelebilmiştim.
düşünürken cinsiyu " katılalım bir deneyelim lütfen" diye ısrar etti.
" yok ya sesimizden korkarlarsa" deyip cinsiyuya vuu yaptım.
cinsiyu " saçmalama hem senin sesin güzel olmasa türkiyeden buraya korece biliyorsun diye getirmezler " dediğinde " boşver sonra düşünürüz hadi yemekhaneye gidelim" dedim.
cinsiyu" boşver exonun yanına gidelim" dedi.
bende gitmek istiyordum ama kalabalıktır hemde zaten luhana çarpmıştım bana bağırmıştı. ama yinede bende görmek istiyordum oyüzden " tamam "dedim.
yanlarına doğru gittiğimizde.
"göremiyeceğiz çok kalabalık yemekhaneye gidelim" dediğim anda bir kaç kız bize doğru koşmaya başladı.
yanımıza geldiklerinde aralarından biri konuştu.
" sen benim oppama çarpan kızsın" deyip ardından " saldırın "dedi.
ne olduğunu anlamadan biri aradan beni çekti.
okulun bodrumuna doğru koşmaya başlamıştık. bodruma indiğimizde" teşekkür ederim sen olmasaydın yanlışıkla olan bişey için beni öldürebilirlerdi" dedim.
döndüğünde apartmanda bana çarpan çocuk olduğunu anladım bişey demeden hemen gitti kafam karışmıştı kimdiki?
yukarı sezsizce çıktığımda okul çıkışı gelmişti okul boşalmıştı cinsiyu beni bekliyordu mesaj atmıştım.
çantamı aldıktan sonra eve doğru yürümeye başladık.
cinsiyu "ee seni çeken kimdi daha doğrusu kahramanın kimdi" dedi
" bilmiyorum " dedim.
Cinsiyu inanmazcasına " hadi söyle söyle " dedi.
" gerçekten bilmiyorum " deyince " saçmalama görmedinmi" dedi
" evet görmedim konuşmadan gitti " dedim.
" merak ettim " dedi cinsiyu " bende " dedim.
eve geldiğimizden ayrıldık " seçmeleri unutma " dedi. " tamam " dediktem sonra eve girdim.
o kimdi acaba bizim apartmandamı oturuyordu herneyse şuan seçme için şarkı seçmem gerekti.
bir kaç saat sonra seçmeler için şarkımı seçmiştim cinsiyuylada konuştum onla beraber söyliyecektik seçilemiyeceğimizi biliyorduk ama yinede müziği seviyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Maceram!
FanficSADECE KÜÇÜK BİR HAYALDİ ŞİMDİ ONU YAŞIYORUM DAHA 17 YAŞINDAYIM HEP HAYALİM KOREYE SEOULA GİTMEKTİ HİÇ TAMİN EDEMEZDİM GERÇEKLEŞECİĞİNİ KÜÇÜK BİR HAYAL HİÇ BÜYÜK BİR GERÇEĞE DÖNÜŞÜRMÜKİ!