..........DERİN'DEN..........
Bir kaç gün okula gitmeyecektim, zaten sonrada yarı yıl tatili vardı.
Strestli bir biçimde odada dolaşa dolaşa bir hal olmuştum.
Bana kalsa biraz daha bir ileri, bir geri yapacaktım ama dolanmam cinsiyununda başını döndürmüş olmalıki " yeter derin, sakinleş birşey olmayacak " diye söylenmişti.
Yerimde durup yatağa oturdum bugün SM ' nin CEO 'su beni çağırmıştı. Oyüzden dahada stresliydim.
" geç kalacaksın, hadi çıkalım " diyince kafamı salladım.
Cinsiyuda benle gelecekti çünkü annesi beni oraya götürecekti böylesi daha iyiydi saseng fanlardan kurtulmuş olurdum. ( saseng demek; saplantılı hayran demek.
oppaları için bir yerlerini kesip kendilerini çok kaptıran, onlar için kendilerine zarar veren aşırı kıskanan hayranlara denir.)Arabaya bindikten yaklaşık 20 dk sonra varmıştık.
Cinsiyular beni brakıp gitmişlerdi, bende içeri girip CEO ' yla görüşmeyi bekledim.
Sekreter " buyurun buradan" diyip beni odasına getirmişti.
Derin bir nefes alıp içeri girdim. Luhanda oradaydı.
Utangaç ve yavaş adımlarla odanın ortasına geldiğimde " oturabilirsin " diyip koltuğu gösterdi.
Oturduğumda konuşmaya başlamıştı.
" aranızda birşey yokmuş " dediğinde ikimizde " evet " demiştik.
" son zamanlarda çok sık beraber görünmüşsünüz" dediğinde ikimizde birşey dememiştik.
Luhana dönüp " sen bir idolsün kimseyle samimi olmaman gerek bunu bilmiyormusun? " diye azarladığında " benim hatam, özürdilerim " dedim.
O sırada luhan söze girdi. " aynı okuldayız, ayrıca bir takımız beraber görünmemiz normal " dediğinde CEO " sarılarak veya havalimanındamı " demişti ciddiyetle.
" Luhanın düşünmesi gereken bir grubu var onun yapacağı her hata grubu da etkililer " diyince kafamı eğimiştim.
Hiç birşey yapmamıştık, aramızdada hiç birşey yoktu ama hep bir sorun olmak zorundaydı.
CEO koltuğuna oturmuş birisinin gelmesini bekliyordu.
En azından şuanki sessizlikten o anlaşılıyordu.
Her geçen dakika dahada meraklanıyordum ne olacaktı şimdi.
Ben düşünürken kapı çalındı ceonun " gir " sesiyle elinde dosya olan biri içeri girdi.
" buyurun " deyip elindeki dosyayı önüme koydu.
Anlamamış biçimde bir dosyaya birde içeri giren kadına bakıyordum bu neydi?
" önündeki şey bir anlaşma " dediğinde " ne anlaşması? " diye sordum.
Elindeki kumandayla televizyonu açtı luhan ve benle ilgili haberi dinletmeye başladı.
" türk olduğunu sandığımız kız SM stajyerlerindendir SM' nin özel okulunda okuyordur yeni çıkan kız grubunda bulunma ihtimali vardır. Ayrıca son zamanlarda luhanla ilişkisi olduğu düşünülüyor " demişti televizyondaki mc sonrada bizim havalimanındaki, parktaki ayrıca okuldaki ve kafadeki fotoraflarımızı göstermişlerdi.
Ben ne SM stajyeriydim nede luhanla sevgiliydim eğer kazanırsam bir grupta çıkma ihtimalim vardı hem hakkımda bukadar bilgiye nasıl ulaşmışlardı?.
" inkar etmiyeceğiz " dediğinde luhanla ikimizde " ne " demiştik.
Neyi? nasıl yani? niçin? Aklımda binlerce soru vardı neyi inkar etmiyecektik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kore Maceram!
Hayran KurguSADECE KÜÇÜK BİR HAYALDİ ŞİMDİ ONU YAŞIYORUM DAHA 17 YAŞINDAYIM HEP HAYALİM KOREYE SEOULA GİTMEKTİ HİÇ TAMİN EDEMEZDİM GERÇEKLEŞECİĞİNİ KÜÇÜK BİR HAYAL HİÇ BÜYÜK BİR GERÇEĞE DÖNÜŞÜRMÜKİ!