Cartea

153 13 1
                                    

La intoarcere am vazut un indicator care avea o sageata rosie pe el. Arata spre un loc unde nu era un drum...era doar un covor de frunze. Ne am hotarat sa mergem unde ne spunea indicatorul. Deci....ne am cam abatut de la drum..... sper sa nu patim ca scufita rosie....ha...ha..ha sper ca nu am cobit.... . Ma rog.....am pornit ca si curajosii cu inima n dinti pana cand am ajuns in fata unei case nici pe departe unei cabane. In fine....

"Hei!!! Uite o casa!!! Poate gasim ceva interesant!!!" Spuse Amber si se grabi sa intre.

Intuitia mea de sora mi a spus sa nu o las sa intre. Stiam ca se va intampla ceva rau.

"Amber!!! Nu intra!! Cine stie ce e acolo!!! In plus ghidul ne a spus sa nu intram!!"

"Pe bune Erika!!! Ghidul ne a spus sa nu intram intr o cabana! Nu intr o casa!!"

Avea dreptate dar chiar nu mi se parea o idee iar cineva chiar trebuia sa imi tina partea.

"Pe bune acum....Erika!!! Nu este nimic rau..." spuse Lucas iar Amber a inaintat.

Pana la urma am fost convinsa si am intrat. Pe masura ce inaintam, James ma tinea din ce in ce mai tare de mana iar eu chiar adoram asta....si da....imi cam placea de el dar cum am mai spus...nu am sa recunosc asta. Nu vreau ca Sarah sa ne desparta. Stiu de ce este ea in stare. Doar gandindu ma mi se face frica. Fara sa mi dau seama m am trezit in mijlocul unei incaperi aproape daramata ceea ce imi dadea fiori. Pe pereti erau rafturi aranjate frumos in care se aflat carti de peste sute de ani. Pe jos erau scaune daramate iar in mijlocul incaperii era un copac. Acesta se inalta mandru prin acoperis. Era verde. Prea verde. Nu avea flori si nici macar o frunza galbena. Deci...ok...deja e dubios....un copac crestea din podea. Sunt singura careia i se pare ciudat? In fine...deci...cartile erau aranjate pe doua etaje. Erau o multime. Probabil era o fost biblioteca. Dar intrebarea mea este.... : daca de mai bine de 30 de ani copii veneau aici...dc aceasta biblioteca nu era folosita? Adica inainte nu existau telefoane deci copii citeau. Dar se poate sa fie unul dintre multele mistere pe care inca nu le am descoperit.

"Copii...asta e dubios...hai..hai mai bine sa mergem!!"

"Nici gand!" Se impotrivi Amber

Adica da...era de asteptat...ea nu ma asculta niciodata.... Nici macar o minune nu o va face sa fie de partea mea.

"Ce e asta?" Intreba Lucas

"Ce sa fie?" Intreba Amber mirata

"Am gasit asta"

Intradevar Lucas scoase de la spate un ghiozdan din care iesea un cap de unicorn care ar fi trebuit sa fie alb dar el avea petice grii iar coama avea niste culori foarte inchise. Aproape negre . Din ghiozdan am mai scos si un stilou rosu si o carte. Nu ne am uitat foarte bine despre ce e vorba. Am luat cartea si am zis ca o vom citi la focul de tabara. Aaaa am uitat sa spun ca noi aveam in fiecare seara foc de tabara unde ne era permis sa spunem povesti de groaza. Doar daca nu ne era prea frica bineinteles. Am plecat de acolo si ne am intors pe drumul pe care am venit. Doar ca alta chestie ciudata s a intamplat. Dupa ce am plecat de langa casa...aceasta a disparut. Am avut dreptate. Era chiar sinistru dar sunt sigura ca daca incercam sa povestim cuiva...nu ne va asculta nimeni. Probabil vor crede ca suntem nebuni. Intr un sfarsit a venit si seara urmata de focul de tabara. Ne am strans in jurul focului si fiecare a zis cate o poveste. Daca ma intrebati, dupa parerea mea, a lui Sarah a fost cea mai nereusita poveste despre niste genti batuite. Am deschis cartea si am cautat o poveste. Abia atunci ne am dat seama ca acele povesti erau de groaza!!! Yey!!! In sfarsit ceva ne merge bine si noua...chiar erau interesante... dar eu am ales una care mi s a parut mai speciala si mai infricosatoare.

Cabana din padure (vol. 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum