Plimbandu ne, ne am intalnit cu James si cu Lucas. Am inceput sa vorbim si fara sa mi dau seama m am ciocnit de cineva...
"Ai grija pe unde mergi!!! Ce se intampla??? Nu mai vezi bine de cand nu mai porti ochelari?"
Mi am ridicat capul si am vazut o pe Sarah. O cunosteam din clasa intai. Mereu si a batut joc de mine. Si da...pe atunci purtam ochelari. Aratam ciudat. Mereu am urat o pe fata asta.
"Care e problema ta? Din toate taberele de pe pamant tu si prietenele tale trebuia sa fiti tocmai in asta?"
"Se pare ca da!! Si ai grija ce faci!!! Pentru ca daca se intampla ceva...voi incerca sa ti fac viata un cosmar!!! Ai inteles?"
"Las o in pace!!" A intervenit James...
Chiar nu ma asteptam sa faca asta....poate chiar ar fi un prieten dragut....
"Haha!!! Nu mi spune acum iti ia iubitelul tau apararea?"
"Nu e iubitul meu!!!"
"Logic!! Era prea dragut pentru tine!! Mereu ai fost asa de jalnica Erika!!! Si asa vei ramane!!!"
Apoi ea si prietenele ei au plecat razand de langa noi. Mai aveam putin si plangeam. Cand aveam 15 ani am avut un prieten pe care ea il placea la nebunie si incerca mereu sa mi l fure. Ei bine intr o zi, am vazut o sarutandu l si lui bineinteles i a placut. Atunci ne am despartit si am promis ca nu o sa mai am un iubit pana cand nu scap de ea. Dupa ce am mai stat un pic sa ma gandesc la lucrurile urate pe care mi le a facut , cineva mi a pus mainile pe umeri si m a intors cu fata catre el. Era James. M a privit in ochi si mi a spus sa nu mai plang pentru ca totul se va rezolva. Apoi m a luat in brate. Cred ca a fost cel mai frumos moment din viata mea. In sfarsit simteam ca cineva ma ajuta sa trec peste si chiar asta facea. Am inceput sa il plac din ce in ce mai tare dar chiar nu vroiam sa arat asta...nici macar lui Amber. Dupa ce s a terminat imbratisarea care mi a facut foarte mult bine...am pornit intr o plimbare catre partea deasa a padurii. James m a luat de mana si bineinteles si Lucas a luat o pe Amber dand dovada de baieti protectori. Fara sa ne dam seama, in fata noastra aparuse un drum care nu era acolo in urma cu cateva minute. Cineva ne a strigat din spate inainte sa apucam sa punem piciorul pe acel drum ingust dar totusi lung.
"Ce aveti de gand?"
Imediat am recunoscut vocea ghidului....parea nervos iar mie nu imi plac astfel de oameni. Se apropia rapid de noi si chiar ma speria.
"Vrem doar sa ne plimbam prin padure...este ceva gresit????!!!"
"Nu! Nu este! Dar as vrea sa va spun ceva ce consider ca este destul de important."
".........."
"Deci daca vedeti in padure o cabana...sa nu intrati in ea!!! Va interzic......!!!!"
"Dar dc?"
Apoi un sunet ciudat se auzi din padure si cu totii ne am intors fetele spre sursa lui. Cand ne am intors ghidul disparuse. Deja asta devenea din ce in ce mai dubios. Tabara asta e ciudata si modul in care dispar lucruri ma sperie. Dar acum dispar si oameni. Tabara asta e chiar sinistra. Trebuie sa aflam ce se intampla. Si asta repede.
"A....a....ttttttti vazut si voi?"
"A....a...ddddisparut...." spuse Amber vizibil speriata.
"Este posibil sa fi fugit...." spuse James cu o urma de speranta in glas dar imi dadeam seama ca e speriat mai rau ca o pisicuta pentru ca ii transpira mana.
Ne am hotarat sa mergem mai departe dar fara sa luam in seama spusele lui sau incidentul cu disparitia. Ne am indepartat destul de mult dar era chiar placut sa te plimbi mai ales ca vremea era frumoasa. Se facuse ora 16 si ne am hotarat sa ne intoarcem in campus. Pe drumul nostru nu vazusem nici macar o urma de cabana. Nici macar lemne de la o presupusa locuinta. Dar.......se pare ca ne inselasem.... . La intoarcere am vazut..........
Hey guys....va place cartea...??? M am hotarat sa va las putin in suspans.....
CITEȘTI
Cabana din padure (vol. 1)
عشوائيErika si Amber sunt doua surori care au fost obligate de catre parintii lor sa meaarga intr o tabara de vara undeva in padure. Mama lor le a vazut plecand dar nu stie daca se vor mai intoarce