O vad peste tot

64 13 2
                                    

James pov

Am ajuns acasa si am pus florile in vaza. Erau frumose....foarte frumoase.... . Totusi ceva imi atragea atentia.....asta era biletul pe care l am primit de la vanzatoare. Era ciudat....parca simteam ca o cunosteam de mult timp....dar majoritatea oamenilor pe care ii cunosc de mult sunt morti. In acel moment mi au venit amintiri cu mine si Erika........mi au curs cateva lacrimi. De obicei.....cand vreau sa ma linistesc merg langa geam si ma uit la oamneii care tre pe strada. Si se pare ca o vad pe vanzatoarea care era la florarie.....cand m a vazut ca imi indrept privirea spre ea....s a intors cu spatele. Poate e foarte timida....ce ar fi daca asa urmari o??? Zis si facut.....am iesit din casa....se pare ca ea plecase. O vedeam alergand asa ca am pornit si eu....

Anonima M pov

Ma urmareste de mult....nu mai pot respira....ttttrebuie sa stau jos.....

James pov

O vad ca merge pe o strada mai ingusta si exterem de nepopulata. Adica eram singurii de acolo. Dintr o data a disparut........ok.....asta e ciudat dar chiar nu am ce face...poate trebuie sa renunt. Poate trebuie sa incetez sa mai sper ca acea persoana poate fi... da.....stii ceva...las o balta....dc mai incerc....nu are cum. Ar fi cazul sa trec peste. Da!! Asa am sa fac. O sa imi intemeiez o familie si o sa fiu foarte fericit.

*Dupa un an

Am avut dreptate....mi am intemeiat o familie cu o blonda frumoasa. Totusi nu este ca.....nu....am promis ca nu ma mai gandesc. Si am o fata bruneta cu ochii albastrii. La ochi seamana cu mama ei iar la par cu mine. In ultimul an mi am sters toate amintirile cu Erika si tot ce este legat de trecutul nostru. Fata si sotia mea nu stiu despre ea. De cand am cumparat acei trandafiri din magazinul de pe strada mea....care ca prin minune a disparut....ma simt urmarit si zilnic vad aceeasi vanzatoare imbracata la fel stand cu spatele la mine. Efectiv o vad peste tot. Am avut dreptate....femeile sunt dubioase.
Amber pov

In ultima vreme mi am intemeiat o familie cu Lucas.....avem un baiat si o fata de 1 an....sunt gemeni si super adorabili. Lucas a devenit mult mai responsabil iar eu mult mai grijulie. Nu mai stau si admir baieti pe strada. In primul rand pentru ca am familie si al doilea....py ca acel baiat care ma vede ca ma holbez la el si imi va face ochi dulci....va fi omorat.....de catre Lucas. Da....are niste apucaturi chiar interesante..... .

*Anonima M

O vad pe acea fata....toata ziua iese cu copii si cu sotul ei pe afara. Merg in parcul in care obisnuiam sa merg cand eram mica. El......si a intemeiat o familie. Are o fata superba si o sotie minunata. Doua familii fericite. Doua exemple de o viata frumoasa. Mi as dori sa fiu ca ei. De cand acel barbat a trecut si a cumparat trandafirii....il tot urmaresc sperand ca o sa incerce sa ma gaseasca....sa imi ceara explicatii....dc i am scris biletul....dar nu.....nu i a pasat.....se vede ca s a schimbat. Mi s a schimbat viata. Am devenit o vanzatoare. Nimeni nu ma cunoaste. Nu am prieteni si nici familie....... . Nu am cum sa merg la ei. Ar fi groaznic. Le as strica viata. Tuturor...... voi ajunge sa mor singura..... . Nimeni nu ma vrea.....nimeni nu ma iubeste.....iar eu nu am pe cine iubi..... SAU AM????

Hey dragilor.....am terminat si minunata carte....asta e volumul unu....deci sper ca vreti si volumul doi.....daca nu....ma opresc aici......

Cabana din padure (vol. 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum