In cautarea lui

130 10 2
                                    

In acest capitol nu prea sunt intamplari paranormale dar totusi am adaugat niste surprize. Sper sa va placa :)

Cand ne am trezit de dimineata, James disparuse. Nimeni nu stia unde este. Ne am dat seama ca a disparut si Sarah. Deja mintea mea zbura la toate chestiile care puteau sa se intample daca scorpia aia e cu James. Deja cred ca este victima imbratisarilor ei..... mie imi parea foarte rau. Numai Amber avea noroc la baieti. Totusi aveam o urma de speranta ca i a capturat nu stiu ce spirit demonic si nu este unul dintre planurile lui Sarah. Lucas, Amber si cu mine am pornit spre padure pentru ca in campus nu erau de gasit. Dupa cum ma asteptam acel indicator care era in padure si acea casa nu mai erau. Singurele lucruri care isi faceau prezenta acolo erau frunze si copaci. Eventual cate o pasare ratacita care urma sa moara. Am mers inca cateva minute pana cand ne am simtit urmariti. Cand ne am intors nu era nimeni. Am vrut sa ne continuam drumul dar cand fetele noastre s au intors......l am vazut pe el.....dar nu pe James ci un om negru cu fata putrezita. Arata groaznic. Singurul lucru care ni l a spus a fost un foarte clar si apasat "PLECATI". Nee am speriat si am inceput sa fugim in directia opusa drumului. Dupa un timp in care ne am convins ca nu ne urmarea ne am dat seama ca ne am pierdut. Am inceput sa auzim niste oameni certandu se. Am mai mers putin si am vazut ceea ce nu as fi vrut sa vad vreodata..... era Sarah care il saruta pe James. Aveam dreptate........ . Ea imi fura toti prietenii...... o sa raman o persoana singura si nevinovata...probabil o sa ajung o tipa grasa si batrana care creste 7 pisici. Deci...mi am ratat viata...yuuupy!!!

"Ce se intampla aici?"

"Erika nu e ceea ce pare" spuse James foarte trist

"Stai linistit! Am vazut ce se intampla"

Am dat sa plec dar cineva m a luat de mana. Stiam ca era el dar chiar nu vroiam sa mi intorc privirea. Si asta nu numai pentru faptul ca plangeam si nu vroiam sa ma vada asa.......

"Te rog Erika asculta ma!!!"

In acel moment m am uitat in jur si am vazut ca numai noi doi ramasesem. Nu mai era nimeni.

"Ai 5 minute...."

"Deci....Sarah nu este o simpla fata.....ea este acea fetita care a murit in incendiu....."

"Pooooo...ftim?"

"Asa e..."

"Si ce treaba am eu cu ea?? Dc ma uraste?"

"Pai....vezi tu...casa nu luase foc...singura....strabunica mamei tale i a dat foc."

"Si dc m ar trimite mama aici?"

"Pentru ca mama ta a crezut ca sunt prea multi ani ca sa isi mai aminteasca ceva. V a trimis aici pentru a ti rezolva treburiile cu ea. Sarah e un demon...si ce ai vazut mai devreme...ei bine...m a inghetat...asa nu am putut sa reactionez....."

Nu stiam ce sa fac...pur si simplu ma uitam in ochii lui albastrii ca cerul. Nu puteam sa fac nici macar un gest pentru ca ma tinea strans de umeri. Am incercat sa plec dar nu m a lasat. In acel moment m a luat in brate. Speram sa faca asta dar eram prea suparata si l am respins.

"Imi pare rau..." a spus apoi s a intors cu spatele si a vrut sa plece.

"Te iert"

S a intors...parea foarte nervos...m am dat un pas in urma dar el a reusit sa vina langa mine.... . In acel moment m am inrosit. Cred ca era foarte evident. Si a pus mainile pe obrajii mei si s a aplecat incat spatiul dintre buzele noastre a disparut. Pur si simplu simteam ca o sa lesin. A fost destul de scurt si nu am avut timp sa mai fac alta miscare. In schimb mi a placut foarte mult. Buzele lui aveau un gust de vanilie. Iubesc vanilia si cred ca il iubesc si pe el.

"Hai sa ne intoarcem in tabara"

"Buna idee"

M a luat de mana si am mers impreuna in campus. Sper ca nu ne cauta nimeni. Adica sper ca pe Amber o duce capul sa ii anunte si pe ceilalti ca noi suntem in padure. Din pacate cam tot ce am putut vedea cand am ajuns in tabara a fost....NIMIC!!! WHAT??? Stai...stai un pic....nu..chiar nu e nimic...am mers la cabana noastra si acolo i am gasit pe Amber si pe Lucas. Ei ne au povestit totul....nu puteam crede.......

Cabana din padure (vol. 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum