In lumea mea

46 8 2
                                    

Mi am pus capul pe abdomenul ei si ii simteam respiratia. Asta era imposibil. Ea era moarta. In acel moment...lucrurile din camera au inceput sa se miste iar in fata mea a apraut monstrul care m a rapit cu multi ani in urma. Se uita la mine cu un zambet triunfator dar totusi plin de ura si dispret.

"Se pare ca m ai ajutat!!!"

"Cum adica?"

"Ai facut ceva ce oricum se intampla!"

"Esti o bestie!!! Dc ai face asta???!!!"

"Eu zic sa te uiti la ea apoi la mine apoi sa iti dai seama ce s a intamplat. Dupa aceea o sa vezi cu adevarat cine e bestia aici!!"

Dupa ce a terminat de spus asta...a disparut iar totul a venit la normal. Avea perfecta dreptate. Eu eram bestia. Eu am omorat o. Poate ca asta este destinul meu....un destin oribil...o iubeam.....ma uitam in oglinda si nu imi venea sa cred ca am omorat o. Am adormit cu o multime de lacrimi. Dimineata m am trezit.....Erika era langa mine....avea puls dar acum nu mai respira. Nu mai aveam ce face decat sa pregatesc banii de inmormantare.

*Dupa o luna

Trecuse deja o luna.....in fiecare noapte am plans neincetat pentru ca am prierdut o. Cand am inmormantat o avea puls dar totusi nu respira. Mi se parea ciudat. Nu am dus o la spital pentru ca nimeni nu o mai putea ajuta. De o luna nu imi mai pasa de nimeni. Ma distrez in fiecare noapte....daca intelegeti....sunt un mare badboy de pe strada. Toate fetele ma stiu si logic....ma plac... . Din pacate nu am mai gasit pe nimeni ca Erika si am promis ca nu o sa mai tin la nicio fata. Toate pentru mine sunt la fel. Nu mai am pic de mila si nici lacrimi. Stiu ca sunt baiat dar am sentimente. Cel putin aveam. Acum sunt efectiv in lumea mea. In lumea in care fumez....ma droghez din cand in cand si nu ratez invitatiile din fiecare seara la club. Am uitat sa va zic....am invatat care e treaba cu puterile magice. Am descoperit cum sa mi ascund aripile. Sunt un baiat rau doar nu sunt baiatul zan....da...e chair penibil....o sa ma prefac ca nu am zis asta niciodata.
Asta seara am o invitatie in club de la o bruneta draguta. O sa ma duc....chiar nu imi pasa ce aveti de spus.

Amber pov

Deci....de cand a plecat James , Lucas si cu mine lucram ca slujitori in palatul acelui monstru. Ma enerveaza. Cel putin ma enerva. L am omorat chiar ieri si le am datdrumul si celorlalti oameni care lucrau alaturi de noi. Ne am intors la normal. Cel putin asa cred. Adica mai avem puteri si aripi dar mie chiar imi place. De cand am venit pe Terra....ca acolo chiar nu era pamantul...cred ca eram in iad dar nu sunt sigura......am cautat informatii despre Erika....si le am gasit....in cimitir. Am aflat ca a fost omorata de James. Am mers acasa la noi..... . Pe parchet la sora mea in camera era o balta de sange....nu stiu cand s a intamplat asta....... credca acum o luna... . Cand o sa l prins pe James o sa il fac sa regrete. La toate aceste ganduri am inceput sa elimin tristetea si dorinta din razbunare prin milioanele de lacrimi care imi curgeau pe fata. M am uitat in oglinda si mare mi a fost mirarea cand am vazut ca lacrimile mele erau albe....dar un alb imaculat....prima data am crezut caimi curg ochii dar apoi mi am dat seama ca tine de puterile mele. Asta e soarta.......trebuie sa incep sa fiu in lumea mea. Lumea pe care vreau sa o cred roz...nu neagra. O sa ma prefac ca nu am avut niciodata o sora.

Autor pov

Se pare ca cineva i a ascultat vorbele lui Amber si i a ajutat pe toti sa o uite pe Erika. In acest moment....Amber , Lucas si James nu tin minte pe nimeni cu numele asta. Se pare ca totul se termina aici.

Hey pufosilor....imi pare rau ca acest capitol esste asa de scurt dar o sa incerc sa il fac pe urmatorul mai mare. Imi pare chiar ffff rau... :(.

Cabana din padure (vol. 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum