De ce?

74 9 3
                                    

Dupa cum stiti...am citit din jurnal......... . Dar.....aceasta poveste nu era singura. Acolo erau scrise o gramda de intamplari paranormale. Toate aveau o legatura intre ele. Erau ca o familie. Se transmit din generatie in generatie.... . Cea mai veche poveste pe care am citit o de acolo era cu un an inaintea intamplarii cu strabunica mamei. Era vorba despre lumi diferite si intelegerile dintre ele. Poate sunt eu desteapta ( ma laud pe mine insami......jenant...) dar nu intelegeam nimic. Au legatura si nu prea..... . Tot ce am aflat a fost ca demonii isi descopera puterea in decursul vietii...in schimb ingerii...se nasc cu bunatatea si frumusetea sufleteasca. Depinde de familia din care provii....astfel esti considerat un inger puternic sau slab. Astfel iti poti folosi puterea in scopuri foarte benefice...... . (Doamne.....dc vorbesc asa academic????) . Ma rog...... . Mai bine ar fi sa merg acasa si sa o intreb pe mama cateva lucruri. Trebuie sa le spun si celorlati. O sa ii invit la noi. Poate ma ajuta si ei....

"Hey guys.... " spun eu si ma intristez...

"Hey surioara!!!! Da' ce s a intamplat?"

"Trebuie sa plecam de aici.... trebuie sa aflu niste raspunsuri l intrebrile mele. Nu am de ales"

"Iti suntem alaturi" spuse Lucas si zambi

Intr o ora, cu totii aveau bagajele facute si ne pregateam de plecare. L am rugat pe tata sa ne trimta un elicopter care isi facu apaaritia intr un timp foarte scurt. Dupa un timp indelungat de 2 ore........ am ajuns acasa.

"Wow" spusera baietii in acelasi timp...

Adica...da...aveau dc sa se mire pentru ca aveam o casa destul de mare. Semana cu un palat. Aveam o curte mare plina de flori. In spatele casei se afla un iaz plin cu nuferi. Acesta avea umbra de la o salcie imensa. Pe partea stanga a iazului se aflau o fantana si o banca. Era o priveliste minunata. Aveam gazon prin toata curtea. Casa avea trei etaje...... fara mansarda si subsol. La primul etaj erau bucataria si sufrageria. Unde dominau albul si negrul. La al doilea etaj se aflau dormitoarele iar la al treilea etaj era sala de jocuri. La subsol era piscina carr avea vedere spre un acvariu plin cu pesti. La mansarda mama nu ne a lasat niciodata sa urcam. Nu stiu dc. Am intrat in casa. Tata era plecat....din nou......iar mama de asemenea. Deci eram singuri cu Jenny si Sebastian....servitorii nostri....de fapt ne erau mai mult prieteni. Am mers in camera mea si am vrut sa ma uit in oglinda. Mai aveam putin si tipam. Mi se vedea reflexia.....dar era adaugat un mic detaliu. Aveam aripi negre. Erau frumoase dar nu stiam ce sa fac....oare chiar ma transformam intr un demon? De ce????? Nu eu am vrut asta. Le am aratat si celorlalti. Se pare ca si Amber avea aripi dar ea le avea albe.....oare asta e raspunsul la toate intrebarile mele??? Oare ea era ingerul iar eu demonul???? Deja imi dadea fiori. Sora mea era cea buna iar eu cea rea. Dupa cateva minute dupa ce ne am holbat in oglinda...am observat ca aripile aparusera si in realitate deci nu era imaginatia noastra. Ne am speriat. Dar nu aveam ce face. Doar sa asteptam sa vina parintii nostri.

Dupa doua ore

"Cat a trecut?" Intreaba Amber plictisita

"Doua minute de cand m ai intrebat ultima oara"

"Ma refer in total...de cand am ajuns acasa...."

"Doua ore"

"Cat mai dureaza?"

"Parintii nostri pot fi plecati si doua saptamani. Niciodata nu poti sti"

Dupa inca doua minute ne am hotarat sa mergem in curtea din spate. Ne am asezat toti pe banca si am inceput sa vb....deaprw tot si toate. De fapt.....eu nu vorbeam cu ei...ma uitam la refexia lor in apa...si am vazut ceva ciudat. Dupa ce mi am dat seama ce se intampla mi am intors fata spre baieti.

"Cccc-eee se intampla???" Intreb eu speriata

"Ce sa se intample?"

Dupa ce si au dat seama despre ce vorbeam s au intors putin si au observat ca si ei aveau aripi. Lucas le avea albe iar James negre. Asta ma facea sa lesin. Prea multe lucruri acumulate intr o singura zi.....prea mult. Trebuie sa mi sun parintii.

Conversatia cu mama

"Mama trebuie sa vi repede acasa. Avema aripi si eu si Amber"

"Stati calme"

"Cum poti sa ne zici asta.....!!!??? Pe langa toate astea....ne am intalnit cu niste baieti in tabara pe care i am invitat la noi. Dupa ce ne au crescut noua aripile le au crescut si lor....!!!"

"Ce culoare au aripile voastre?"

"Ale mele si ale lui James sunt negre iar ale lui Amber si ale lui Lucas sunt albe"

"Ii cunosc!!"

"De unde??? Si cum poti sa mi ascunzi ca suntem asa de diferite???"

"Fii atenta la ce ti spun!!! Tu si cu Amber va ti nascut in aceeasi familie si sunteti gemene....dar nu total..."

"Ce vrei sa spui?"

"Chiar daca sunteti surori...tu si cu Amber nu aveti legaturi de sange....asta este dovedita de aripi. Dar toata asta nu schimna relatia dintre voi..."

"Si ce sa facem?"

"Nu aveti ce face...apropo iti mai zic ceva...dar sa nu te sperii...se poate ca mai incolo sa vina regele lumilor trecute si viitoarr si daca va vede aripile va va desparti definitiv. Aveti grija ce faceti. Doar stai calma."

"In astfel de situatie cum poti sa fi calma? Tocmai mi ai zis ca nu am legaturi de sange cu geaman mea!!!"

"Nu i spune lui Amber. Ma chinui sa vin cat de repede pot!"

"Ok...ne vedem acasa! Pa!

"Pa"

Dupa ce am terminat convorbirea am inceput sa ma gandesc......chiar sora mea...sa nu fie in totalitatea sora mea? Sper sa nu vina si ala care sa ne strice toata viata.... simpt ca mi suna telefonul....

"Alo?"

"Uite Erika nu te pot minti!!!!"

"Mama ce se intampla?"

"Nu te supara...te rog...dar nu Amber este sora ta!!!! Tu ai un frate!!! Si acela este James!!!!"

"............"

To be continued..............

Cabana din padure (vol. 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum