-P-p-oftim? Am zis socata.
-Imi pare rau, Erika!
-De ce nu mi ai zis pana acum?
-Erika, nu dechide usa nimanui, blocheaz o si inchide geamurile. Ajung in 30 de minute.
Apoi a inchis.
M am grabit sa fac tot ce mi a zis mama, iar cand am crezut ca am terminat, mi am amintit de usa de la subsol si de geamul din pod. Insa mi e frica sa merg singura, asa ca mai bine mai chem pe cineva. Pe James. Ii voi povesti tot ce s a intamplat si voi vedea daca stie ceva.
-James, vii sa ma ajuti?
-As fi venit, daca Amber nu ne ar fi blocat pe mine si pe Lucas.
-Cum?!
Am intrat repede in sufragerie si, ce sa vezi?! Perechea de aripi a lui Amber aparuse ca prin minune, iar cand m am uitat in spate, am vazut ca si mie mi au aparut. Intr o fractiune de secunda am ajuns intr un fel de sala de bal, iar eu purtam o rochie stramta cu o palma mai sus de genunchi, platforme negre, cercei negri, un lantisor negru cu o inima franta drept pandantiv, machiaj negru, o coronita din trandafiri negri,parul meu odata castaniu era acum negru, totul fiind asortat cu aripile mele. Ok, nu pot spune ca nu imi place negrul, insa cei prea mult strica! Dar in cazul asta, dupa ce m am vazut in oglinda, pot spune ca eram superba. E clar cum ma imbrac la Halloween...
Amber era in schimb exact opusul meu. Imbracata cu o rochie alba pana in pamant, larga, balerini albi, cercei aurii, un lantisor alb cu un porumbel drept pandantiv, fara machiaj, o coronita din flori albe, iar cu parul blond, sora mea parea sa fie un inger. Ce ironie a sortii, nu e asa?
Lucas purta un costum alb, iar camasa sa de aceeasi culoare se potrivea cu pantofii sai.
Iar James, oh, James! Purta un costum negru ce se asorta cu rochia mea, o camasa alba, pantofi negri si bineinteles aripi negre....... . Stateam pur si simplu intr un loc si ma uitam in gol. De ceva timp ma tot gandesc la tot felul de chestii ciudate..... . Imi tot puneam intrebari... cum se poate sa ma indragostesc de fratele meu???? Cum se poate sa il sarut?? Chiar am fost atat de fraiera?? Am fost trezita din gandurile mele de catre mana lui James care flutura in fata ochilor mei. S a uitat la mine si mi a zis..."Uite....nu mi pasa ca sunt fratele tau.....eu oricum te iubesc enorm si chiar as vrea sa fim impreuna....imi pare rau....imi pare rau ca iti zic asta... "
"Cc-c-e se intampla??? James!!! Zi mi adevarul!!!" Spun eu si incep sa plang....
"Te rog nu plange!"
M a luat in brate si m a pupat pe obraz. Stiam ca nu e bine dar nu ma puteam impotrivi. Ma simteam protejata si foarte iubita.
"Te rog....doar zi mi ce se intampla!!!!"
"Eu am stiut mereu ca sunt fratele tau! De cand am ajuns in tabara... am incercat sa te protejez....dar nu am putut!!!"
"Dc?"
"Pentru ca m am indragostit de tine! Nu am mai putut sa ti zic nimic...doar ingreunam momentul adevarului....cu cat erai mai draguta cu mine...cu atat imi placeai mai mult...speram sa plecam mai repede din tabara si se termina. Dar se pare ca m am inselat..."
"Nu inteleg....daca ma iubeai nu imi vroiai binele?"
"Ba da!!! Dar nici nu sti cat de greu imi era sa ti zic"
"Am inteles"
"Adica daca vrei sa ma lovesti te inteleg...adica....stai ce?"
"Am zis ca te inteleg"
"Wow ce usor a fost!"
"N am zis ca te iert"
"O....k...."
Atunci a venit Amber si ne a intrerupt conversatia. Nimeni nu stia ce se intampla.....am inceput sa mergem printre oamnei. Stai...cand au aparut si aia aici...?? Devine din ce in ce mai ciudat.....oricum era dubios.... Dc viata mea e asa? Nu eu am ales sa fiu asa...imi vreau sora inexistenta inapoi, imi vreau iubitul nu fratele!!! Imi vreau viata de om.............. . Intre timp...am ajuns pe un hol cu multe usi. In capatul holului se afla o usa jumatate neagra si jumatate alba. Pe fiecare jumatate de usa se afla cate o jumatate de inima. Erau gri........ Amber si cu mine ne am apropiat de usa..... . Jumatatile de inima s au unit si au inceput sa straluceasca. Usa s a deschis. Inauntru se aflau poze....what? Ma asteptam la cadavre sau ceva de genu...dar nu poze..... . Erau imagini cu amintirile noastre. Doar ca in loc de Amber....era James...deci deja viata mea se schimba in functie de asta. Mi a intrat o lumina in ochi. Dupa ce mi am mai revenit...m am uitat la persoana care statea in fata mea. Avea o gluga pe cap. Si a dat o jos. Si s a uitat in ochii mei. Erau galbeni...era o cretura cu o fata de lup dar in acelasi timp de om.
"Deci ne intalnim din nou.....Oriana!!!!!"
"Stai ce?"
"De data aata nu mai scapi!!!"
M a apucat de brat si am disparut sub privirile ingrijorate ale celorlati.....
To be continued......
Hey ursuleti....la capitolul asta am colaborat cu crazykitty10...sper ca v a placut.....
CITEȘTI
Cabana din padure (vol. 1)
RandomErika si Amber sunt doua surori care au fost obligate de catre parintii lor sa meaarga intr o tabara de vara undeva in padure. Mama lor le a vazut plecand dar nu stie daca se vor mai intoarce