Am inceput sa citesc....totul incepe asa...
Era odata o casa care era construita in aceasta padure. In casa locuia o fata si parintii ei. Avea o viata fericita pana cand parintii au trimis o dupa fructe de padure. Cand s a intors casa luase foc iar din ea se auzeau numai tipete. Fata s a speriat dar cu ultima putere a crezut ca poate sa si salveze parintii. A intrat in casa dar tot ce a reusit a fost sa arda alturi de trupurile neisufletite ale familiei ei. Se spune ca singurele lucruri care au ramas intacte au fost rafturile cu carti. dupa ce a ars casa , focul s a intins si a ars si padurea. Dupa cativa ani au crescut copacii dar nu mai erau cum erau pe vremuri. Erau subtiri si intunecati. De atunci s au inatmplat foarte multe lucruri paranormale. De exemplu multi oameni care traiau in zona au confirmat faptul ca pe timpul noptii, in ceata se vad umbre negre care se misca foarte repde. Au mai spus si ca daca in acea padure turistii faceau poze in spatele lor aparea o fata care parea moarta si chiar putrezita. Oamenii se speriau si paraseau zona. Astfel a ajuns parasita. Se spune ca cine are curajul sa se avante prin aceste paduri va observa lucruri ciudate sau paranormale. Unii pot fi si urmariti, bantuiti, posedati sau chiar omorati de aceste spirite. Totusi nimeni nu a mai reusit sa le invoce. Dar se poate sa se intample asta daca cititi povestea langa foc. Nu uitati va avertizez...aveti grija... . Asta se poate sa fie un mit sau o legenda dar eu sa fiu in locul cui citeste...as fugi cat mai repede.....
M am uitat la fetele tuturor. Erau albi si tremurau. Ghidul, care era de fata, ne a pus minunata intrebare...
"Copii...mai exact de unde aveti acea carte?"
"Am gasit o intr o casa"
In acel moment s a lasat ceata iar un vant misterios a stins focul. L am aprins iar ghidul se uita suparat la noi.
"V am zis sa nu intrati in case parasite...!!!!!!!!"
"Ne ati zis cabana!"
"Bine...stati calmi...nu se intampla nimic....!"
"Dar ce i cu atata panica?"
"Atata panica??? Atata panica? Prietenul meu cel mai bun a fost omorat de tatal fetei care a murit in incendiu..!!!!"
Se pare ca el era chiar serios. Ne a inchis gurile tuturor. Pur si simplu nu mai aveam ce spune....eram tristi mai ales ca acum am invocat niste spirite care pot sa ne omoare. Am hotarat sa mergem la culcare si sa speram sa nu ne va omori nimeni pana dimineata. Am adormit iar dimineata ne am dat seama ca cineva disparuse. Acela era..........
Imi cer mii de scz ca am facut un capitol atat de scurt dar am vrut sa pun in prim plan povestea de groaza. Sper ca totusi va place pana acum... :)
CITEȘTI
Cabana din padure (vol. 1)
AcakErika si Amber sunt doua surori care au fost obligate de catre parintii lor sa meaarga intr o tabara de vara undeva in padure. Mama lor le a vazut plecand dar nu stie daca se vor mai intoarce