Iubire patata cu sange

67 8 5
                                    

In anul in care James nu a fost cu mine mi am gasit un iubit chiar daca am zis ca nu o sa mai iubesc pe nimeni. Am uitat sa mentionez. Era blond cu ochii albastrii. Nu era asa de dragut ca James al meu. Dar stiam ca poate era mort...deci am zis sa mi fac de cap. Din pacate nu a durat mai mult de o luna. Imi daruise un lantisor pe care era un medalion cu un E. Il purtam mereu si continuam sa sustin in fata lui James ca il cumparasem eu...cu toate ca el banuia ceva.... . James ma iubeste foarte tare si chiar nu vreau sa afle.

James pov.

Sunt foarte fericit alaturi de Erika. In schimb....ceva imi spune ca nu a fost singura in tot timpul in care eu il slujeam pe acel om. Asta nu o sa ramana asa. O sa aflu ce s a intamplat. M am dus in bucatarie sa o anuny pe Erika ca o sa merg in oras la cumparaturi. Sper sa inghita minciuna chiar daca nu am fost niciodata sa cumpar ceva. De fapt....acum mergeam sa caut indicii despre o posibila relatie pa care a avut o cu altcineva.....da stiu....sunt malefic si super posesiv. Dar daca vreau sa fiu cu ea...trebuie sa stiu tot. Adica nu stiu dc mi ar ascunde asta. Doar daca nu...... nu se poate. Fara sa mi dau seama am cazut pe scaro si m am rostogolit pana in fata bucatariei. Erika facea mancare si fara sa se intoarca m a intrebat

"Pleci undeva?"

"Ai nevoie de ceva?"

"Am nevoie de morcovi si rosii!"

"De unde stiai unde merg?"

"Gandesti cu voce tare!"

"Adica ai auzit ca de fapt nu vreau sa ma duc la cumparaturi??"

"Nu.... atunci unde mergeai?"

La naiba...nu stia....cum ma scot???

"Vroiam sa merg la un prieten"

S a intors cu fata la mine

"Cum il cheama?"

"Aaaa....aaa....Denis!!"

In acel moment s a albit la fata. Si a mormait un ,,intorce te repede". Ceva este ciudat aici....

"Ok! Ne vedem intr o ora!

M am dus sa o sarut pe obraz apoi am plecat. Dc era asa palida la fata cand a auzit acest nume???

Autor pov.

Erika se tot gandea la acel nume. Asa il chema si pe cel cu care a fost ea in lipsa lui James. Se ingrijora din ce in ce mai tare. Se gandea ca poate o mintise si a mers la cumparaturi.

James pov

Intr o ora am cautat informatii despre acest Denis. A reactionat prea ciudat. Si chiar am gasit un Denis....printre cateva mii de alti baieti cu acest nume. Am mers la primul de pe lista mea. Imi va lua cel putin un an sa descopar adevarul. Se pare ca era singur acasa. Am batut la usa. In fata ei a aparut un baiat blond cu ochii albastrii. L am intrebat ce stie despre Erika Mordekai si se pare ca aveam cel mai mare noroc posibil. Mi a spus ca o cunoaste foarte bine. Au fost impreuna un an. I a daruit un lantisor....a sarutat o de foarte multe ori si alte chestii interesante. Se pare ca tehnica vorbeste sau mori merge pe multi oameni. I am multumit. Se pare ca mi s a confirmat ceea ce credeam. Eram asa de suparat incat am mers la agatat. Mereu imi placea sa fac asta. Era ceva ce Erika nu stia. Din fericire am gasit o pe Sarah....dusmanul de moarte al Erikai. Ce bine...... chiar as vrea sa o uit pe Erika. Nu pot crede ca mi a ascuns totul. Sunt foarte suparat. Dar cred ca aceasta seara mi o voi petrece cu Sarah.

Erika pov

Il asteptam si nu mai venea. Am hotarat sa plec sa l caut chiar daca imi va lua multe ore. Am inceput sa merg pe strazi pana cand am vazut doi oameni. Era o fata si un baiat cu gluga... . Nu!!! Nu!!! Nu se poate!!! Ala e James care o trage pe....SARAH??????!!! Nu cred....s au dus dupa un colt si bineinteles i am urmat. Dupa ce ,,am dat si eu coltu' " l am vazut pe James sarutand o cu pasiune in timp ce mainile lui se plimbau in voie pe corpul ei. Aveam un cutit in mana pe care l am scapat pe jos. La auzul clinchetului produs deobiectul metalic.... James s a intors spre mine. Parea foarte nervos. Am luat cutitul de pe jos si am inceput sa fug. Stiam ca ma urmareste dar nu vroiam sa ma opresc pana cand nu ajungeam in camera mea. Intr un final am intrat in casa si am alergat pana cand am ajuns langa oglinda din camera mea. Am alunecat pe podeaua rece si m am sprijinit de ea. Plangeam si urlam dar nimeni nu ma putea auzi. Dintr o data , James a intrat foarte nervos spre mine . M am ridicat ca arsa si m am departat un pic de el. Acesta inainta cu pasi lenti spre mine. Mai rau...avea un cutit in mana.

"Dc imi faci asta..??? Ii spun eu teemurand

"Am aflat tot si acum vei plati!!!"

Aaaaa...aaa..a aflat despre Denis...daca ii ziceam...asta nu se mai intampla. El a aruncat cu cutitul dupa mine dar m am ferit. De afara s a auzit un sunet de impuscatura si mi am intors capul spre geam. Intr un momeny de neatentie...cutitul lui a facut contact cu inima mea. Nu credeam ca va fi in stare de ceva. Vedeam in ceata dar puteam sa aud foarte clar ca el plangea.

"Imi pare foarte rau!!! Nu trebuia sa fac asta!!! Nu stiam ca te voi omori!!! Dc??? Dc sunt asa prost!!!?? Dc am continuat cand stiam ce tinta buna am????!!" Spuse el si a inceput sa planga si mai tare.

"Daca stiai ca asta se va intampla de ce ai facut o???"

Dupa asta am inchis ochii si totul s a facut negru

James pov.

O tineam in brate si plangeam pentru ca am omorat o...de ce nu ma m oprit atunci???dc???? Plangeam si stiam ca nu mai puteam sa o aduc inapoi. I am scos cutitul din inima si era destul de mult patat cu sange. Stateam si ma uitam ca tampitul la fata pe care o iubeam enorm dar acum era moarta din cauza mea.....

To be continued.....

Cabana din padure (vol. 1)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum