Capitolul 5. Erik.

11.3K 599 7
                                    

~Kim~

Tocmai ce am terminat de mancat si vreau sa ma duc sa-mi iau cartile din dulap si sa plec in alt loc...oriunde,dar nu aici!

*-Stai! E cumva din cauza lui Chasen si amicii lui?
-Da!
-Nu te lasa intimidata, nu-i marii ego-ul mai mult decat il are deja. Tu nici macar sa nu le zambesti. Fi serioasa si nu-i baga in seama.
-Usor de spus.
-Sht! Vine incoace. O Doamne...asta o sa iasa urat, dar totusi amuzant
-Gura!*

Ma uit cum gasca formata din 5 baieti se indreapta la masa mea si a Christinei. Si la fel ca si mine si ea ramane muta.

-Hei,hei,hei, puicutelor! Zise un tip cu cercel in ureche.

-B-buna,zice Christina. Ea deja e intimidata,iar eu n-am de gand sa raspund salutului sau nepoliticos,chiar daca toti de uita la mine si asteapta sa spun ceva.

-Tie ti-a mancat pisica limba? Zise un alt tip facandu-i pe restu sa chicoteasca.

In momentul asta as pleca, dar nu le dau satisfactia asta. NU!

-Las-o, asa e ea! zise Chasen, dandu-ne de inteles ca sunt nebuna,iar asta ii facu pe toti sa rada pana la lacrimi. Inafara de Christina,care inca e crispata de la venirea lor.

-Cum ii permiti? Se mira Dylan care deja l-am recunoscut ca fiind al doilea bad boy al scolii.

Imi inclestez maxilaru si fac ceea ce fac eu de obicei, am ultimul cuvant.

-Nu are rost sa-mi pun mintea cu toti psihopatii,zic si ii afisez cel mai fals zambet al meu lui Dylan fara sa-l mai privesc si pe Chasen. Dau sa ma ridic de la masa si sa plec de acolo pana nu vomit pe ei, dar sunt luata pe sus de la primii pasi facuti.

-Pune-ma jos idiotule! Acum! Tip eu in gura mare si deja sunt sigura ca intreaga cantina se uita la noi ca la un spectacol intre nebuni,iar un tip ne mai si filmeaza cu telefonul mobil. Ce nenorociti sunt toti de aici...

-Vei sta aici la masa si gata! Nu mai comenta atat,imi ordona el, iar in tot acest timp baietii si Christina stau si ne privesc gura-casca.

-Ba nu, nu voi sta! Cine te crezi? Tip eu in gura mare,incat sa atrag atentia fiecarei persoane din cantina.

-Cum adica cine ma cred? Ma intreaba el.

-O stai sa o iau mai usurel pentru mintea ta,il batjocoresc eu.

-Cum indraz- dar il intrerup.

-Gura! Eu vorbesc acum! Tu chiar crezi ca ai avea vreo sansa la mine? Nu! Eu nu sunt una din fetele acelea care le poti da pe spate cu o privire, nu sunt cea care o poti intimida,nu sunt una din curvele tale! Tip eu in gura mare si dau sa plec, dar din nou sunt oprita. Ma intoarce brusc catre el si ii simt buzele presate de ale mele. Ma musca incet ca sa-mi deschid gura si reuseste,astfel limba lui explorand intreaga mea gura si in acelasi timp zdrobindu-mi si limba. Evident el domina tot, pentru ca am fost luata prin surprindere. E atat de infometat si respiratia lui accelerata si grroaie imi rasuna in urechi.

Mainile lui se plimba pe spatele meu si ma tine foarte aproape de el ca sa nu ma misc,dar eu imi ridic genunchele si dau cu toata forta mea in locul cel mai de pret al lui.

Simt cum buzele mele sunt libere din nou si pe el il vad ghemuit jos. Acum e momentul cel mai bun sa fug,dar idiotul de Dylan ma opreste ,iar ceilalti il ajuta pe Chasen sa se ridice.

-Lasa-ma sa-mi dezinfectez gura. Te rog, zic eu in batjocura, facandu-i pe ceilalti din cantina sa se rada de Chasen.

Simt o usturime pe fata semn ca nenorocitul asta m-a lovit,dar nu am cum sa ii intorc favoarea.

Inaccesibil [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum