Acest capitol contine scene [+18]
Cu fiecare clipa pe care o petreceam impreuna, ma indragosteam tot mai mult de el,dar clar nu trebuie s-o arat. Inca am dubii dupa toate cele intamplate. Nu vreau sa raman cu inima franta.
Cand ii simt mana mangaindu-mi lateralul abdobenului, ochii mi se deschid larg si il indepartez usor, el intelegand imendiat.
-Ar trebui sa ma duci acasa. Ii spun si observ cum apare un zambet la coltul gurii.
-Aha! Deci vrei sa spui ca nu-ti place cu mine! Spune el ranjind, asteptandu-mi replica;asa ca, ii accept provocarea.
-Oh! Abia acum te-ai prins! Spune zambind si savurand din plin reactia lui de milioane. Arata ca un om extrem de ingrijorat, fapt ce ma face sa pufnesc de ras.
-Doamne fereste-ma! Spune si isi face cruce, fapt ce ma face sa raf si mai copios.
Dupa ce ne-am schimbat (si-mi multumesc ca inca mi-am lasat haine in dulap) am urcat in masina si am ajuns acasa.
Inainte de a intra in casa, Chasen m-a sarutat pe frunte si mi-a spus ca ma asteapta diseara sa ma mut inapoi la internat.
Acum, sunt in centrul New York-ului, in criza de timp pentru a face niste cumparaturi.
Trebuie sa ma grabesc,caci din cate am inteles tatal meu vine din Canada pentru a ma vizita. A trecut ceva timp de cand nu l-am mai vazut...Trebuie sa ma grabesc asa ca ma opresc din intamplare langa o alee dintre blocuri. Imi musc buza la gandul ca ar trebui sa o iau pe aici pentru aa ajunge mai repede si fara ca sa gandesc de doua ori, ma iau si ma duc.
Aici, nu se aude atat de tare zgomotul de la masini, si probabil nici acolo nu se aude nimic de aici.
Dintr-o data, lumina nu mai ajunge pe aici, astfel incat intunericul domina pe aceasta alee. Simt o silueta in spatele meu, iar asta ma face sa ma grabesc si mai tare. Dupa o vreme ma opresc prefacandu-ma ca ma uit la ceasul de pe mana, si la fel si persoana din spatele meu face la fel, asteptandu-ma. Apoi ajung chiar sa fug.
Cladirile sunr un zgarie-nor,iar lipsa tencuieliilor peretilor de care sunt inconjurata, permit ca desenele obscene facute cu spray-ul sa domine peste caramizile imvechite.
Inima imi bate cu putere si nu am curajul sa-mi intorc capul in spate, dar pot recunoaste a fi un barbat dupa tusea,cauzata mai mult ca sigur de la tigari si droguri.
Transpiratiile si tremuratul ma cuprind instantaneu, iar inima mi-a luat-o la galop ca si picioarele.
Fuge si el dupa mine, dar mi-e teama ca nu voi merge prea departe avand in vedere ca sunt prinsa la infundatura,acompaniate de gunoaie si alte peoduse toxice,iar acum sunt nevoita sa-mi intorc fata spre el.
Nu il vad prea bine, e imbracat in negru si are o gluga pe cap,iar mainile ii sunt tatuate. Nu ma obosesc sa strig dupa ajutor, caci e clar ca nu ma va auzi nimeni. Ce naiba vrea de la mine?
Scoate din buzunar, telefonul si tasteaza un mesaj. Ha! Tacut asasin! Asta e momentul meu sa fug!
Apuc un capac de gunoi, incet, astfel incat,face contact cu capul sau concentrat la telefon.Contactul, il face sa-si scape telefonul din mana si sa se aplece in jos cu bratele lipite de cap. Cu picior il imping incat sa pot trece si o iau la fuga. Ma uit abia pe la jumtatea drumului in spate si observ cu usurinta ca ma aunge din urma.
-Opreste-te catea nenorocita! Striga el, si o iau mai tare la fuga. Mai am cativa metrii pana la iesire,cand imi intorc capul sa-l vad,dar nu observ pe nimeni. Bine ,asta e ciudat. Fara sa ma gandesc fug inca cu fata spre locul acela si observ trotuarul ca o ia in alta parte. Asta pana sa simt doua brate puternice ce ma inhata si ma tranteste pe bancheta din spate a unei masini, astfel incat dubita in care sunt bagata,are geamurile fumurii si nu ma va putea vedea cineva.
Ce dracu imi venise mie sa ma duc pe aleea aia?
Usa e blocata, asa ca imi intorc capul ingrozita in cealalta directie, ca sa-l observ pe acel tip tatuat care m-a fugarit.
Ma speriu de fata lui prea aproape de mine, incarcata de piercing-uri,iar ochii sai intensi ma privesc cu foame, respirand greu. Ochii imi par cunoscuti.
Ma indepartez rapid si ma lipesc de usa mea blocata.
Apoi se mai aude inca o usa trantita,semn ca inca un tip s-a urcat in masina. De data asta, pe locul soferului.
Ma ridic putin si il observ intorcandu-se spre mine.Oh nu! Tipul asta e de la scoala mea. Cel care mi-a deschis usa...si cel pe care-l adorau majoritatea fetelor...
Nu l-am uitat, dar nu-mi vine sa cred ca este complice cu mafiotii astia.Se uita la mine cu aceeasi intensitate si porneste motorul. Privirea lui este neexpresiva. Sta si se uita ca un mut la mine, dupa care porneste masina.
-Dar ce tacuta esti! Spune celalalt de langa mine si ma face sa-mi intorc fata spre el. Aha! De aici cunosc eu ochii astia! Sunt ceva rude astia doi.
Dar acum nu e timpul sa ma gandesc la asta, caci trebuie sa gasesc o solutie sa scap... sa scap de toate astea.Nu raspund si decid sa-l las in pace, dar vazand asta imi imprima o palma sanatoasa ce o simt pana in maduva oaselor. Eu si incapatanarea mea...
-Nu zici nimic? Stai ca te fac eu sa vorbesti! Inchide trapa,Will! Spune si ma trage mai aproape de el,cuprinzandu-mi picioarele si imobilizandu-le ,urcandu-se peste ele. Mainile mi le ridica deasupra capului, imobilizandu-le si pe aceastea doar cu o mana.
Il simt ireal de excitat deasupra mea, caci doar niste materiale ne mai separa si ii pot simti barbatia fixata direct in mine. Isi lasa capul involuntar pe spate gemand de placere, iar asta doar stand deasupra mea,dar cum va face daca se ajunge prea departe?
Nu vreau sa ma gandesc la asta! Nimeni nu stie cat de grav esti disperat in situatia asta. Trebuie sa te autocontrolezi!
Separati cu o usita mica, ce e inchisa imediat (la fel ca a unei limuzine) iar baiatul imi arunca o ultima privire, capul astuia i se lipeste de al meu, cu o privire de maniac.
Nu pot face nicio miscare inafara de a-mi roti capul,pe care-l tine cu cealalta mana, pentru a se apropia de mine. Acum, fata lui e lipita de a mea si incepe sa ma linga pe gat,iar apoi pe tot obrazul, pana si pe intreaga fata.
Mai am putin si vomit! Oricat incerc sa imi mut capul intr-o parte, nu reusesc nici cum. Nu este placere sau pasiune, pe care un om o simte atunci cand se saruta, ci este cel mai dezgustator lucru din viata mea. Cu o miscare rapida, imi inlatura pantalonii ramanand doar in lenjerie intima.Probabil plang de multa vreme fara sa-mi dau seama,caci sunt uda pe toata fata si nu de la limba dezgustatoare a astuia.
Inca deasupra mea, isi intoarce capul spre partea intima a corpului meu.Mana ii coboara la chilotii mei, pe care ii apuca dar de incheietura, fara sa-i dea jos,tragandu-i mai aproape de el si lasandu-mi la vedere jumatate din feminitate,ochii sai marindu-se, iar la gura ii observ saliva.
-Lasa-ma te rog! Spun fara sa realizez si ma zmucesc a nu stiu cata oara incat, reusesc sa-i iau mainile jegoase de pe ale mele, intorcandu-i capul spre mine.
-Te implor! Ii soptesc stoarsa de toate puterile.
Doar ranjeste si se da jos,nu inainte de a-mi sopti:Vezi? Nu e atat de greu sa vorbesti!
Ii multunesc lui Dumnezeu ca nu s-a intamplat ceva mai rau. Imi pun urgent pantalonii pe mine si ma lipesc de usa uitandu-ma pe geam. E o viteza extrema! Nu stiu daca sunt in stare sa o iau la fuga dupa ce cad jos.
Ma uit in jur. Oare cu ce as putea deachide usa?
N-apuc sa ma gandesc ca simt o intepatura in gat si tot ce imi amintesc este fata tipului aluia, ranjind la mine.
Hu! Nu pot sa cred ca am mai facut un capitol atat de pervers (as putea zice), dar sper ca m-am descurcat.Si am ajuns,unde totul o ia razna. Acum ramane de vazut ce se va mai intampla. Cine credeti ca este tipul cu piercing?
Scuzati-mi greselile!
Stiu ca ma urati pentru ca am intors totul,netinand cont de rugamintile voastre, dar la sfarsit totul va avea un scop.
CITEȘTI
Inaccesibil [+18]
Novela Juvenil"Inaccesibil" este cuvantul care o descrie pe ea. 《Nici macar n-o pot intimida. Ea e o provocare si evident ca ma voi axa pe acest lucru din momentul asta!》 -Chasen Woods. Intr-un timp foarte scurt i se intampla multe lucruri lui Kim While sau privi...