Fug spre usa mea salvatoare a carui drum nu se mai termina.
In sfarsit, ajung la clanta si o apas sa ies din camera asta nenorocita.Fug pe hol ca o nebuna pentru ca nu cumva sa ma prinda idiotul asta. Am sa o incurc rau daca ma prinde.
-Ajutor! Strig din toate puterile si nimeni nu apare in calea mea.
Ma intorc cu fata la usa camerei mele care sta la cativa metrii buni de mine.
Il observ pe Chasen cu fata nervoasa ,dar totusi ranjetul lui nu ezita sa apara.-Nu e nimeni aici scumpo! Nu e nimeni care sa te ajute. Zice din celalalt capat al holului.
Fug spre usa de la intrare a holului si incerc sa o deschid. Incerc sa fortez clanta,dar in zadar . Ma duc sa bat la alte usi in care sper din suflet sa fie cineva care sa ma ajute.
-Ajutor! Strig din nou,batand cu mainile si picioarele in usile incuiate.
Observ una deschisa si ma apropiu de ea,in speranta ca va afi cineva acolo,dar nimic. Am incurcat-o rau de tot.Ma intorc din nou cu fata spre Chasen si ma indepartez. El doar sta sprijinit de tocul usi si ranjeste la mine.
-Ti-am spus ca vei fi a mea. Spune el aproape razand .
O nu! Nu se poate! El a aranjat ca in noaptea asta sa ramanem doar noi doi inchisi la un etaj.
-Nu se poate... tu! Zic dandu-mi seama de ce se petrece.
-Hahaha! Vezi...ti-am spus ca ai toate calitatile. Esti desteapta *facand un pas spre mine*, frumoasa *al doilea pas,in timp ce eu stau neclintita*, agresiva*chicotind* ...deja era langa mine ,iar eu stateam si il priveam.
-si evident, foarte sexy,imi sopteste suav la ureche mangaindu-mi umarul gol de la mailoul ce lasa prea multe la vedere.Evident ca vrea doar sex,ceea ce vor si alti baieti,dar nu sunt dispusa sa ma ofer lui. Nici pe departe unui maniac nebun osedat dupa mine.
Ma trezesc din transa cand imi dau seama ca el ma saruta foarte excitant pe gat.
-Lasa-ma nebunule !strig din toate puterile mele,in timp ce il imping si o iau la fuga pe unde am venit. Deja sunt incoltita. Si-a planuit ca noi sa fim singuri. Singuri
Ma bag intr-o camera la intamplare si imi aduc scaunul de langa masa sa blochez usa. Il pot auzi cum rade ca un dobitoc.
-Ei,ei,ei, Kim...rade...cat mai ai de gand sa te ascunzi? Sa fugi de mine? Sa fugi de placere?
Decid sa nu-i raspund si sa-l las in pace.
-Haide,spune batand cu pumnii in usa,fapt care ma face sa ma indepartez, nu poti sta inchisa acolo o vesnicie. Spune razand din nou. Iti va fi foame.
Are dreptate. Deja stomacul se plange de durere ,iar eu nu am cum sa mai stau aici,iar scaunul e pe cale sa cedeze.
Trebuie sa intru in joc obligatoriu daca vreau sa mai fiu virgina.
Poate nu sunt eu cea mai buna actrita,dar pentru ce voi face acum,ar trebuii sa primesc un oscar.Haide...ma prefac ca sunt de partea lui si gata! Totul se va termina.
Mda...daca crezi ca iti va merge si a doua oara.
Pai sa-mi incerc norocul.-Presupun ca nu mai am nici o alta solutie,intreb dupa usa.
~Chasen~
-Nu,zic cu un ranjet pe fata imi aduc mana la cap sa-mi ameliorez durerea cauzata de vaza aceea. Nenorocita asta mica,a reusit sa-mi scape printre degete,iar chestia asta ma calca pe nervi. Poate crede ca ma vrajeste si de data asta,dar nu!
Usa se deschide si ma dau un pas in spate ca sa-i fac loc sa inainteze. Doamne! Fata asta are un corp de milioane. Picioarele lungi si pielea bronzata ma inebunesc si chiar daca prietenii mei imi indica multe alte fete,eu le refuz.
Nu mai am niciun interes decat ea. Nu e "doar" o fata cum zic toti. Am ajuns sa fiu disperat dupa ea. E mai buna decat Amber,care si ea la randul ei e disperata dupa mine. Sper doar sa nu creada ca o iubeam si dupa am lasat-o balta pentru Kim, asta ar fi un mare scandal intre fete. Vreau sa ma despart de ea de multa vreme,mai ales ca nu ma mai fascineaza ca la inceput,dar nu vreau sa-i fac rau lui Kim.
Dar stai. Ce tot naiba zic aici? Da-o naibii. De ce sa-mi pese de ea? Doar nu o plac,nu?Inaintam in camera noastra si incui usa in urma mea,cheia ascunzandu-mi-o in buzunarul pantalonilor. Nu mai scapi de data asta!
-Daca o facem,hai sa o facem dupa cum vreau eu,zice ea,fapt care ma face sa imi infig mainile in parul ei si s-o tin sub controlul meu.
-O facem, doar ca nu cum vrei tu,nu mai vreau sa se intample vreun incident neplacut,zic pe un ton ironic.
Se rasuceste brusc din mainile mele si simt cum buzele ei carnoase si suculente fac contact cu ale mele. Fara sa mai stau pe ganduri, intru si eu in jocul ei si incep sa o sarut salbatic,muscand-o si lingand-o si repetand acest ritual.
O musc usor de buza si incep sa-i dau drumul in totalitate ca sa aiba control asupra mea. Doar sa nu-i cad vrajii ei si sa-mi scape iar,ca sigurat inebunesc. Un geamat infundat ii iese pe gura cand imi afund limba in gura ei si explorand tot,iar apoi dansand cu a ei.
Ii ador gemetele,dar niciunul in totalitate. Se abtine si o pot observa cu usurinta.
-Nu va mai trebuii sa te abtii,ii soptesc ei la ureche.
Nu se lasa mai prejos si imi zmulge tricoul cu o salbaticiune de la care nu m-as fi asteptat de la ea. Nu mai stau nici eu pe ganduri si ii arunc maioul prin camera,astfel dezvaluindu-i sutienul. Doar uitandu-ma la sanii ei,am o inundatie in gura.
Buzele noastre din nou se undesc intr-un sarut salbatic si amandoi ne luptam pentru conducere. Ea mereu se pune impotriva vointei mele desi nu reuseste niciodata,dar tot nu se da batuta. Zambesc in sarut la amintirea acestui gand,si foamea ei incepe din nou. Ma uimeste faptul ca desi nu stie sa sarute cum trebuie,e stapana pe ea. Miscarile ei sunt sigure,chiar daca nu e prea corect.Imi da si ea pantalonii cu miscari rapide si ajung sa stau sub ea intr-o pereche de boxeri. Mereu eu conduceam tot si eram deasupra,dar azi vreau sa ma las condus de catre altcineva, de catre ea.
Ii dau si eu pantalonii scurti cu miscari fulgeratoare ,iar ea ramane in lenjeria intima din dantela rosie.
Gura mea este la pamant si saliva e la cultul ei.Doamne! Fata asta e zeita.
Buzele ei fac contact cu gatul meu,provocandu-mi furnicaturi pe intreaga sira a spinarii. Nu stiu sa ma mai fi excitat un sarut atat de tare ca al ei. O tornada de saruturi ce-mi provoaca placere se anapustesc asupra mea si ochii mi se inchid involuntar. Sunt intr-un alt taram. Ce poate sa faca fata asta?Stau asa ceva vreme,dupa care imi deschid ochii sa observ ca sunt simgur in camera.
Ce naiba? Am visat sau nu?Scuze pentru greseli :)
Imi cer scuze ca am postat asa tarziu si ca asa voi posta de acum incolo,deoarece am inceput scoala si am intrat la internat :)). Ma simt ciudat din moment ce scriu o carte numita asa. In fine, acolo nu am net pana luna viitoare (deci ganditi-va ce cosmar traiesc) si n-am cum sa public capitolele. Sper sa ma intelegeti :*
PS:in poza e Erik.
CITEȘTI
Inaccesibil [+18]
Fiksi Remaja"Inaccesibil" este cuvantul care o descrie pe ea. 《Nici macar n-o pot intimida. Ea e o provocare si evident ca ma voi axa pe acest lucru din momentul asta!》 -Chasen Woods. Intr-un timp foarte scurt i se intampla multe lucruri lui Kim While sau privi...