Majoritatea zilei nu l-am mai vazut pe Chasen sau pe prietenii lui, dar cand va venii in camera diseara, voi fi moarta,asta-i clar!
Acum sunt in camera de meditatii singura. Adica pe bune? Copiii de aici nu invata? Sau de ce mai exista camera asta?
Oricum ma inspaimanta. Peretii uriasi de culoare crem,acum sunt acoperiti cu panze de paianjeni si vopseaua se destrama de la atata mucegai. Cateva banci sunt dezmembrate,iar geamurile prea murdare pentru a putea privii prin ele.Mai am putin si termin si cu matematica asta. Dintr-o data usa mare si cu vopseaua ce abia se mai zareste este deschisa larg si pe ea intra Christina cu o expresie ingrijorata.
-Ce faci aici, Kim? Ma intreaba ea apropiindu-se de mine.
-Pai ce as putea face? Invat...nu se vede? Intreb eu ironica.
-Dar de ce in sala asta prafuita si mirositoare? Stii ca avem o alta sala de meditatii,nu? Ma intreaba ea
-Serios? Si eu de ce nu stiu asta? spun eu revoltata.
-Pai erai prea ocupata cu privitul dupa Chasen si Amber cand domnul Johnson ne spunea despre adevarata camera de meditatii. Asta era candva o camera de genul asta,dar acum se va inchide,doar vezi si tu in ce stadiu se afla,nu? Dar te inteleg,pentru ca si eu vin aici unde e liniste sa pot invata.
-Oh Christina! Nu mai sunt in apele mele. Atatea mi s-au intamplat cu Chasen si asta doar in 2 zile. Simt ca inebunesc! Ii spun eu roscatei. Trebuie sa ma descarc. Sa-i spun cuiva, chiar daca nu am cum sa stiu daca e de incredere,dar trebuie sa ma descarc.
-Hai spune-mi!
Kim,chiar daca nu ne cunoastem poti sa ai incredere in mine. Uite, daca imi spui tu despre Chasen, iti zic si eu despre Dylan.Stau pe ganduri cateva secunde,dupa care decid sa-i spun fetei tot. Din ziua in care am intrat in scoala pana la noaptea in care i-am prins pe ei doi facand nebunii in camera lui Amber.
Ea doar statea cu gura larg deschisa uitandu-se la mine.
-Deci nu cred! Ei se... aici? In internat? Ma intreaba ea, ezitand cuvantul lipsa.
-Da, doar e de asteptat de la ei,zic si incepem sa radem amandoua.
-Uite Kim, nu trebuie sa lasi garda jos! Eu il cunosc pe Chasen si trebuie sa bagi bine la cap,ca el obtine orice lucru indiferent de situatie. Te va face sa-i cedezi psihic si sa-i cazi in plasa,dar tu esti o fata desteapta si frumoasa si nu trebuie sa-i dai voie sa intre in mintea ta. Cuvintele ei ma socau in totalitate. Ea pare genul de tipa draguta cu toata lumea si fara sa realizeze situatia care se petrece,dar m-am inselat in privinta ei. Aparentele inseala.
-Okay,zic dupa ce-mi revin din transa,iar ea rade amuzata- hai sa plecam de aici si sa-mi povestesti si tu despre Dylan,zic si ii fac jucaus cu ochiul.
Acum, stam in camera mea si chiar nu-mi pasa daca Chasen va comenta despre asta.
-Hai spune-mi acum! Zic eu asteptand sa-mi povesteasca.
-Pai vezi tu, de cand am fost aranjati si am nimerit amandoi in aceeasi camera, in acea seara el s-a pus in patul meu langa mine. A inceput sa-mi magaie spatele si gatul in timp ce piele mea era de gaina. Nu stiam ce sa fac, asa ca m-am speriat si l-am impins din pat direct pe podea. Dupa ce s-a ridicat de pe jos a sarit pe mine sarutandu-ma apasat incat abea puteam respira,iar eu eram imobilizata. Dupa el s-a dat jos si si-a cerut scuze spunandu-mi ca a fost un impuls.
Eu o priveam pe roscata cu gura cascata si nu-mi venea sa cred ce-mi marturiseste.
-Am observat cu totii ca voi doi nu prea vreti sa ramaneti singuri si stiam ca e ceva intre voi- dar mi-o taie
-Nu! Nu e nimic! Kim,inceteaza si tu te rog cu prostiile astea si sa dam uitarii tot,bine?
Imi ridic mainile in semn de predare si ii spun:
-Cum vrei!Ne ridicam amandoua si plecam in camera mea. Chiar nu-mi pasa daca printul va avea ceva de comentat.
Ne asezam amndoua pe marginea patului si incepem sa barfim, tipic fetelor. Subiecte interesante ca Amber sau echipa de fotbal sau alte prostii ,ne faceau sa radem din diferite situatii stanjenitoare.
-Si chiar cand Amber sa intre,Chasen se saruta cu alta,imi povesteste roscata o intamplare,care ma face sa-mi pierd zambetul.
-Si ce i-a facut fetei? O intreb eu.
-Pai se zvoneste ca ea are un var care are o firma de prostitutie in Italia si la cat de geloasa era, a bagat-o si pe ea acolo.
Eu o priveam socata cum imi povestea.
-Dumnezeule... e disperata dupa Chasen,zic si ma ingrozesc.
-Da,da este! Deci de aia iti spun ca te-a luat in vizor Kim si daca mai continui asa cu Chasen, cred ca vei avea aceeasi soarta.
Eu eram socata si prea impacientata. Deja nu mai eram stapana pe mine si tot corpul mi se cutrema la gandul ca voi ajunge la prostitutie,daca nu incetez cu Chasen.
Dintr-o data,telefonu-mi suna si vad ca e mama, fapt care ii si raspund.
-Da?
-Alo scumpo! Ce faci? Cum mai esti?
-Bine mama. Mi-am facut deja prieteni.
Dintr-o data usa este trantita cu putere si il vad pe Chasen nervos.
-Mama,mai am putin de invatat si ce-ar fi sa te sun maine. Pa ,te iubesc! Spun si nu o mai las sa zica ceva,caci inchid.
Ma uit cu Christina ca doua nebune la Chasen care sta langa usa privindu-ne si el pe noi.
Isi drese grasul dupa care zise calm:
-Ce mai astepti?- Si dupa- Dispari odata roscato! Tipa el ,iar asta ne face sa tresarim amandoua.
Christina nu mai zice nimic si o privesc cum fuge spre usa si dupa dispare dupa ea. Il pot observa pe Chasen cum se uita la mine,dar nu zice nimic. Eu nu l-am mai privit decand a intrat pe usa si a tipat ca un nebun.
Decid sa-l ignor si imi fac treburile mele.
Dupa ce mi-am facut rutina de seara, am dat sa ma bag in pat,cand o mana ma prinde de par si ma imobilizeaza.
Isi apropie fata de urechea mea si incepe sa-mi sopteasca suav:
-Am incurcat-o azi din vina ta, dar eu te iert,scumpo! Doar ca-ti vei ispasii pedeapsa.
-Tu ti-ai facut-o ! Trebuia sa ma lasi in pace! Spun eu revoltata.
-Auzi,daca mai comentezi ceva, te las cheala si pe langa asta, am relatiile mele si pun pariu ca nu vreis sa parasesti aceasta scoala,nu?
Fir-ai tu sa fii de idiot! Mi-a prins punctul slab si acela de a pierde sansa la acest internat si aceasta scoala la care visez de mica. Si il stiu suficient pe Chasen incat sa ma astept sa ma dea afara.
-Acum ca vad ca te-ai calmat, am chef de distractie! Hai, dezbraca-te repede!
Scuze pentru greseli :)
CITEȘTI
Inaccesibil [+18]
Ficțiune adolescenți"Inaccesibil" este cuvantul care o descrie pe ea. 《Nici macar n-o pot intimida. Ea e o provocare si evident ca ma voi axa pe acest lucru din momentul asta!》 -Chasen Woods. Intr-un timp foarte scurt i se intampla multe lucruri lui Kim While sau privi...