Capitolul 4. Ea e o provocare.

13.5K 591 39
                                    

Stau in pragul usii si privesc scena din fata mea socata si in acelasi timp cu gura larg deschisa.

-Iesi din camera mea, tipa Amber acoperindu-se repede in timp ce Chasen era deasupra ei.

-Sunteti dementi amandoi,spun iesind si trantind usa in urma mea.

Cum sa faci sex in internat...plus cu usa deschisa?
*-Nu asta te deranjeaza pe tine!
-Ce vrei sa zici?
-Vreau sa spun,te deranjeaza ca Amber era cu Chasen.
-Ba nu!
-Ba da!
-Ba nu
-Ba da!
- Totusi e iubita lui si nu ar trebuii sa ma deranjeze.
-Dar te deranjeaza
-Agh! Termina constiinta idioata...doar mie mi se intampla sa vorbesc cu mine insami?*

Ma duc in camera mea si a idiotului aluia. Nu pot sa cred ca a facut asta. Amber e o taratura nenorocita,iar Chasen e cu ea. Cum poate fi atat de prost?

*-Dar tie de ce iti pasa, oricum nu-l cunosti!
-Dar ma atrage totusi!
-Aha!*

Ce tocmai am zis? Nu-nu-nu-nu-nu!!!
Sa terminam cu toate astea pentru ca nu mai am chef de nimic ci doar sa ma pun in pat si sa astept o noua zi de scoala. Eu voi fi un avocat de succes si nimeni nu imi va sta in cale

*-Poate ca-*
NU!
Iesi din capul meu! Chiar am nevoie de un psiholog, spun dandu-ma cativa pasi in spate.

Dupa ce mi-am facut rutina de seara,ma bag in pat,dar grabimd pasul pentru ca nu m-am dus sa aprind lumina si vreau sa adorm cat mai rapid.

E liniste. Prea multa liniste.
Adica Amber nu mai scoate nici macar un geamat ceea ce inseamna ca au adormit amandoi. Sa inteleg ca nu vine in camera idiotul in noaptea asta! Ce bine!

Stau in pat uitandu-ma pe peretele din fata si lasandu-ma in lumea viselor.

Alarma incepe sa-mi sune,oar lumina deranjanta imi strapunge fata.

Ma uit in jur si il vad pe colegul meu "preferat" stand inca in pat si dormind dus. Cum de n-a ramas langa Amber noaptea trecuta? Adica, el nici nu m-a observat cand am intrat in camera peste ei. Era atat de concentrat la ce facea,incat nici nu ma observase. Am ramas traumatizata la ceea ce am vazut,gandesc eu aparandu-mi un zambet pe fata la amintirea acestui gand.

-De ce zambesti? Se aude o voce,care a inceput sa ma calce pe nervi.

Ma uit la brunetul din fata mea,care tocmai s-a trezit si imi zambeste.
Magarul...

-Pai nu conteaza,spun inca cu zambetul pe fata. Nu vreau sa ii vorbesc urat,pentru cele intamplate aseara si ma abtin cu o greutate enorma,dar altfel ar crede ca sunt geloasa,iar eu nu sunt!

*-Ba esti!
-Du-te dracu'*

-Hai spune-mi si mie. E cumva de la ce am facut aseara? Spune el cu un ranjet pe fata.

*Okay,te-a prins! Spune-i adevarul*
Si acum va fi prima data cand imi ascult constiinta.

-Nu! Tocmai ma gandeam la ce am visat!

*-Cum ramane cu "e prima data cand imi ascult constiinta"?
-Pai n-a venit momentul!*

-Stim amandoi ca la asta te gandeai!spune ranjind,iar mie pierandu-mi zambetul.

-Asculta aici,iubire-il imit cu o voce pitigaiata-,chiar crezi ca ma faci geloasa? Hai sa fim seriosi! Scumpule, esti cam fraier crezand asta...si nici n-am pe cine sa fiu geloasa,pe Amber? -ii zic razand- nu prea cred. Scuip eu toate acele cuvinte batjocoritoare si pot observa cum ranjetul lui a fost inlocuit cu o nervozitate maxima provocata de mine.

Inaccesibil [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum