Blonda ramane gura-casca,iar eu fara sa o mai privesc,ma intorc si plec,nu inainte de a auzi:
-Nu se poate asa ceva. Eu am ultimul cuvant mereu,striga blonda nervoasa la mine.
-Nu si in fata mea ,strig eu ignorand celelalte injuraturi adresate mie din partea ei.
Datorita agitatiei din cantina,am decis sa ma indrept afara,direct pe locurile libere de la masute.
Dupa ce,nici bine incep sa mananc,observ o silueta in indepartare apropiindu-se de mine. E o fata...o roscata.
-Buna! Imi spune ea zambitoare.
-Buna! Zic eu raspunzandu-i cu aceladi zambet.
-In sfarsit o fata noua,care nu se lasa la Amber si are tupeu sa o confrunte. Te admir mult,spune ea uitandu-se la mine.
-Nu pot sa o las sa faca ce vrea cu mine si presupun ca ai fost de fata cand ne certam daca
-Asta trebuia sa fac si eu de la bun inceput si glumesti? Toata scoala stie deja. Imi spune ea, lasandu-si capul in pamant.
-Ce vrei sa spui? Intreb eu. In legatura cu ce trebuia sa faci de la bun inceput.
-Eram si eu noua si ea si-a batut joc de mine,iar eu n-am facut nimic,decat sa o las sa-si continue treaba, spune ea trista.
Ma apropiu de ea si o mangai usor pe spate.
-N-o lasa sa-ti afecteze viata. Ii spun zambindu-i.
-Ai dreptate. Apropo, eu sunt Christina.
-Eu sunt Kim. Ii spun eu zambitoare,iar roscata imi raspunde la fel.
Dupa vreo 30 de minute,in care pranzul s-a terminat,iar eu si cu Christina am inceput sa ne cunoastem mai bine,mi-am dat seama ca este o fata chiar de treaba si am aflat ca va sta cu mine in internat,in care voi incepe sa stau chiar dupa scoala.
Majoritatea orelor s-au desfasurat normal si din fericire nu m-am intalnit nici cu Amber nici cu celalalt idiot,iar acum urmeaza sa ma duc in cladirea in care s-ar presupune ca am sa locuiesc,alaturi de Christina.
-In general, profesorii ne pun cum doresc ei,dar daca nu-ti convine poti sa depui o cerere cum ca doresti alt coleg de camera si te va muta. Imi spune ea.
-Nu cred ca va fi nevoie de vreo mutare. Spun eu increzatoare,dar totusi parca ceva imi spune sa o fac, adica va trebuii sa ma mut.
Am asteptat in holul lung care pare a fi a unui spital de nebuni, alturi de roscata asta zurlie. Am aflat multe lucruri despre ea, are un fratior mai mic pe nume Christian si nici nu ma intreb de unde are numele asta, are o voce minunata si ca si mine, nu am avut vre-un iubit inca.
-Domnul Johnson va trebui sa vina din orice moment cu o lista in care ne va scrie camera si colegul. Sper sa pic cu tine, imi spune ea in timp ce ma imbratiseaza.
-Si eu,zic si ii raspund instantaneu la imbratisare. In minutul urmator pe usa uriasa isi face aparitia un barbat inalt cu ochelari si sacou cu o foaie in mana,care o pune pe panoul mare al acestui hol.
In sfarsit ajung si eu la panou,dupa ce am fost nevoita sa imping pe cativa de langa mine. Hei...nu-i vina mea,ca sunt nerabdatoare.
*Camera 7:
Kim Wile
Chasen Woods*Cred ca glumesti...imi spun eu in gand incercand sa-mi revin la realitate,deoarece sunt inca cu gura larg deschisa si complet socata.
Dintr-o data simt un deget ce imi mangaie bratul pana in dreptul umarului.
Atingeri electrizante care imi provoaca firisoare electrice pe sira spinarii ma face sa tremur din toate incheieturile. O atingere cunoscuta.
Era el. Chasen Woods. Bad boy-ul scolii sa inteleg.Se apleaca la urechea mea si imi sopteste:" Suntem colegi de camera presupun,asa ca fii fata cuminte si asculta-ma si evident,supune-te". Spune el dupa care imi musca urechea provocandu-mi pielea de gaina.
IESI DIN CAPUL MEEEEEUUU!
Imi strig eu in minte. Incep sa ma pierd cu firea si nu e de bine. Simt ca nu mai sunt eu cea stapana pe situatie,iar asta trebuie sa o ascund si mai important, sa o fac sa inceteze.Ma intorc brusc si ii observ ca doar noi am mai ramas plus ranjetul lui idiot pe fata,dupa care incerc sa ii raspund jocului dintre noi,apriindu-ma si mai mult de el si cuprinzandu-i tricoul in degetele mele tinand strans.
Imi ingustez ochii si ma apropiu de buzele lui carnoase si suculente. *INCETEAZA!* Cativa centimetrii ne despart buzele,iar el se uita la mine in ochi,iar eu privesc tinta la buzele lui si ii soptesc:" Eu nu sunt o simpla jucarie,iar daca tu crezi ca iti voi cadea in plasa...,spun luandu-mi privirea de pe buze,atintind-o direct in ochii lui,... te inseli amarnic domnule Chasen Woods ,si cu asta,ma intorc si plec in camera fara sa mai astept vre-un raspuns.
Doamne,nici nu ai idee ce-mi place sa am ultimul cuvant si sa-mi iau talpasita.
Ajung in camera si ma pun sa fac un dus,pentru a mai scapa de toate gandurile ce-mi strabat mintea. Evident, ma incui in baie pentru ca de la nebunul asta,ma astept la orice.
Dupa ce am fost sa iau cina la cantina alaturi de Christina,am ajuns intr-o camera in care ,de saptamana viitoare vom incepe sa studiem acolo. Deocamdata,profesorii nu ne dau inca de invat in exces,pentru ca in lrima saptamana facem putina recapitulare si avem liber,dar dupa va incepe calvarul.
Intram toti elevii in incapere iar domnul Johnson incepe sa ne tina morala cum ca trebuie sa invatam.
O vad pe Christina cam tulburata si curiozitatea pune stapanire pe mine.
-Ce s-a intamplat? O intreb ,iar ea inca isi tine privirea in pamant.
-Pai am nimerit in camera ca Dylan Smith.
-Cine ii ala? Intreb eu din ce in ce mai curiasa.
-Cel mai bun prieten al lui Chasen Woods,iar el e-...zice ea iar eu o opresc.
-Da stiu,stiu cine e. Am avut placerea sa ne cunoastem ,zic eu afisand cel mai fals zambet le care l-am avut vreodata.
Fara ca sa-mi dau seama, privirea mi se intoarce direct in fata si...
Mda, era clar... doar sunt Chasen Woods si Amber Black sarutandu-se nebuneste. Adica serios... tipu' mai are putin si sare pe ea.Am incercat sa-i ignor,dar nu prea cred ca am reusit. Dupa toate acestea, m-am hotarat ca sa dau uitarii ziua aceasta,dar nu reusesc.
Inainte de a ma duce in camera am i-am urat un "noapte buna" alaturi de un "bafta" Christinei si am dat sa plec,cand am vazut in capatul holului o usa, una deschisa. Chiar atunci s-a auzit din camera aceea o lampa sparzandu-se,asa ca mi-am strans tot curajul sa vad ce se intampla si am pasit intr-acolo.
Cu fiecare pas pe care il faceam, ma apropiam si mai mult de aceea usa si totusi ma speria destul de mult.
Imi strang tot curajul sa imping usa sa vad ce se petrece si in acelasi timp aprind becul.
Nu p-pot sa c-cred...
Scuze pentru greseli :) astept pareri sincere si daca vreti sa continui cartea :*
CITEȘTI
Inaccesibil [+18]
Genç Kurgu"Inaccesibil" este cuvantul care o descrie pe ea. 《Nici macar n-o pot intimida. Ea e o provocare si evident ca ma voi axa pe acest lucru din momentul asta!》 -Chasen Woods. Intr-un timp foarte scurt i se intampla multe lucruri lui Kim While sau privi...