Ik fietst het schoolplein op en loop naar de fietsenstalling. Samanta wacht daar al op mij. "hey Lynn!"roept ze vrolijk. "hoi Sam!" Ik zet mijn fiets weg. We lopen samen naar een bankje. Het is woensdag. "Zullen we na school wat leuks gaan doen samen?"stel ik voor. "Naar het park?"vraagt Samanta. Ze heet Samanta maar iedereen noemt haar Sam. Ik knik en de bel gaat. We lopen naar binnen. "Wat hebben we?"vraagt Sam. "volgens mij Frans."zeg ik. We lopen snel naar het lokaal en we zijn een beetje laat. Het is echt een super saaie les en we letten niet op. Sam en ik schrijven briefjes naar elkaar. Ik krijg een briefje van Sam.
Ik hoorde op de gang dat Jessie ook naar het park gaat
Chips
Ja klopt, gaan we nog of niet meer?
Ik weet niet
ik ook niet
We kunnen ook gaan zwemmen
geen zin
shoppen?
ik dacht dat je het nooit zou vragen
:P
Onze laatste 2 lessen hebben uitval dus we kunnen al lekker vroeg. We fietsen de stad in en plaatsen onze fietsen in een stalling. "Ijsje?"vraag ik."Neh"zegt Sam. "Wat wil je dan doen?"vraag ik. Sam weet nooit wat ze wil. Ik moet eigenlijk altijd wat voorstellen. "Weet niet."zegt ze. Had ik al verwacht. *Bliep!* "Dat is de mijne."zeg ik en pak mijn telefoon. het is een appje van mijn vader.
hey schatje! Waar ben je? mama en ik maken ons zorgen.
Pap, ik ben in de stad met Sam. maak je maar geen zorgen alles is goed.
volgende keer moet je het even zeggen
Ik had het aan mama gezegt
dan is het goed
"Lekker makkelijk!"zegt Sam. "Hoe bedoel je?"vraag ik. "Om dan dan is het goed te zeggen."legt ze uit. Sam heeft gelijk maar ik heb geen zin om te reageren. "Laten we naar de H&M gaan"stel ik voor. We lopen de winkel in en bekijken een paar tassen en kettingen. Ik zie een super leuke tas met hartjes en Sam ziet een ananas ketting. We rekenen af en we gaan nog lekker de hele middag shoppen.