auw!

10 2 0
                                    

De week vliegt voorbei en Jessie en Brigitt hebben nog niks gedaan. Het is zaterdag en Sam en ik fietsen naar de shoot. We hebben allebei superleuke kleren mee. We kletsen met elkaar en zijn allebei heel zenuwachtig voor de shoot. We fietsen een stukje langs bosjes en opeens schieten er pijltjes aan. Wel van rubber maar ik schrik en ik val. Sam rijdt klungelig de stoep op. "Auw, mijn been!"roep ik en er komen nog een paar pijltjes uit de bosjes. We horen gelach en dan rennen 2 meisjes heel hard weg. Yep, het waren Jessie en Brigitt. Sam rent naar me toe. "Gaat het?"vraagt ze bezorgt. Ik schud mijn hoofd want ik kan geen woord uitbrengen. Ik heb een grote schaafwond onderaan mijn been. "Moet ik 112 bellen?"vraagt ze. Weer schud ik mijn hoofd. Ze rent naar een huisje dat een paar meter verder ligt. Na een minuutje komt ze terug met een vrouw rond de 30. Ze helpen me met opstaan en brengen me het huisje in. De vrouw verzorgd de wond en ik kan weer lopen. "Ik ben Annelies, zal ik jullie even naar de shoot brengen? Dan kunnen jullie jullie fietsen bij mij laten staan."

Even later zijn we bij de shoot en Annelies wacht bij een cafétje om de hoek. We leggen uit wat er is gebeurt en er is geen probleem. Maar totdat de wond niet weg is kunnen ze helaas geen foto's meer maken van helemaal. Dat is wel jammer. We doen wat de vorige keer ook is gebeurt.Make-up, haar, kleren. Dan gaan we naar buiten en Sophie wacht daar op ons. We krijgen allebei een bellenblaasflesje en ze leggen ons uit wat we moeten doen. We hebben samen veel lol en ze willen nog wat aparte foto's van ons maken. Sam wordt helemaal verandert. Ze krijgt ook bloemetjes in haar haar en het is echt super mooi! 

famous GESTOPTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu