Ik zit op mijn hotelkamer wat muziek te luisteren. Dan wordt er op mijn deur geklopt. Ik zet mijn koptelefoon af en loop naar de deur. Ik doe de deur open. Ik schrik me echt kapot. Sam staat recht voor mijn neus. Ik wil de deur weer dicht slaan maar dat is een beetje onbeleefd. Ik stap opzij zodat Sam langs me kan lopen naar binnen. Ze gaat op een kruk zitten en ik op het bed. "Leuk dat je meeging. Morgen heb ik een shoot. Ga je dan mee?"zegt Sam enthousiast. Ik vind het raar. Ik dacht dat ze sorry zou zeggen. Ze deed het niet. Ik schudde mijn hoofd. "Ik ga hier beroemd worden door piano te spelen. Ik had gister mijn auditie."Mijn telefoon gaat af. Ik neem op.
"Hallo Lynn, ik heb goed nieuws. Je bent aangenomen! We verwachten je nu bij het theater."Sam luisterde mee. Ze kijkt me aan. "Ik moet gaan."zeg ik en loop naar de deur. Sam loopt achter me aan.
Als ik bij het theater kom zie ik Floris staan. Ik loop naar hem toe. "Hoi. Ik heb gehoord dat jij en Sam een beetje ruzie hebben. Voor een clip, nog een verassing van wie, ga jij piano spelen en ze zoeken modellen. Sam is het perfecte model maar ze moet nog wel auditie doen. Dat gaat ze ook doen. Ik denk dat jullie samen moeten werken. Sorry."Ik schrik wel een beetje van wat Floris allemaal vertelt. We lopen naar binnen.
We staan voor de deur naar het theater. "Straks ga je zien met wie je een clip gaat maken. Je zal blij zijn."Zegt Floris. Ja, daar heb ik wat aan!
Floris doet de deur open ik ik kijk naar binnen. Ik loop wat door. Hij staat op het podium. OMG. Het is Katy Perry!!!! Ik doe mijn handen voor mijn mond en knipper met mijn ogen. Ben ik nou gek of staat ze er echt?
omg eindelijk een nieuw castlid!!!! Daniwel is Rob.