geweldig

9 0 2
                                    

Vandaag wil ik echt een dag vrij maar Floris komt alweer binnengelopen. "Er is een artiest die jou graag als pianist wilt. Wil je het proberen?"Vraagt hij. Ik knik. "Wie is het?"vraag ik. "Ja, je kent haar denk ik wel."Zegt Floris. "Ja, wie dan?!"Ik word ongeduldig. "Tja, het zit een beetje raar. Ze komt uit Nederland maar je gaat hier met haar werken. Ze geeft een optreden en ze wilt graag dat jij piano voor haar speelt." Zegt hij een beetje verlegen. Oké, dat is best vreemd... Maar wel super cool! We praten er nog wat over en dan zegt Floris: Vanavond speelt de film 'the lion king'. Zullen we er heen gaan? Jr bent nog niet ervaren in acteren maar ik weet zeker dat je een groot artiest kan worden. En dat moet je beginnen met de musical The lion king te zien.

Ik houd niet van musicals maar het is onbeleefd om nee te zeggen.

Heey ik ben naar the Lion King geweest AANRADER EEN JAAR LATER DROOM IK ER ELKE DAG NOG OVER!!!!

Het was echt geweldig. Echt super! We gingen nog even achter de schermen... Hoe heet dat ook al weer? O ja, backstage. Echt wow wat veel kostuums! Echt geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig geweldig!

famous GESTOPTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu