Het is woensdag en meld me ziek. Ik heb echt absoluut geen zin in school! Ik ga naar de bank met mijn telefoon en zet de tv aan. Ik bel Sam en Sophie of ze willen komen bij mij thuis. Een kwartier later staan ze samen voor de deur. Ik begroet ze en laat ze binnen. We lopen naar de bank en Aivee komt naar me toe rennen. Aivee is mijn hond.
hoi ff tussendoor(sorry) aivee heeft Pidafee bedacht. bedankt! doei!
Sophie en Sam beginnen Aivee te aaien. Sam kent Aivee al maar ze blijft nog steeds verlieft. Dat zegt ze zelf.Sophie vind haar mega schattig en Aivee vind al die aandacht super fijn! "OMG, ik ga jou stelen!"zegt Sophie overdreven tegen Aivee. We gaan op de bankt zitten en gaan een film kijken. Op de een of andere manier heeft Sophie niet door dat ze een zak chips op zit te eten. Sam en ik kijken elkaar aan en dan naar Sophie. Sophie kijkt naar ons en ze snapt ons niet. Sam en ik moeten lachen. "Wat is er?"vraagt Sophie lachend. Ik wijs naar haar chips. Sophie gooit geschrokken haar chips een meter van haar vandaan en we krijgen de slappe lach.
We kijken een paar films en bespreken wat modellendingen. "Sophie, hoe oud ben je eigenlijk?" vraagt Sam. "19. Ik doe modellenwerk vanaf mijn 16de." zegt Sophie. Sam knikt. We praten en praten en lachen en lachen.