omg ik wil meedoen!

15 2 0
                                    

Vrijdag. De school is voorbij en het is lekker weekend. Ik kan niks met Sam doen want ze moet naar haar oma. Ik zit op mijn bed mijn modeblad te lezen totdat ik op een stukje kom:

Droom jij van camera's, kranten en een catwalk? Geef je op! 

stuur 5 foto's van jouzelf. 1 buiten 1 binnen 1 je slechtste 1 je beste 1 normale. 


Omg ik wil meedoen!Ik pak gelijk mijn camera en begin met een foto binnen. Ik zit in een lichtblauw jurkje tot mijn knieën met zilveren glittertjes op een mooie stoel. Het is een best mooie foto geworden. Ik trek snel wat andere kleren aan. Een roze buiktruitje met een groot hart erop met een zwarte jack en een zwart kort broekje. Ik heb staart in met een zwarte muts en veel armbandjes en een grote roze ketting. Ik ga stoer met mijn handen in mijn zakken tegen een boom staan. 5..4..3..2..klik! Weer een super mooie foto. Ik pak snel een groot boek. Ik had laatst een fotoschoot op een feestje gedaan en kies daar de mooiste foto uit. Ik heb hele mooie make-up op en ik draag een mooi jurkje, ook tot mijn knieën, wit met mooie blauwe bloemen. Die is echt super mooi. Ik zoek naar een lelijke foto. Op insta staat een lelijke foto dat ik een duckface doe en scheel kijk. Die is niet bepaalt mooi. Nu moet ik nog een normale foto doen. Dat is waarschijnlijk omdat ze een meisje aannemen en het dat toch super tegenvalt. Ik trek mijn favoriete t-shirt aan. Hij is grijs en er staat heel groot 'duh!'op. Ik trek er een jegging bij aan. Ik houd echt niet van spijkerbroeken. Ik maak de foto en ik beijk ze alle vijf. Ik ben er best trots op! Behalvedie slechtste dan... Ik stuur ze naar het adres. Nu nog maar afwachten wat er zal gebeuren. Ik denk dat ik niet door ben. Ik ben ook geen echt model. Super jammer natuurlijk maar je kan het altijd proberen. 

famous GESTOPTWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu