Merhabaa♡ uzun suredir yb yayinlamadigim icin son bolumu bir daha hatirlayin derim taslak halinde duran bu bolumu yayinladim 10 vote yb;))
Yavaşça merdivenleri indiğimde Bay Irwin kahvaltı yapıyordu. Yanına oturup tostumu yemeye başladım ikimiz de bir günaydın bile dememiştik.
Meyve suyumu içerken Bay Irwin'in ellerini bacaklarımda hissettim ve içtiğim meyve suyunu neredeyse tükürecekken masaya geri koydum.
Dün gece düşünmüştüm Bay Irwin'eihtiyacım vardı ve parasına da. Bu yüzden cevabım evet olacaktı.
Ellerini bacağımdan çektim ve yüzüne baktım.
"Kalmaya karar verdim Bay Irwin."
"Güzel ama Liz bir uyarı, sana nasıl dokunacağıma karışma."
Elini yeniden bacağımda gezdirmeye başladığında elleri şortuma kadar çıktı.
Kahvaltı masasında tahrik olamazdım.
"Bay Irwin, kahvaltı e-ediyorum."
"Tamam."
Ellerini oramdan çektiğinde ben de tostumu bitirip kalktım.
"Bay Irwin şu herkesin istediği pahalı telefonlardan istiyorum ve onun için para biriktiriyorum. Iı şey..."
"Tamam sana istediğin kadar para vereceğim ama beni ikna et."
"Nasıl?"
"Kendin bul."
"Yemek yapabilirim yada temizlik?"
"Bunlarla tatmin olamadım, başka ne yapabilirsin benim için?"
"Göstereyim." diyerek kucağına oturdum. Dudaklarını ve omuzunu öpmeye başladım bir yandan da konuştum. "2000 lira." istiyorum.
Saçlarını elimle kavrayarak hafifçe arkaya çektim. "2 katını veriyorum, devam et."
Yüzüme koca bir gülümseme yerleştirip ellerimi onun kot pantolonunda gezdirdim ve yüzüne sinsice kıkırdayarak bakmaya başladım.
"4 katı Lizzy. 4 katını veriyorum."Ellerimi çekip kucağından indim.
Kulağına eğilip fısıldadım "Teşekkürler Bay Irwin, bu kadar yeterli."