3

29.1K 377 62
                                    

Kapı ziliyle aşağı koştum.

Bay Irwin'in bahsettiği kadın, yemekleri hazırlamak için gelmişti.

Elinde poşetlerle mutfağa ilerlediğinde bana bakmadan sordu.

"Sen Mike'ın bakıcısı olmalısın. Açıkcası Bay Irwin söylediğinde en az 30'larında bir kadını bekliyordum."

"Neden?"

"Çünkü pek genç kadınlarla çalışmaz yani deneyim meselesi, bilirsin. Sana çok güveniyor olmalı."

"Öyle mi düşünüyorsunuz?"

"Evet tatlım, yerdeki poşeti bana uzatır mısın?"

Bir elinde karıştırdığı çorba kaşığıyla alnını sildi ve poşeti işarer ettiğinde yerden kaldırıp ona verdim.

Bu kadını sevmiştim tahminen 25 yaşındaydı ve güler yüzlüydü.

"Ah, teşekkür ederim."

"Önemli değil. İstersen yardım edebilirim?"

"Hayır tatlım sen en iyisi sadece misafir odasını hazırla yani kontrol et Bayan Irwin bu gece bizimle kalabilir."

"Mike'ın anneannesi değil mi?"

"Evet, o."

Başımı sallayarak yukarı kata çıkıp odalara düzen verdim zaten düzenli ve temizlerdi.

Yemekler masaya kurulunca bu kadar yemeği ilk defa tek bir masada gördüğümü fark ettim.

"Vay canına, çok güzel görünüyorlar."

Bana bakıp gülümsedi ve kapı zili çaldı.

Hizmetçi kız ilerleyip üzerini düzeltti ve kapıyı yine güler bir yüzle açtı.

"Merhaba Bayan Irwin."

"Merhaba Isabella."

Bayan Irwin elindekileri girişe koyup çantasını da askıya astı.

Salona ilerlediği o anda çok heyecanlanmıştım. Beni beğenip beğenmeyeceğini merak ediyordum.

"Sen o kız mısın?"

Emin olmaya çalışırcasına sordu.

"Iı ben Mike'ın yeni bakıcısı."

"Sen kendine bakabildiğine emin misin?"

Dediği şeyle suratımı yere indirdim.

"Sen yetişkin bile değilsin."

"Mike'ı seviyorum ve ona çok iyi bakabilirim."

"Altını değiştirebilir misin? Yemeğini yedirebilir misin? Onu koruyabilecek misin? Mesela oyun oynarken, göz kulak olabilecek misin?"

"Hepsini yapabilirim. Bakın Bayan Irwin, endişelerinizi anlayabiliyorum ama ben küçüklüğümden beri bebeklerle ilgileniyorum."

Tatmin olmamışcasına kafasını salladı.

İçeri girip üzerini değiştirdim ve yeniden masaya oturdum.

"Ben Lizzy'i sevdim Bayan Irwin. Yani o bir çocuk ama çocuk da çocukla anlaşır zaten. Mike ondan hoşlanacaktır eminim."

Mike'ı az önce yatırmıştım ve şansıma yol yorgunu olduğu için anında uykuya dalmıştı.

"Mike uyudu mu?"

"Evet Bayan Irwin."

"Güzel."

Little Babysitter [a.i fanfic.]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin