Bu bölüm baya smut olacak rahatsız olanlar okumasın(:
Sizi çok seviyorum by.
Üzgünlüğün her tonu odama vurmuş gibiydi.
Gri vazomdaki solmuş çiçek.
Lacivert gökyüzü.
Kahverengi kasvetli dolabım.İlk defa odam bana bu kadar hüzünlü geldi ve o çiçeğin solduğunu henüz bugün fark ettim.
Yorgun bedenimi yumuşak ama soğuk yatağıma bıraktım.
Yan taraftaki telefonuma uzanıp duvar kağıdına baktım.Annem ve benim gülümsediğimiz çok tatlı bir fotoğraf.
Bu fotoğrafın beni teselli etmesi gerekirken aksine daha kötü hissettirmişti.
Anneme yalanlar söyleyip onu aldatmıştım. Sırf Bay Irwin için.
Şimdi uğruna annemi aldattığım adam beni tüm yalnızlığımla odama hapsetmişti.
Gözlerimden bir damla yaş aktı.
Tuş kilidini kapatıp telefonumu eski yerine bıraktım.Ağlamayacaktım.
Bu benim seçimimdi.
Hatamı sahiplenecektim.Yataktan doğrulup göz yaşlarımı sildim.
O an kapının çarpma sesini duydum.
Heralde Bay Irwin kafasını dağıtmak için dışarı çıkıyordu ve ben de Eve ve Jeff çiftiyle geceyi geçirecektim.
Omuz silkip yatağıma geri uzandım.
İstediği yere gitsin!
Umurumda bile değil!Biraz sonra kapım açıldı sırtım kapıya dönük olduğu için giren kişiyi görmedim ama tahminimce Eve'di.
"En azından kapıyı çalsaydın Eve." diye tavır yaptım.
"Zaten her şey böyle başlamadı mı?" dedi kulağıma dolan boğuk Irwin sesi.
Yatağıma doğru adımladı ve ben uzanırken beni kucakladı.
"Banyoda ben yarı çıplakken içeri dalmıştın Liz ve tabii sonra da ben aynını sana yapmıştım."
Hala şaşkınca yüzüne bakıyordum.
Ne ara gelip beni kucağına aldı biz ne ara konuşmaya başladık?"Lizzy."
Özlediğim kokusunu duymak bana her zaman ki gibi iyi gelmişti.
"E-efendim?"
"Seninle kavga etmeyeceğim bebeğim. Seninle sevişmek istiyorum, kavga etmek değil. O yüzden bana tavır takınma."
"Ne?"
"Duymadın mı?" dedi ben hala şoktayken.
Kulağıma iyice yaklaşıp fısıldadı.
"Seninle sevişmek istiyorum."
Cevaplamadım sonunda koridorun sonuna gelmiş onun odasına girmiştik.
Sırtım bordo rengi örtüsüyle buluştu.
Üzerindeki gömleği çıkarıp üzerime geldi."Hoşuna gitmeyen şeyler söylediğimi biliyorum Liz ama hepsinde ciddiydim. En azından aramızdan biri gerçekçi yaklaşmalıydı. O kişi de bendim."
Gözlerimden bir damla yaş akarken onunla olan göz temasımı kesip başımı sağa çevirdim.
Gözyaşım artık yastığını boylamıştı.